Przetargi.pl
Wykonanie opaski brzegowej zabezpieczającej klif w Trzęsaczu km 373.00 - 373.70.

Urząd Morski w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4403423, 4403523 , fax. 091 4403441
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Szczecinie
    pl. Stefana Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441
    REGON: 00014501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie opaski brzegowej zabezpieczającej klif w Trzęsaczu km 373.00 - 373.70.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opaski brzegowej zabezpieczającej klif w Trzęsaczu km: 373.00 ÷ 373.70 1. Projektowana opaska brzegowa ma za zadanie ochronę stopy klifu przed erozją morską, deszczową i wiatrową. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z Opracowaniem projektowym opaski zabezpieczającej klif w Trzęsaczu na odcinku od km 373.00 do 373.70 - nr projektu F-93 - w części obejmującej jedynie odcinek od przekroju T-7 do przekroju T-31 (Załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Zakres robót przewidziany do wykonania przez niniejszą SIWZ obejmuje: 3.1. wykonanie palisady z pali drewnianych podtrzymujących opaskę z głowicą z płyt YOMB, 3.2. wyprofilowanie skarpy przy pomocy pospółki, 3.3. ułożenie geowłókniny 3.4. ułożenie warstwy żwiru, 3.5. ułożenie dwóch warstw kamienia łamanego, 3.6. wykonanie zabudowy biologiczną skarpy powyżej opaski. Zamawiający informuje, że prace związane z wykonaniem opaski brzegowej zabezpieczającej klif w Trzęsaczu - km 373.00 - 373.70 będą mogły się rozpocząć od 15 września 2009roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452431003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami hydrotechnicznymi będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ust.1 pkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj kserokopia uprawnień i kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Wykaz wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Przez roboty podobne do przedmiotu zamówienia, należy rozumieć roboty związane z budową umocnień brzegowych w tym: - jedna robota wykonana w strefie bezpośredniego oddziaływania morza metodą narzutu kamiennego, - jedna robota polegająca na wykonaniu opaski brzegowej w strefie bezpośredniego oddziaływania morza (na plaży) o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. każda. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 6) Wykaz Podwykonawców - Załącznik nr 5, Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać części zamówienia, które powierzy Podwykonawcom. 7) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł . Polisa lub inny dokument powinien obowiązywać przez cały okres trwania realizacji zamówienia. Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany będzie do przedłożenia ww. dokumentu najpóźniej przed podpisaniem umowy. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 1 zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową (Formularz oferty) zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 SIWZ ; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 3) kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z opracowanie projektowym opaski zabezpieczającej klif w Trzęsaczu i przedmiarem robót będącym Załącznikiem nr 6 i do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) dowód wniesienia wadium tj: a) kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, b) dowód zdeponowania w kasie Zamawiającego dokumentu poświadczającego wniesienie wadium 4. Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 3 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach