Przetargi.pl
„Wykonanie operatów szacunkowych”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2017-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie operatów szacunkowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej i z tytułu podziału nieruchomości. 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia pisemnego otrzymanego od Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 2. Wykonawca zobowiązany jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego, na każde żądanie telefoniczne, sms-owe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, najpóźniej do godz. 14.30. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykonuje przedmiotu zlecenia osobiście, osoba wymieniona w § 4 ust. 3 umowy zobowiązana jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego, na każde żądanie telefoniczne, sms-owe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, najpóźniej do godz. 14.30. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wykonawca nie może odmówić odbioru zlecenia/zleceń. Odmowa odbioru zlecenia/zleceń przez Wykonawcę może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Termin realizacji zlecenia przez Wykonawcę będzie wskazany przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu i będzie wynosił od 3 do 15 dni roboczych lub innym terminie określonym w zleceniu, licząc od następnego dnia po dniu odebrania zlecenia. 6. W jednym zleceniu Zamawiający może ująć wykonanie od 1 do 20 operatów. Zamawiający dopuszcza przekazanie jednorazowo nie więcej niż dwóch zleceń. 7. Za termin realizacji poszczególnych usług przyjmuje się datę podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo – odbiorczego z przekazania operatów szacunkowych. 8. Wykonawca zorganizuje wizję w terenie we własnym zakresie. 9. Wykonawca do każdego operatu szacunkowego zobowiązany będzie dołączyć niżej wskazane dokumenty: a) Protokół z badania księgi wieczystej b) Dokumentację fotograficzną (w wersji kolorowej – minimum 4 fotografie o minimalnym wymiarze 7 cm x 13 cm) Zamawiający może w zleceniu odstąpić od konieczności przedłożenia dokumentów wymaganych w pkt a) i b). 10. Zamawiający w celu wykonania przedmiotu zamówienia dostarczy Wykonawcy: informację z rejestru gruntów, informację z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta, a w przypadku braku obowiązującego planu informację ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz decyzję o warunkach zabudowy wraz z załącznikiem graficznym, jeżeli była wydana. 11. Wykonawca zweryfikuje aktualność informacji wynikających z dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, o których mowa w § 1 ust. 14 umowy i potwierdzi tą okoliczność w formie pisemnej. 12. Wszelkie rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym, a otrzymanymi materiałami, stwierdzone podczas oględzin nieruchomości, Wykonawca niezwłocznie zgłosi Zamawiającemu. 13. W przypadku braku możliwości dostarczenia przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 14, Wykonawca zobowiązany będzie do ich uzyskania we własnym zakresie. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. 14. Zgromadzenie pozostałych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a niebędących w posiadaniu Zamawiającego, należy do Wykonawcy. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie finansowe. 15. Wykonawca w ramach wynagrodzenia (jeżeli wartość nieruchomości nie uległa zmianie) zobowiązuje się, na pisemne wezwanie Zamawiającego, do sporządzenia klauzuli aktualności operatów szacunkowych po upływie 12 miesięcy od sporządzenia operatu szacunkowego i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. 16. Wykonawca zobowiązany jest na pisemne zlecenie Zamawiającego, do sporządzenia ponownych wycen w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. 17. Wykonawca zobowiązany jest (w przypadku zadeklarowania tego w formularzu ofertowym), na pisemne zlecenie Zamawiającego, do sporządzenia ponownych wycen lub klauzul aktualności po upływie 12 miesięcy a przed upływem 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe . 18. Wykonawca zobowiązany jest do kolorowego wydruku wszystkich załączników graficznych we wszystkich egzemplarzach operatów szacunkowych. 19. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad lub innych nieprawidłowości wykrytych przez Zamawiającego w czasie korzystania przez niego z operatu szacunkowego oraz do całościowego jego sprawdzenia w terminie zaoferowanym w ofercie, licząc od następnego dnia, od dnia odebrania pisemnego powiadomienia od Zamawiającego. 20. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: postanowień zawartych w treści przyszłej umowy oraz obowiązujących przepisów i norm. 21. Rozwiązania równoważne: Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.W związku z powyższym, Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 22. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia, w szczególności fakt, iż wynikiem operatu szacunkowego jest produkt stanowiący samodzielną opinię autorską rzeczoznawcy, reglamentowanego wymaganymi uprawnieniami, nadanymi w skutek przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego przez Państwową Komisję Kwalifikacyjną, wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach