Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 3671598 , fax. 24 3671598
- Data zamieszczenia: 2018-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
ul. Stary Rynek 1
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 3671598, fax. 24 3671598
REGON: 000592868 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie ok. 36 operatów szacunkowych lub opinii w celu naliczenia opłat adiacenckich wzrostu wartości nieruchomości w związku z jej podziałem – opłaty adiacenckie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) analiza dokumentów związanych z podziałem nieruchomości w celu wyłonienia nieruchomości, dla których należało będzie sporządzić operaty szacunkowe lub opinie dotyczące wzrostu wartości nieruchomości; 2) sporządzenie 36 operatów szacunkowych lub opinii dotyczących wzrostu wartości nieruchomości w związku z jej podziałem przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 17 grudnia 2018r. zlecanych sukcesywnie w partiach po około 10 spraw po uprzednim ustaleniu i powiadomieniu o terminie oględzin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty /dołączane do oferty/ 1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 3 (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi znakowania, planów tyflograficznych, linii naprowadzających oraz realizacja wybranych zadań z Planu działania MFiPR na rzecz poprawy zapewniania dostępności (...)
Dodano: 2024-07-05 - Usługi znakowania, planów tyflograficznych, linii naprowadzających oraz realizacja wybranych zadań z Planu działania Ministerstwa (...).
Dodano: 2024-05-29 - Usługi znakowania, planów tyflograficznych, linii naprowadzających oraz realizacja wybranych zadań z Planu działania Ministerstwa (...).
Dodano: 2024-04-26 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnych do celów regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pas drogowy dróg powiatowych
Dodano: 2024-03-29 - Sporządzanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości Skarbu Państwa na terenie miasta Płocka w roku 2024.
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usług wyceny nieruchomości na potrzeby Gminy Stare Babice
Dodano: 2024-02-19 - Świadczenie usług wyceny nieruchomości na potrzeby Gminy Stare Babice
Dodano: 2024-02-02 - Ujawnienie w dokumentacji geodezyjnej- ewidencji budynków kondygnacji podziemnej w budynkach mieszkalnych w Szczecinie
Dodano: 2023-11-07 - SPORZĄDZENIE OSIEMDZIESIĘCIU OPERATÓW SZACUNKOWYCH DO POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH
Dodano: 2023-10-04 - Uregulowanie stanu prawnego nieruchomości warunkujących realizację zadania pn.: „Wykonanie robót budowlanych w strefie oddziaływania piętrzenia – cofce stopnia wodnego Malczyce na rzece Odrze
Dodano: 2023-08-30