Przetargi.pl
„Wykonanie okresowych rocznych i 5–letnich kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie baz RD i OD MZDW w Warszawie w roku 2024” – nr postępowania 095/24

MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 00-048 Warszawa, ul. Mazowiecka 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE
    ul. Mazowiecka 14
    00-048 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 013305749
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie okresowych rocznych i 5–letnich kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie baz RD i OD MZDW w Warszawie w roku 2024” – nr postępowania 095/24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych rocznych i 5–letnich kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie baz Rejonów Drogowych i Obwodów Drogowych MZDW w Warszawie w roku 2024.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SWZ.3. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Wykonawca zobowiązany jest posiadać Polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) za szkody wyrządzone podczas realizacji umowy w przedmiocie umowy oraz osobom trzecim na cały okres obowiązywania umowy i na sumę gwarancyjną nie niższą niż kwota 200 000,00 zła) Wykonawca ma obowiązek przedłożenia polisy potwierdzającej spełnienie wyżej wymienionego wymogu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zawarcia umowy. b) W przypadku braku przedłożenia przez Wykonawcę polisy w terminie 3 miesięcyod podpisania umowy Zamawiający będzie uprawniony do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.c) Zamawiający dopuszcza sytuację, w której Wykonawca będzie systematycznie przedstawiałw toku trwania umowy polisy potwierdzające posiadanie ubezpieczenia OC spełniającego wyżej wymienione parametry zamiast jednej polisy na cały okres obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu,na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) wykonał w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:– usługi/usług polegających na sprawdzeniu przydatności do użytkowania i wykonaniu 5-letniej kontroli stanu technicznego dla min. 5 obiektów budowlanych tj. budynków użyteczności publicznej i/lub budynków biurowych i/lub magazynowych i/lub garażowychorazwykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:- usługi/usług polegających na sprawdzeniu przydatności do użytkowania i wykonaniu rocznej kontroli stanu technicznego dla min. 10 obiektów budowlanych tj. budynków użyteczności publicznej i/lub budynków biurowych i/lub magazynowych i/lub garażowychb) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, tj.: osobami posiadającymi poniższe kwalifikacje:- min. 1 osoba przewidziana do wykonania kontroli rocznej i 5-letniej oraz sprawdzenia przydatności do użytkowania przedmiotowych obiektów budowlanych posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym i/lub do projektowania bez ograniczeńw specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- min. 1 osoba przewidziana do wykonania kontroli rocznej i 5-letniej oraz sprawdzenia przydatności do użytkowania przedmiotowych obiektów budowlanych posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym i/lub do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- min. 1 osoba przewidziana do wykonania kontroli rocznej i 5-letniej oraz sprawdzenia przydatności do użytkowania przedmiotowych obiektów budowlanych posiadająca uprawnienia kominiarskie, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane art. 62 ust. 6- min. 1 osoba przewidziana do wykonania kontroli 5-letniej i sprawdzenia przydatności do użytkowania przedmiotowych obiektów budowlanych posiadającej uprawnienia budowlane i/lub do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia energetyczne nadawane przez Komisje Kwalifikacyjne powoływane przy Stowarzyszeniach takich jak Stowarzyszenie Elektroenergetyków Polskich. wymagania dotyczące doświadczenia:- Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i/lub do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wykaże się doświadczeniem w sprawdzeniu przydatności do użytkowania i wykonaniu:- 5-letniej kontroli stanu technicznego dla min. 5 obiektów budowlanych tj. budynków użyteczności publicznej i/lub budynków biurowych i/lub magazynowych i/lub garażowych- rocznej kontroli stanu technicznego dla min. 10 obiektów budowlanych tj. budynków użyteczności publicznej i/lub budynków biurowych i/lub magazynowych i/lub garażowych3. Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem,a w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum jeden z uczestników konsorcjum musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem wskazanym w pkt VII 2.4a) SWZ). Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na doświadczeniu innego podmiotu, musi on wykazać się całym wymaganym doświadczeniem wskazanym w pkt VII 2.4a) SWZ.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców – dotyczy rozdziału VII pkt 2. 4) b).5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcyw inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.6. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż złoty polski Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zmówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia nie będzie publikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach