Przetargi.pl
WYKONANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKiM POLICE : a) przeglądy pięcioletnie stanu technicznego i przydatności do użytkowania budynków ; b) przeglądy pięcioletnie stanu technicznego budowli ; c) przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Bankowa 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4311350 , fax. 091 3175037
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Bankowa 18 18
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4311350, fax. 091 3175037
    REGON: 81054370729113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgkim.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKiM POLICE : a) przeglądy pięcioletnie stanu technicznego i przydatności do użytkowania budynków ; b) przeglądy pięcioletnie stanu technicznego budowli ; c) przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów pięcioletnich budynków i budowli oraz pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznej w pełnym zakresie - zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo Budowlane, z wyłączeniem przeglądu instalacji gazowej i przeglądu przewodów kominowych . Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania : I.Przeglądy pięcioletnie budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (bud. gospodarczych) oraz obiektów cmentarnych, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu oraz jego otoczenia. Szczegółowy zakres kontroli elementów, urządzeń, instalacji i estetyki określa wzór protokółu z przeglądu stanowiący załącznik nr 9a do SIWZ. Wykaz budynków mieszkalnych i niemieszkalnych stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Wykaz obiektów cmentarnych objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 1b do SIWZ . II. Przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach, polegające na badaniu instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażenia, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów - całego obiektu łącznie z mieszkaniami. Wzór protokółu kontroli okresowej stanu technicznego instalacji i urządzeń elektroenergetycznych stanowi załącznik nr 9b do SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie własnych wzorów protokółów, zgodnych z wymaganiami Polskiej Normy. Wykaz budynków, w których należy wykonać przeglądy instalacji elektrycznej stanowi załącznik nr 1c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości : a) PRZEGLĄDY PIĘCIOLETNIE BUDOWLANE - 4.000,- zł (cztery tysiące) ; b) PRZEGLĄDY PIĘCIOLETNIE ELEKTRYCZNE - 2.000,- zł (dwa tysiące)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy : a) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych ; b) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; c) którzy dysponują lub przedstawią oświadczenie, że będą dysponować : minimum jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów) uprawniające do kontrolowania stanu technicznego budynków i należącym do izby IB, minimum jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów) uprawniające do oceniania i badania stanu technicznego w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych i należącym do izby IB, (w części dotyczącej przeglądów budowlanych) oraz minimum jednym pracownikiem posiadającym kwalifikacje przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych (w części dotyczącej przeglądów pięcioletnich elektrycznych) ; d) którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 3 zamówienia w zakresie i wartości zamówienia zbliżonymi do objętych niniejszym zamówieniem . Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o dostarczone przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zał. nr 2 do SIWZ - Wykaz dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w przetargu nieograniczonym na OKRESOWE PRZEGLĄDY OBIEKTÓW BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKiM POLICE : 1. Dowód wniesienia wadium ; 2. Formularz(e) oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 4 a-b ; 3. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) ; 4. Wskazanie osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawców (dla spółek cywilnych - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy o zamówienie publiczne) ; 5. Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 7. Oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 5 ; 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ; 9. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem obecnego zamówienia - wg zał. nr 6 ; 10. Referencje od poprzednich zamawiających, w których zawarte są informacje stanowiące potwierdzenie prawidłowego wykonania zamówień opisanych w wykazie - wg zał. nr 6 - referencje od minimum 3 zamawiających ; 11. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień, świadectw lub dyplomów zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników, którzy wykonywać będą prace oraz pracowników, którzy nadzorować będą wykonywane prace, ewentualnie zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego potencjału osobowego, który uzyska od innego podmiotu - w/g zał. 7 ; 12. Określenie części zamówienia, które wykonawca zamierza /lub nie zamierza powierzyć podwykonawcom - wg zał. nr 8 ; 13. Własne wzory protokółów z przeglądu (w przypadku, gdy wykonawca będzie stosował inne druki niż przedstawione w zał. nr 9a,b) . Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie. Każda informacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy pod rygorem nieważności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną