Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych.

Zarząd Powiatu Białostockiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-569 Białystok, ul. Borsucza 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7403951 , fax. 085 7403982
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Białostockiego
    ul. Borsucza 2 2
    15-569 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7403951, fax. 085 7403982
    REGON: 05066398300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie w 2009 roku operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości położonych na terenie powiatu białostockiego, tj.: Część A: nieruchomości gruntowych zajętych pod drogi publiczne oraz wydzielonych pod drogi w trybie przepisów art.98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami; Część B: nieruchomości gruntowych do aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste i z tytułu trwałego zarządu gruntów Skarbu Państwa, a także gruntów niezabudowanych nabywanych lub zbywanych przez Skarb Państwa; Część C: nieruchomości gruntowych do aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste i z tytułu trwałego zarządu gruntów Powiatu Białostockiego, a także gruntów niezabudowanych nabywanych lub zbywanych przez Powiat Białostocki; Część D: nieruchomości niezabudowanych (w skład których mogą wchodzić inne poza gruntem elementy wyceny, np. drzewostan, ogrodzenia, chodniki, itp. z wyłączeniem budynków), dla których prowadzone jest postępowanie administracyjne o wywłaszczenie, ustalenie wysokości odszkodowania, zwrot nieruchomości uprzednio wywłaszczonych na rzecz Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego, a także z tytułu unieważnienia decyzji wywłaszczeniowej w części ustalenia wysokości odszkodowania - w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami - zamówienie dot. także nieruchomości położonych na terenie m. Białystok; Część E: nieruchomości przejęte pod drogi w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia wysokości odszkodowania. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej trzyletnią gwarancję. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi obowiązek udzielenia pisemnych wyjaśnień na żądanie organów administracji publicznej w związku z prowadzonymi postępowaniami, dla których zlecono dokonanie szacunku oraz udział w rozprawach administracyjnych. W przypadku zmian uwarunkowań prawnych lub istotnych zmian czynników, o których mowa w art. 154 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami wykonanie zamówienia obejmuje aktualizację operatu szacunkowego, w okresie nie dłuższym 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - dotyczy części B, C, D i E. Wykonawca dokona aktualizacji poprzez umieszczenie stosownej klauzuli w operacie szacunkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uprawnienie do występowania w obrocie prawnym. 2. Spełnianie warunków art. 22 ust.1 oraz nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. wykonawca dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym a także pracownikami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania szacowania nieruchomości przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonanie w latach 2006-2008 na zlecenie organów administracji publicznej minimum po 3 wyceny, których cel odpowiadał charakterowi niniejszego zamówienia - liczone oddzielnie dla części A, D i E, natomiast dla pozostałych części wspólnie (B+ C) - potwierdzone wykazem wykonanych prac. 4. Brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Oceny spełnienia powyższych warunków Zamawiający będzie dokonywał w oparciu o analizę złożonych przez Wykonawców dokumentów i zawartych w nich informacji wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy wraz z imiennym wykazem osób przewidzianych do realizacji zamówienia + dane dotyczące kwalifikacji niezbędnych do wykonania prac, tj. kopia świadectwa nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości. 3. Wykaz wykonanych prac. 4. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz ZUS-u potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem odpowiednio podatków i składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach