Przetargi.pl
Wykonanie ogrodzenia terenu DPS w Barczewie od strony wschodniej i wymiana bramy wjazdowej

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, ul. Kraszewskiego 17
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5148574, 5148421 , fax. 089 5148574, 5148421
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Kraszewskiego 17 17
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5148574, 5148421, fax. 089 5148574, 5148421
    REGON: 51091787300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ogrodzenia terenu DPS w Barczewie od strony wschodniej i wymiana bramy wjazdowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: - wykonaniu ogrodzenia terenu DPS w Barczewie od strony wschodniej z bramą - wykonanie bramki i bramy ozdobnej wjazdowej z kutych elementów, z napędem elektrycznym i sterowaną zdalnie z możliwością otwierania ręcznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki: a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt. 1 a) musi spełniać każdy z Wykonawców. b) Wykonawcy muszą: - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności objętej przetargiem zgodnie z obowiązującymi przepisami; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie brać udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w przetargu albo do reprezentowania ich w przetargu i do zawarcia umowy. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wymóg spełnienia warunków określonych w punkcie 1 oraz braku podstaw do wykluczenia określonych w punkcie 3 dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, na przykład wszystkich członków konsorcjum. 5. Warunki kwalifikacyjne: 5.1 Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, na zasadach określonych w art. 647 a KC. Wykonawca ma obowiązek wykazać w ofercie zakres robót powierzony podwykonawcom. 5.2 Wykonawca wykonał z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty budowlane o zakresie, złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 5.2. Zamawiający żąda udostępnienia odpisów odpowiednich dokumentów/referencji potwierdzających zrealizowane zadania 5.3 Wykonawca musi przedstawić prawidłowy i spójny Harmonogram Robót - wg własnego opracowania. 5.4 Wykonawca musi przedstawić polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 100.000 zł. 5.6 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, na przykład jako konsorcjum, muszą wspólnie spełniać wszystkie kryteria wymienione w punkcie 5.5 z wyjątkiem warunku zawartego w pkt. 5.1., który spełnia każdy z Wykonawców. 5.7 Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z tych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przetargu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony Formularz Oferty wraz z kosztorysem ofertowym, określającym wartość netto i brutto. 2. Podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - (Załącznik nr 8) Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Informacje ogólne 5.1. Harmonogram Robót z krótkim opisem podstawowych czynności przedstawiający kolejność postępowania i czas, w jakim wykonawca proponuje wykonać Roboty. Pod pojęciem prawidłowy i spójny Harmonogram Robót Zamawiający rozumie przedstawiony przez Wykonawcę Harmonogram robót, obejmujący cały zakres przedmiotu zamówienia oraz sporządzony z zachowaniem odpowiadające kolejności i technologii wykonywania robót budowlanych - wg własnego opracowania (Załącznik nr 10). 5.2. Dane dotyczące robót wykonywanych przez podwykonawców o wartości powyżej 5% składanej ceny ofertowej brutto - zał. nr 10. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne oświadczenie o zamiarze powierzenia części zakresu robót podwykonawcom (bez podania danych podwykonawców). Nie załączenie w/w oświadczenia Zamawiający traktować będzie jako zobowiązanie Wykonawcy do wykonania całości zamówienia samodzielnie; 5.3. Potwierdzenie odpowiedniego doświadczenia w realizacji Robót o podobnym charakterze wraz z zakresem i wartością odpowiednich kontraktów, zgodnie z pkt. 5.2 (Załącznik nr 11);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-olsztynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach