Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Bydgoska 13/15
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 5775219 , fax. 091 5775219
- Data zamieszczenia: 2011-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Bydgoska 13/15 13/15
73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 5775219, fax. 091 5775219
REGON: 81180415600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpstargard.rii.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie okresowej kontroli (przeprowadzane co najmniej raz na 5 lat) dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Stargardzie Szczecińskim zaliczonych do sieci dróg podstawowych na łącznej długości około 172 km - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie okresowej kontroli (przeprowadzane co najmniej raz na 5 lat) dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Stargardzie Szczecińskim zaliczonych do sieci dróg podstawowych na łącznej długości około 172 km Zakres opracowania obejmuje: 1. Okresowej kontroli (5 - cio letniej) dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Stargardzie Szczecińskim zaliczonych do sieci dróg podstawowych winny obejmować: 1) drogi powiatowe wymienione w załączniku nr 10; 2) okresową kontrolę poszczególnych dróg należy wykonać na całej szerokości i długości pasa drogowego, 3) okresowej kontroli i ocenie podlegają wszystkie istniejące elementy drogi oraz zagospodarowania pasa drogowego (w tym także między innymi zieleń przydrożna) za których utrzymanie zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi odpowiada zarządca drogi; 4) nawierzchnie bitumiczne dróg powiatowych należy oceniać zgodnie z wytycznymi zawartymi w Zarządzeniu numer 9 Generalnego Dyrektora Dróg Publicznych z dnia 4 marca 2002 r. tj. system oceny stanu nawierzchni; 5) pobocza oraz odwodnienie dróg powiatowych należy oceniać zgodnie z wytycznymi zawartymi w Zarządzeniu numer 5 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 22 lutego 2008 r. tj. system oceny stanu poboczy i odwodnienia dróg; 6) oznakowanie poziome, pionowe, elementy bezpieczeństwa należy oceniać pod kątem zgodności z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 ÷ 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach; 7) pozostałe elementy zagospodarowania pasa drogowego należy oceniać pod kątem zgodności z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie; 8) ponadto do obowiązków Wykonawcy należą wszystkie czynności zawarte w ustawie Prawo budowlane, odnośnie okresowej kontroli obiektów budowlanych przeprowadzane co najmniej raz na 5 lat; 9) filmowanie z pojazdu dróg poddanych okresowej kontroli, prędkość przejazdu winna pozwalać na swobodny odczyt zarejestrowanych zdarzeń drogowych. 2. Dokumentacja z okresowej kontroli dla każdej drogi odrębnie winna zawierać. 1) dokumentację w formie pisemnej (protokół z przeglądu + załączniki z pomiarów, szkice) - 2 egz. 2) dokumentację fotograficzną (ujęcia w miejscach charakterystycznych, szczególnie niebezpiecznych, obraz zarejestrowanych uszkodzeń) - 2 egz.; 3) protokół z przeglądu (części pisemnej oraz fotograficznej) należy wykonać w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej. Wersja elektroniczna winna być zapisana w formacie PDF na płycie CD odrębnie dla każdej drogi w ilości - 2 egz.; 4) utrwalenie w postaci filmu z przejazdu pojazdem drogami poddanymi okresowej kontroli zapisanego na płycie CD odrębnie dla każdej drogi w postaci pliku możliwego do odtworzenia przez darmowe ogólnodostępne oprogramowanie na komputerze PC w ilości - 2 egz. 3. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej w terenie. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716314808
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpstargard.rii.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną