Przetargi.pl
Wykonanie okresowych przeglądów oraz utrzymanie w ruchu systemu klimatyzacji i wentylacji w budynkach Urzędu Miasta Poznania

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie okresowych przeglądów oraz utrzymanie w ruchu systemu klimatyzacji i wentylacji w budynkach Urzędu Miasta Poznania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie czterech przeglądów oraz dwukrotnego czyszczenia i dezynfekcji, w tym: a) systemu klimatyzacji i wentylacji mechanicznej oraz wentylacji wyciągowej z WC w budynkach Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22ab, ul. Libelta 16/20, pl. Kolegiackim 17, ul. Słowackiego 22, ul. 3-go Maja 46 i Stary Rynek 2; b) systemu klimatyzacji w budynkach Urzędu Miasta Poznania przy ul. Matejki 50, ul. Gronowej 20, Oś. Bohaterów II Wojny Światowej 36a; Wykonanie jednego przeglądu, obejmuje robociznę wraz z materiałami eksploatacyjnymi (płynami czyszczącymi, olejami, smarami filtrami, paskami klinowymi, freonem, glikonem). 2. Utrzymanie w ruchu w okresie obowiązywania umowy, w tym: a) systemu klimatyzacji i wentylacji w budynkach Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22ab, ul. Libelta 16/20, pl. Kolegiackim 17, ul. Słowackiego 22, ul. 3-go Maja 46 i Stary Rynek 2; b) systemu klimatyzacji w budynkach Urzędu Miasta Poznania przy ul. Matejki 50, ul. Gronowej 20 i Oś. Bohaterów II Wojny Światowej 36a. Zamawiający nie przewiduje powierzenia Wykonawcy funkcji Operatora w stosunku do urządzeń posiadających co najmniej 3 kg substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych zgłoszonych do Centralnego Rejestru Instytutu Chemii Przemysłowej. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 10 do SIWZ - wzór umowy wraz z załącznikami, które szczegółowo przedstawiają zakres czynności przy realizacji zamówienia - załączniki nr 2 i 3. Natomiast wykaz urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 14 000,00 zł 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty , przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 3. W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. 61 878 54 02, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy rok 2018 – załącznik nr 1a do SIWZ; 3) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy rok 2019 – załącznik nr 1b do SIWZ; 4) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy rok 2020 – załącznik nr 1c do SIWZ; 5) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach