Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 07218165203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych w podziale na 2 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część 1 Sporządzenie 2 egzemplarzy operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości położonej w Grojcu, gmina Oświęcim a składającej się z działek opisanych w tabeli - Dział III. SIWZ. Na działkach nr 186/11 i 315/3 znajdują się zabudowania oczyszczalni ścieków. Pozostałe działki są niezabudowane. Przedmiotowa nieruchomość stanowi własność Powiatu Oświęcimskiego w użytkowaniu Powiatowych Zakładów Opiekuńczo - Leczniczych w Grojcu. Działki nr: 186/11, 313, 314, 315/3, 315/4, 2023/13 wpisane są do rejestru zabytków. W operacie mają być określone wartości poszczególnych działek oraz wartość oczyszczalni ścieków. Wycena ta wykonywana jest w celu zbycia nieruchomości. Część 2 Wykonanie operatu szacunkowego (2 egzemplarze + ewentualna aktualizacja operatu szacunkowego zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami + udział w rozprawie administracyjnej) - zgodnie z art. 130 ustawy o gospodarce nieruchomościami dla potrzeb prowadzonego postępowania w przedmiocie zmiany decyzji Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Krakowie Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej o wywłaszczeniu nieruchomości w gm. kat. Chełmek i o odszkodowaniu znak: GKM.IV-60/131/72 z dnia 5 października 1972 r. w zakresie powierzchni wywłaszczonej działki nr 673/2, ustalającego aktualną wartość nieruchomości według stanu i przeznaczenia nieruchomości w dniu pozbawienia prawa własności, położonej w jednostce ewidencyjnej Chełmek - miasto, obręb Chełmek, stanowiącej w dniu wywłaszczenia działkę nr 673/2 o pow. 0,0445 ha, objętą księgą wieczystą KW 26634 - powstała z podziału pgr 673 o pow. 0,1320 ha na pgr 673/1 o pow. 0,0875 ha oraz wywłaszczoną pgr 673/2 o pow. 0,0445 ha. W wyniku podziału nowopowstałe działki omyłkowo otrzymały zamienione powierzchnie. Określenie aktualnej wartości wywłaszczonej nieruchomości - pgr 673/2 o prawidłowej powierzchni 0,0875 ha wg stanu i przeznaczenia w dniu wydania decyzji o wywłaszczeniu - z podaniem aktualnej wartości 1 m2. Dodatkowy opis: 1. Operaty szacunkowe powinny być sporządzone zgodnie z przepisami prawa, w tym: z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). 2. Sporządzenie operatów szacunkowych powinno nastąpić w oparciu o dokumentację niezbędną do ich wykonania, zgromadzoną we własnym zakresie i na własny koszt Wykonawcy. 3. Operaty szacunkowe muszą zawierać, w szczególności, informacje i potwierdzające je dowody dotyczące stanu faktycznego i prawnego nieruchomości oraz przeznaczenia zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz dodatkowo zestawienie transakcji nieruchomości przyjętych do porównań, z podaniem nazwy ulicy, powierzchni, obrębu, daty transakcji (w formacie dd/mm/rrrr), cen transakcyjnych oraz szczegółowe wskazanie przeznaczenia nieruchomości przyjętych do porównań wraz ze wskazaniem podstawy ustaleń w tym zakresie (np. mpzp, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i in.). W sprawach wynikających z art. 221 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami nie wymagane są zapisy planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 4. Sporządzone operaty szacunkowe powinny być dostarczone do siedziby Zamawiającego na koszt własny Wykonawcy. 5. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy bez dodatkowego wynagrodzenia do: a) sporządzania odpowiednich opinii, celem wykorzystania ich przez Zamawiającego w postępowaniach administracyjnych, w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego lub właściwego organu, b) udzielania pisemnych i ustnych wyjaśnień w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych, w terminie 14 dni od daty pisemnego wezwania przez Zamawiającego, c) w przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu w okresie 24 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia stosownej klauzuli, jeśli w jego ocenie wartość nieruchomości nie uległa zmianie, w terminie 14 dni od daty pisemnego wezwania przez Zamawiającego, d) dostosowania sporządzonych operatów szacunkowych do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany przepisów w trakcie prowadzonego postępowania administracyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.oswiecm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach