Przetargi.pl
Wykonanie ogrzewania przeciwoblodzeniowego koryt i rynien dachu na budynku A Sądu Okręgowego w Siedlcach, ul. Sądowa 2.

Sąd Okręgowy w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-100 Siedlce, ul. Sądowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6325235 w. 203 , fax. 25 6326198
  • Data zamieszczenia: 2010-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Siedlcach
    ul. Sądowa 2 2
    08-100 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 6325235 w. 203, fax. 25 6326198
    REGON: 00057150100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ogrzewania przeciwoblodzeniowego koryt i rynien dachu na budynku A Sądu Okręgowego w Siedlcach, ul. Sądowa 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrzewania przeciwoblodzeniowego koryt i rynien dachu na budynku A Sądu Okręgowego w Siedlcach, ul. Sądowa 2. 2. Szczegółowy zakres robót został określony przygotowaną i zatwierdzoną do realizacji dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. 3. W skład dokumentacji wchodzą niżej wymienione opracowania: 1) Projekt budowlano - wykonawczy-Ogrzewanie rynien i rur spustowych budynku A. 2) Przedmiar robót-Ogrzewanie rynien i rur spustowych budynku A. 3) Projekt budowlano - wykonawczy-Ogrzewanie strefy brzegowej dachu budynku A. 4) Przedmiar robót -Ogrzewanie strefy brzegowej dachu budynku A. 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Przedmiary robót są uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy do ustalania wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 5. Wszelkie prace będą wykonywane w czynnym obiekcie. W związku z tym muszą być prowadzone w taki sposób, aby w nie zakłócały pracy Sądu. Większość prac szczególnie uciążliwych musi być wykonywana poza godzinami urzędowania, tj. po godzinie 16 00 oraz w dni wolne od pracy (soboty i niedziele). 6. Wykonawca poza zakresem robót budowlanych określonych w przywołanej wyżej dokumentacji projektowej wykona czynności związane z: 1) należytym zabezpieczeniem, oznakowaniem i ochroną tej części budynku (placu budowy), która została udostępniona Wykonawcy do przeprowadzenia robót budowlanych, 2) należytym składowaniem i zabezpieczeniem materiałów budowlanych na terenie obiektu, 3) wykonaniem innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej. 7. Wykonawca na własny koszt zagospodaruje powstałe odpady po demontażu zgodnie z ustawą z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). 8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów i urządzeń równoważnych tj.: takich, których parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, użytkowe są takie same lub lepsze niż wymienione w dokumentacji projektowej. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 11. Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające ze zmiany urządzenia lub materiałów równoważnych - w tym poniesione pełne koszty wynikające ze wszelkich zmian. 12. Zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych przez Wykonawcę wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. 13. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń spowoduje zmianę dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli 5 lat gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach