Przetargi.pl
Wykonanie okresowych przeglądów technicznych obiektów w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Łodzi w 2020 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426327579, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
    Konstantynowska 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426327579, , fax. -
    REGON: 10146567200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zzm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie okresowych przeglądów technicznych obiektów w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Łodzi w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów technicznych obiektów w Zarządzie Zieleni Miejskiej w 2020 r. 3.2 Zamówienie jest podzielone na 4 Części: 3.2.1 Część 1 – „5-letni przegląd techniczny urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych na terenach placów zabaw i poza nimi, usytuowanych w parkach i zieleńcach miejskich, administrowanych przez ZZM” 3.2.2 Część 2 – „5-letni i roczny przegląd elektryczny oświetlenia w parkach i zieleńcach miejskich, administrowanych przez ZZM” 3.2.3 Część 3 – „Roczny przegląd techniczny fontann, studni głębinowych i tężni solankowych na terenach parków i zieleńców miejskich, administrowanych przez ZZM” 3.2.4 Część 4 – „Roczny przegląd: budowlany, elektryczny w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności, gazowy/olejowy, kominiarski we wszystkich Jednostkach ZZM” 3.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną część lub części zamówienia. 3.4 Szczegółowy zakres zamówienia (odpowiednio do Części zamówienia) określony został we Wzorach umów stanowiących Załączniki nr 4 a-d do SIWZ (odpowiednio do Części zamówienia), a w szczególności w Załącznikach nr 1 a-d do Wzorów umów. 3.5 Zamawiający uwzględnił w przedmiocie zamówienia koszty cyklu życia przedmiotu zamówienia związane z jego wytworzeniem, transportowaniem, użytkowaniem i przechowywaniem oraz utylizacją zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi tj. zobowiązując Wykonawców by koszty te były uwzględnione w cenie oferty (koszt wytworzenia). Zamawiający określił istotne standardy jakościowe usług przeglądów w załącznikach nr 4 a-d Wzorów umów. 3.6 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu prac, składających się na przedmiot zamówienia tj. wykonywaniu przeglądów, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.7 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania terenu prac dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności / funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - w zakresie prac, o którym mowa w punkcie 3.6. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.8 Miejsce realizacji usługi: obiekty administrowane przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi. 3.9 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia. 3.10 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązku zgłoszenia. 3.11 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.12 Kod CPV: 71631300-3 Usługi technicznego nadzoru budowlanego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631300-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w pkt 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1. SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w tym postępowaniu. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną