Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych

Powiat Kołobrzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3547618 , fax. 94 3544642
  • Data zamieszczenia: 2015-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kołobrzeski
    Plac Ratuszowy 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3547618, fax. 94 3544642
    REGON: 33092728200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkolobrzeg.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatu szacunkowego mających na celu Określenie wartości niżej opisanych nieruchomości o łącznej powierzchni 0,0595 ha, położonych w obrębie Wartkowo Gmina Gościno, które z mocy prawa przechodzą na własność Powiatu Kołobrzeskiego z przeznaczeniem na realizację inwestycji drogowej, polegającej na przebudowie drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz zjazdami w miejscowości Wartkowo, gmina Gościno na podstawie której zostanie ustalona wysokość odszkodowania związana z wywłaszczeniem prawa własności i wygaśnięciem prawa wieczystego użytkowania: 1. dz. nr 123/123 o pow. 0,0015 ha (własność) 2. dz. nr 123/133 o pow. 0,0098 ha (własność) 3. dz. nr 123/131 o pow. 0,0011 ha (własność) 4. dz. nr 123/115 o pow. 0,0004 ha (współwłasność) 5. dz. nr 123/113 o pow. 0,0016 ha (współwłasność) 6. dz. nr 123/111 o pow. 0,0015 ha (współwłasność) 7. dz. nr 123/121 o pow. 0,0010 ha (współwłasność) 8. dz. nr 123/107 o pow. 0,0020 ha (własność) 9. dz. nr 123/109 o pow. 0,0021 ha (współwłasność) 10. dz. nr 123/137 o pow. 0,0029 ha (współwłasność) 11. dz. nr 123/135 o pow. 0,0028 ha (współwłasność) 12. dz. nr 123/125 o pow. 0,0014 ha (współwłasność) 13. dz. nr 125/1 o pow. 0,0025 ha (własność) 14. dz. nr 92/1 o pow. 0,0066 ha (współwłasność) 15. dz. nr 119/1 o pow. 0,0027 ha (współwłasność) 16. dz. nr 123/117 o pow. 0,0031 ha (własność) 17. dz. nr 123/119 o pow. 0,110 ha (użytkowanie wieczyste) 18. dz. nr 123/129 o pow. 0,0030 ha (własność) 19. dz. nr 123/127 o pow. 0,0021 ha (własność) Operaty należy wykonać oddzielnie na każdą działkę. Przedmiotem wyceny są również ustanowione na nieruchomościach lub na prawie użytkowania wieczystego tych nieruchomości ograniczone prawa rzeczowe oraz wszelkiego rodzaju elementy składowe nieruchomości (budynki, zadrzewienia, uprawy wieloletnie i in.). Jeżeli na nieruchomościach lub na prawie użytkowania wieczystego tych nieruchomości jest ustanowiona hipoteka - zadaniem rzeczoznawcy jest ustalenie wysokości odszkodowania z tytułu wygaśnięcia hipoteki zgodnie z treścią art. 18 ust. 1c ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. Z 2013 r. poz. 687 ze zm.). Istnienie ww. obciążeń należy stwierdzić w operacie szacunkowym, na podstawie badania działu III i IV księgi wieczystej. Wartość praw do wywłaszczonych nieruchomości winna być ustalona na dzień, w którym następuje ustalenie wysokości odszkodowania oraz według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez organ I instancji. Cel wyceny: ustalenie wysokości odszkodowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkolobrzeg.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach