Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg
- Adres: 91-423 Łódź, ul. Solna 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (042) 632 28 43 , fax. (042) 6324190
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
ul. Solna 14 14
91-423 Łódź, woj. łódzkie
tel. (042) 632 28 43, fax. (042) 6324190
REGON: 00010049200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości odszkodowań za nabycie nieruchomości dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych: Smardzew - zbiornik wodny, gm. Sieradz, Wróblew, pow. sieradzki; Jaz Jeżew - zlokalizowany w gm. Zadzim, pow. poddębicki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości odszkodowań za nabycie nieruchomości dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych (części): zadanie 1. - Smardzew - zbiornik wodny, gm. Sieradz, Wróblew, powiat sieradzki. Opracowaniem należy objąć działkę nr 435, o pow. 0,1600 ha położoną we wsi Drzązna, gm. Wróblew, powiat sieradzki; zadanie 2. - Jaz Jeżew - zlokalizowany w gm. Zadzim, pow. poddębicki. Opracowaniem należy objąć działkę nr 124/1, o pow. 0,0467 ha położoną we wsi Wola Pęczniewska, gm. Lutomiersk, powiat pabianicki. Operaty szacunkowe winny zawierać: a) część ogólną określającą między innymi: zakres oraz cel wyceny, podstawy prawne opracowania, autora opracowania, źródła danych, określenie sposobu ustalenia wyceny, analizę rynku; b) część szczegółową określającą między innymi: obręb geodezyjny, numer działki, powierzchnię, położenie, numer księgi wieczystej lub zaświadczenie właściwego Sądu o braku KW, oszacowaną wartość działki, odpis z KW - jeśli jest założona, wypis z rejestru ewidencji gruntów, protokół z lustracji i opis nieruchomości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, przedstawiając aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 1 do siwz) lub wykona zamówienie przy pomocy posiadających te uprawnienia podwykonawców; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek gdy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie; (Załącznik nr 1 do siwz); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie; (Załącznik nr 2 do siwz). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w rozdziale VII siwz, według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz, 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do siwz, 4) dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału kadrowego - w przypadku, gdy wykonawca wskaże w oświadczeniu (Załącznik nr 1 do siwz) potencjał kadrowy (osobę), którą będzie dysponował. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli Wykonawcy na każdej zapisanej stronie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 2) formularze stanowiące Załączniki nr 1, 3a, 3b, 4 do siwz podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 2 do siwz każdy Wykonawca (uczestnik konsorcjum) podpisuje oddzielnie, 4) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczące każdego z uczestników konsorcjum, 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 2 - w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szacowanie nieruchomości
Dodano: 2014-02-25 - Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2014 na potrzeby Urzędu Miasta Bełchatowa
Dodano: 2014-02-03 - Wykonanie 20 operatów szacunkowych wartości nieruchomości Gminy Miasto Skierniewice
Dodano: 2013-11-13 - Wykonanie 40 operatów szacunkowych wartości nieruchomości Gminy Miasto Skierniewice
Dodano: 2013-10-15 - Wykonanie 45 operatów szacunkowych wartości nieruchomości Gminy Miasto Skierniewice
Dodano: 2013-08-09 - Wykonanie 43 operatów szacunkowych wartości nieruchomości Gminy Miasto Skierniewice oraz Skarbu Państwa
Dodano: 2013-05-29 - Wykonanie 40 operatów szacunkowych wartości nieruchomości Gminy Miasto Skierniewice
Dodano: 2013-03-29 - Wykonanie 52 operatów szacunkowych wartości nieruchomości Skarbu Państwa oraz Gminy Miasto Skierniewice
Dodano: 2013-03-28 - Wykonanie operatów szacunkowych wartości nieruchomości Skarbu Państwa oraz Gminy Miasto Skierniewice
Dodano: 2013-01-22 - Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2013 na potrzeby Urzędu Miasta Bełchatowa.
Dodano: 2012-12-13