Przetargi.pl
Wykonanie okresowych przeglądów wraz z wymianą płynów i części oraz napraw samochodów służbowych eksploatowanych przez Zarząd Zlewni w Kole

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59 A, 00-848 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-003 Poznań, ul. Chlebowa
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. +48(61)8567700, , fax. +48(61)8525731
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59 A, 00-848 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
    ul. Chlebowa 4/8
    61-003 Poznań, woj. brak
    tel. +48(61)8567700, , fax. +48(61)8525731
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poznan.wody.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie okresowych przeglądów wraz z wymianą płynów i części oraz napraw samochodów służbowych eksploatowanych przez Zarząd Zlewni w Kole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie okresowych przeglądów wraz z wymianą płynów i części oraz napraw samochodów służbowych eksploatowanych przez Zarząd Zlewni w Kole. Wykaz samochodów: Volkswagen Transporter, Mitsubishi L-200,Mitsubishi L-200. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo w uzgodnieniu z Wykonawcą do zmiany w wykazie samochodów, które zostaną poddane przeglądom, naprawom i konserwacjom. Zmodyfikowany wykaz zostanie przedstawiony Wykonawcy w formie pisemnej. 2. Wykonawca dysponuje warsztatem samochodowym w odległości dojazdu nie większej niż 50 km od siedziby Nadzoru Wodnego Konin, ul. Okólna 59, 62-510 Konin lub Zarządu Zlewni w Kole, ul. Prusa 3, 62-600 Koło, wyposażonym w co najmniej jedno stanowisko umożliwiające naprawę podwozia samochodu – wyposażone w podnośnik do 3,5 t. lub kanał naprawczy oraz urządzenie komputerowe do diagnostyki samochodowej oraz co najmniej jedną osobę posiadającą doświadczenie zawodowe w naprawie samochodów. Zaoferowanie warsztatu w odległości większej spowoduje odrzucenie oferty. 3. Czynności wykonania okresowych przeglądów wraz z wymianą płynów i części oraz napraw samochodów służbowych eksploatowanych przez PGW Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Kole – realizowany będzie w oparciu o umowę z wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą, który składając ofertę zobowiązuje się do świadczenia niżej wymienionych usług w okresie obowiązywania umowy i na warunkach zawartych w umowie. 4. Ilość i wartość faktycznie wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie obowiązywania umowy z Zamawiającym wynikać będzie tylko z faktycznych potrzeb zgłaszanych na bieżąco przez Zamawiającego. 5. Wykonanie usługi przez Wykonawcę odbywać się będzie poprzez złożenie dyspozycji przez Zamawiającego, tj. osobę wymienioną w umowie (lub osobę upoważnioną) – drogą pisemną, ustną, e-mailem lub telefoniczną. W zleceniu zostanie określony zakres prac do wykonania. 6. Zakres usług obejmuje w szczególności: j) Okresowe przeglądy i diagnostykę pojazdów w zakresie wynikającym z okresu eksploatacji wraz z wymianą niezbędnych oleju, filtrów, płynów eksploatacyjnych, oraz części, w tym klocków hamulcowych, tarcz, osłon itp.; k) Wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia; l) Wykonywanie napraw głównych oraz bieżących napraw wynikających z awarii, wypadków, kolizji drogowych; m) Wykonywanie dodatkowych napraw ujawnionych w wyniku przeglądów; n) Usuwanie nagłych awarii powstałych w wyniku użytkowania pojazdów; o) Dostawę niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pojazdu, części eksploatacyjnych wraz z ich montażem; p) Serwis ogumienia, w tym wymianę opon lub kół wraz z wyważeniem; q) Prace blacharsko-lakiernicze; r) Diagnostykę, konserwację i naprawę układów klimatyzacji. 7. Wymagania dotyczące terminów wykonywania usługi: a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był: w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, bądź wyczerpania limitu środków finansowych Zamawiającego. b. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia limitu, o którym mowa powyżej, zgodnie z zasadą opisaną w art. 144 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). b) Przeglądy okresowe z wymianą płynów i filtrów – czas wykonania 1 dzień roboczy, c) Naprawa pojazdu typu: wymiana klocków hamulcowych, tłumika czy regulacja układu zapłonowego, drobne naprawy silnika – czas wykonania do 2 dni roboczych, d) Poważne naprawy lub remonty typu: remont silnika, wymiana rozrządu, naprawy blacharskie, naprawa zawieszenia z wymianą amortyzatorów, wymiana drążków kierowniczych, stabilizatorów, itp. – czas wykonania do 5 dni roboczych. e) Termin wykonania usługi i dostarczenia pojazdu do serwisu, ustalany będzie każdorazowo na bieżąco przez strony z uwzględnieniem czasu koniecznego do sprowadzenia ewentualnych części zamiennych. Termin dostarczenia pojazdu do serwisu nie powinien być późniejszy niż 5 dni od dnia zgłoszenia potrzeby. f) W przypadku, gdy naprawa będzie trwała dłużej niż 5 dni, Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego do zapewnienia nieodpłatnie samochodu zastępczego o parametrach nie gorszych niż samochód naprawiany. 8. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie oryginalnych części zamiennych, gumowych i materiałów eksploatacyjnych (bądź zamienników po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym) niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Zaoferowana w ofercie ceny jednostkowe nakładu pracy (roboczogodzina), na części zamienne, materiały eksploatacyjne i akcesoria wyszczególnione w formularzu – kosztorysie ofertowym - obowiązują w całym okresie realizacji umowy, z wyjątkami przewidzianymi w umowie (stanowiącej załącznik do SIWZ). 10. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu każdorazowo przed wykonaniem usługi kosztorys z zakresem prac do wykonania, obejmujący ceny części oryginalnych, zamienniki, materiały eksploatacyjne i robociznę (nakład i stawkę). 11. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania mu do wglądu aktualnie obowiązującego Wykonawcy cennika usług oraz części, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych i innych środków niezbędnych do wykonania usługi przeglądów, napraw i konserwacji. 12. Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z „Warunków eksploatacji i książki przeglądów okresowych” odpowiednio dla każdego samochodu lub w uzgodnieniu z Zamawiającym. 13. W ramach napraw: mechanicznych, elektrycznych, blacharstwa, lakiernictwa, serwisu ogumienia i klimatyzacji należy: a) Ustalić podzespoły podlegające wymianie, b) Ustalić koszt napraw w uzgodnieniu z Zamawiającym, c) Usunąć uszkodzenia, d) Uruchomić pojazd i sprawdzić prawidłowość pracy, e) Wykonać ewentualne regulacje. 14. Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji (w pełnych miesiącach): a) na wykonane każdej usługi – deklarowane 3, lub 6 lub 9 miesięcy, zgodnie z deklaracją w ofercie. Zamawiający uznaje tylko wartości 3, 6 lub 9 miesięcy, przy deklaracji innych wartości – okresu gwarancji, zamawiający dopasuje (do oceny) wartość najbliższą niższą, tj. 3, 6 lub 9 miesięcy. b) Brak deklaracji lub deklaracja udzielenia gwarancji na wykonane usługi naprawy krótsza niż 3 miesiące - powoduje odrzucenie oferty. c) Na użyte do wykonania naprawy części – zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta części. 15. Wady w realizacji zamówienia winny być nieodpłatnie usunięte w terminie 1 dnia od dnia otrzymania zgłoszenia ujawnienia wady, a w przypadku szczególnym w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, ale nie dłuższym niż 5 dni. 16. Rozliczenie napraw, wynikłych ze zdarzenia losowego objętego odrębną umową ubezpieczenia Zamawiającego, nastąpi na podstawie kosztorysu powypadkowego Wykonawcy uzgodnionego z Zamawiającym i ubezpieczycielem. Wykonawca dokona rozliczenia naprawy bezpośrednio z ubezpieczycielem. 17. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizowaniu tych części zamówienia, co do których Wykonawca zastrzegł w swojej ofercie powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom, za wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 18. 18. W przypadku zaistnienia napraw lub badań do których wykonania Wykonawca nie posiada specjalistycznego wyposażenia w zakresie poszczególnych marek samochodów, Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z usług podwykonawców specjalizujących się w danej marce pojazdu lub w danej technologii wykonania. W takim przypadku za zgodą Zamawiającego może być zlecona naprawa lub badanie u danego podwykonawcy. Rozliczenie naprawy nastąpi na podstawie faktury VAT Wykonawcy bez stosowania składników faktury dotyczących ilości roboczogodzin, stawki za 1 roboczogodzinę itd. Wykonawca w rozliczeniu z Zamawiającym nie może stosować dodatkowych składników wynagrodzenia powodujących zwiększenie wartości wykonanej usługi przez podwykonawcę. 19. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania podwykonawcy, jak za działania własne. 20. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazdy od momentu ich dostarczenia do stacji obsługi do momentu ich odbioru przez Zamawiającego. UWAGA !!! Zamawiający zgodnie z wymaganiami pkt 13 SIWZ nakłada na wykonawcę lub podwykonawcę wymóg zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (fragment pkt 11 treści SIWZ) Na ofertę składają się następujące oświadczenia, dokumenty i załączniki: 11.1.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 11.1.2 Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 11.1.3 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 11.1.4 Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. 11.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 11.1.6 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 11.1.7 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 11.1.8 Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 11.1.9 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 11.1.10 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.1.11 (Brak konieczności wniesienia Wadium).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach