Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych

Miasto Kutno ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 2531225, 2531100 , fax. 024 2542836
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kutno
    pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18 18
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 024 2531225, 2531100, fax. 024 2542836
    REGON: 00052559900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na wykonaniu operatów szacunkowych.
    2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych do naliczenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po dokonanym podziale:
    1) działka 99/1 ul Grunwaldzka, podział na dwie działki - termin wykonania 31 stycznia 2010 roku
    2) działka 414 ul. Zimowa, podział na dwie działki - termin wykonania 28 lutego 2010 roku
    3) działka 1025/1 ul. Kościuszki, podział na dwie działki - termin wykonania 28 lutego 2010 roku
    4) działka 1578/2 ul. Karłowicza, podział na dwie działki - termin wykonania 30 kwietnia 2010 roku
    5) działka 954 ul. Konduktorska, podział na dwie działki - termin wykonania 31 sierpnia 2010 roku
    6) a) działka 275 ul. Objazdowa, podział na dwie działki,
    b) działka 276 ul. Gliszczyńskiego, Rzętkowskiego, podział na 18 działek,
    c) działka 278 ul. Gliszczyńskiego, Rzętkowskiego podział na 39 działek
    - termin wykonania 1 grudnia 2010 roku.
    7) działka 35 ul. Północna, podział na 10 działek - termin wykonania 15 grudnia 2010 roku.
    3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest:
    1) doświadczenie
    wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) usługi określania wartości nieruchomości oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie;
    2) potencjał kadrowy
    dysponują minimum jedną osobą uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości;
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
    Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców, stosując formułę spełnia - nie spełnia
    Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2. ogłoszenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do siwz.
    2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do siwz.
    W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć:
    3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć:
    5. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - (Załącznik nr 5 do siwz Doświadczenie Wykonawcy).
    6. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.
    7. dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, tj. dokument nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości;
    8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (...) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do siwz (Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia).
    8.a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    Wykonawcy zagraniczni:
    9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3. i 4. ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
    b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 9. ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 11. ogłoszenia stosuje się odpowiednio.
    11. Dokument, o którym mowa w pkt 9.a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument, o którym mowa w pkt 9.b) - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
    UWAGA: W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z uczestników oferty wspólnej musi złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1., 3. i 4. siwz. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach