Przetargi.pl
Wykonanie okresowej kontroli obiektów budowlanych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.

Bytomskie Mieszkania ogłasza przetarg

  • Adres: 41907 Bytom, ul. Zielna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 413 00 30 , fax. 32 430 00 33
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bytomskie Mieszkania
    ul. Zielna
    41907 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 413 00 30, fax. 32 430 00 33
    REGON: 24261540600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie okresowej kontroli obiektów budowlanych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli obiektów budowlanych Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie pięcioletniej i rocznej okresowej kontroli obiektów budowlanych Gminy Bytom, zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania wraz z opracowaniem protokołów z kontroli i przekazaniem informacji do organu nadzoru budowlanego zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), zwaną dalej Prawem budowlanym, w zakresie: a)wykonania okresowej kontroli pięcioletniej obiektów budowlanych, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów; b)wykonania okresowej kontroli rocznej obiektów budowlanych, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a i b Prawa budowlanego, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: - elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, - instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.4 do SIWZ – Specyfikacja Wykonania i Odbioru Usług. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części j.n.: a)Część I – wykonanie okresowej kontroli pięcioletniej i rocznej obiektów budowlanych administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (POM) Nr 1 z siedzibą w Bytomiu przy ul. Powstańców Warszawskich 30, POM Nr 4 z siedzibą w Bytomiu przy ul. Alojzjanów 4, POM Nr 6 z siedzibą w Bytomiu przy ul. Piekarska 77 – wykaz adresowy obiektów budowlanych podlegających okresowej kontroli stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ; b)Część II – wykonanie okresowej kontroli pięcioletniej i rocznej oraz rocznej obiektów budowlanych administrowanych przez POM Nr 2 z siedzibą w Bytomiu przy ul. Armii Krajowej 54b – wykaz adresowy obiektów budowlanych podlegających okresowej kontroli stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ; c)Część III – wykonanie okresowej kontroli pięcioletniej i rocznej obiektów budowlanych administrowanych przez POM Nr 3 z siedzibą w Bytomiu przy ul. Baczyńskiego 1 – wykaz adresowy obiektów budowlanych podlegających okresowej kontroli stanowi Załącznik nr 1.3. do SIWZ. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a)Część I - 700,00 złotych (słownie: siedemset złotych 00/100) b)Część II - 930,00 złotych (słownie: dziewięćset trzydzieści złotych 00/100) c)Część III - 1.430,00 złotych (słownie: jeden tysiąc czterysta trzydzieści złotych 00/100) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 35 ze zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 opisując przelew: „wadium – okresowa kontrola obiektów – Część ……… ”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć Zamawiającemu – Bytomskie Mieszkania, 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b (pokój nr 29 – Sekretariat). 6.Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ubezpieczeniowe: a)bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium, w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.; b)dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji; c)wskazanie sumy gwarancyjnej; d)wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczonego Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B; e)wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; f)wskazanie gwaranta; g)określenie okresu ważności gwarancji, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. 7.Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe / poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej/ poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.): a)bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, b)wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia, c)dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, d)kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany, e)określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt. 9 i 10 poniżej. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zastrzeżeniem pkt. 14 poniżej. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt VIII.8 SIWZ, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający oprócz sytuacji opisanej w pkt. 9 SIWZ, zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach