Przetargi.pl
„Wykonanie operatów szacunkowych”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie operatów szacunkowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR. II. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z jej podziałem oraz wykonanie opinii o braku wzrostu wartości nieruchomości na potrzeby postępowania dotyczącego ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału. 1. Operat szacunkowy/ opinię należy wykonać w formie pisemnej, zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym nieruchomości, w 1 egz. w wersji papierowej lub ilości większej, wskazanej w pisemnym zleceniu wraz ze wszystkimi załącznikami zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2018 r. poz. 121 ze zm.) i rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzaniu operatu szacunkowego (Dz.U. z 2004 r. poz. 207 nr 2109 ze zm.). Zamawiający może zażądać również przekazania wersji elektronicznej operatu np. mailowo. 2. Wykonawca zobowiązany jest stosować przepisy prawa i standardy zawodowe, kierować się zasadami etyki zawodowej i wykonywać czynności ze szczególną starannością. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia pisemnego otrzymanego od Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 4. Wykonawca zobowiązany jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego, na każde żądanie telefoniczne, sms-owe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, nie później niż na 1 godzinę przed zakończeniem pracy przez Zamawiającego. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykonuje przedmiotu zlecenia osobiście, osoba wymieniona w umowie zobowiązana jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego, na każde żądanie telefoniczne, sms-owe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, nie później niż na 1 godzinę przed zakończeniem pracy przez Zamawiającego. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Wykonawca nie może odmówić odbioru zlecenia/zleceń. Odmowa odbioru zlecenia/zleceń przez Wykonawcę może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Termin realizacji zlecenia przez Wykonawcę będzie wskazany przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu i będzie wynosił od 3 do 15 dni roboczych lub innym terminie określonym w zleceniu, licząc od następnego dnia po dniu odebrania zlecenia. 8. W jednym zleceniu Zamawiający może ująć wykonanie od 1 do 20 operatów/ opinii. Zamawiający dopuszcza przekazanie jednorazowo więcej niż jednego zlecenia. 9. Za termin realizacji poszczególnych usług przyjmuje się datę podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo – odbiorczego z przekazania operatów szacunkowych/ opinii. 10. Wykonawca do każdego operatu szacunkowego/ opinii zobowiązany będzie dołączyć protokół z badania księgi wieczystej. 11. Zamawiający w celu wykonania przedmiotu zamówienia dostarczy Wykonawcy: informację z rejestru gruntów, informację z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta, a w przypadku braku obowiązującego planu informację ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta lub decyzję o warunkach zabudowy wraz z załącznikiem graficznym, jeżeli była wydana. 12. Wszystkie materiały i dokumenty otrzymane od Zamawiającego Wykonawca wykorzysta tylko do wykonania przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca zweryfikuje aktualność informacji wynikających z dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, o których mowa w umowie i potwierdzi tą okoliczność w formie pisemnej. 14. Wszelkie rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym, a otrzymanymi materiałami, stwierdzone podczas oględzin nieruchomości, Wykonawca niezwłocznie zgłosi Zamawiającemu. 15. W przypadku braku możliwości dostarczenia przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 12, Wykonawca zobowiązany będzie do ich uzyskania we własnym zakresie. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. 16. Zgromadzenie pozostałych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a niebędących w posiadaniu Zamawiającego, należy do Wykonawcy. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie finansowe. 17. Jeżeli wartość nieruchomości nie uległa zmianie Wykonawca, na pisemne wezwanie Zamawiającego, zobowiązuje się do sporządzenia klauzuli aktualności operatów szacunkowych/ opinii po upływie 12 miesięcy od sporządzenia operatu szacunkowego/ opinii – z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. 18. Wykonawca zobowiązany jest na pisemne zlecenie Zamawiającego, do sporządzenia ponownych wycen w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym/ opinii uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. 19. Wykonawca zobowiązany jest (w przypadku zadeklarowania tego w formularzu ofertowym), na pisemne zlecenie Zamawiającego, do sporządzenia ponownych wycen lub klauzul aktualności po upływie 12 miesięcy a przed upływem 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu/ opinii i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. 20. Wykonawca zobowiązany jest, na pisemne zlecenie Zamawiającego do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku uchylenia decyzji przez organ drugiej instancji lub przez sąd administracyjny z powodu błędu lub innej wady operatu i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe . 21. Wykonawca zobowiązany jest do kolorowego wydruku wszystkich załączników graficznych we wszystkich egzemplarzach operatów szacunkowych. 22. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia (wraz z protokołem zdawczo – odbiorczym) jest siedziba Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 23. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia jest zobowiązany uwzględnić tryb pracy Zamawiającego, w szczególności godziny pracy i załatwianie spraw. 24. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania ciągłości ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem umowy, której jest stroną, a której przedmiotem są czynności wskazane w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami. Nie później niż w ostatnim dniu ważności ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o przedłużonym terminie ważności. 25. Zamawiający przewiduje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wyniesie 50% maksymalnej nominalnej wartości umowy. 26. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad lub innych nieprawidłowości wykrytych przez Zamawiającego w czasie korzystania przez niego z operatu szacunkowego oraz do całościowego jego sprawdzenia w terminie zaoferowanym w ofercie, licząc od następnego dnia, od dnia odebrania pisemnego powiadomienia od Zamawiającego. III. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 1. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 2. obowiązujących przepisów i norm. IV. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia, w szczególności fakt, iż wynikiem operatu szacunkowego jest produkt stanowiący samodzielną opinię autorską rzeczoznawcy, reglamentowanego wymaganymi uprawnieniami, nadanymi w skutek przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego przez Państwową Komisję Kwalifikacyjną, wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach