Przetargi.pl
Wykonanie okablowania strukturalnego lokalnej sieci komputerowej.

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-508 Łódź, ul. Gdańska 100/102
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6373090, 6374224 , fax. 042 6372102
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi
    ul. Gdańska 100/102
    90-508 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6373090, 6374224, fax. 042 6372102
    REGON: 00027816112840
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wimbp.lodz.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie okablowania strukturalnego lokalnej sieci komputerowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu okablowania strukturalnego mające zapewnić odpowiednie parametry pracy lokalnej sieci komputerowej w pomieszczeniach Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 uPzp.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy złożyli: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, trzy zamówienia publiczne, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie (referencje) - Załącznik Nr 5 do SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 uPzp. W tym zakresie, zamawiający wymaga, aby wykonawcy złożyli oświadczenie - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie /spełnia / nie spełnia/w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert. Wykaz trzech wykonanych zamówień publicznych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania -Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie (referencje). Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp. - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Dowód wniesienia wadium. Wykaz podwykonawców - jeżeli wykonawca będzie zatrudniał podwykonawców, muszą oni być ujęci w tym wykazie, wraz z podaniem zakresu wykonywanych robót - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ z załączonym kosztorysem ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wimbp.lodz.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach