Przetargi.pl
Wykonanie ogrodzenia terenu Centralnej Szkoły PSP od strony ulicy Jagiellońskiej oraz wykonanie robót remontowo malarskich w budynku dydaktyczno - koszarowym należącym do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska 62/64
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
  • Data zamieszczenia: 2014-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sabinowska 62/64 62/64
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
    REGON: 15012365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samodzielna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ogrodzenia terenu Centralnej Szkoły PSP od strony ulicy Jagiellońskiej oraz wykonanie robót remontowo malarskich w budynku dydaktyczno - koszarowym należącym do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane stanowiące dwa odrębne zadania. Roboty budowlane stanowiące ZADANIE I związane są z wykonaniem ogrodzenia w Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie od strony nowopowstałego przedłużenia ul. Jagiellońskiej. Zadanie obejmuje rozbiórkę starego ogrodzenia wraz z fundamentami o długości łącznej 72,44 m w jego miejscu wykonanie nowego ogrodzenia zgodnie z dokumentacją projektową posiadaną przez Inwestora. Ogrodzenie stanowić będzie kontynuację istniejącego ogrodzenia terenu szkoły. Zakres rzeczowy robót wynika z Załącznika nr I Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, przedmiaru oraz niniejszej siwz. Roboty budowlane stanowiące ZADANIE II obejmują malowanie klatki schodowej, naprawę sufitów z płyt k-g (spękania) na klatce schodowej oraz częściową naprawę sufitu po zalaniu na korytarzu w budynku dydaktyczno - koszarowym nr 1 na terenie CS PSP w Częstochowie. W zakres zadania dotyczącego malowania klatki schodowej w budynku dydaktyczno-koszarowym wchodzi pomalowanie 140m2 ścian tynku o fakturze typu kornik oraz naprawa pęknięć i malowanie 60m2 sufitów gładkich z płyt k-g. Zakres zadania obejmuje również naprawę sufitu po zalaniu w korytarzu budynku tj. wymianę płyt k-g w ilości 54,350 m2 oraz malowanie sufitu gładkiego w ilości 76,55m2. Zakres rzeczowy robót wynika z Załącznika nr II Opis przedmiotu zamówienia, przedmiaru oraz niniejszej siwz. 2. Roboty, o których mowa powyżej muszą zostać zrealizowane zgodnie: -z dokumentacją projektową, -z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia nr WT.2370.32.2014 i wszystkimi jej załącznikami, -z przepisami prawa budowlanego; -ze sztuka budowlaną 3. Mając na uwadze, iż Zamawiająca przewidziała rozliczenie ryczałtowe, Wykonawca przed sporządzeniem oferty posiada możliwość dokonania wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty oraz w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczy udzielane zamówienie, a także zdobycia na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wykonawca winien potwierdzi ten fakt stosownym oświadczeniem o dokonaniu wizji. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerami telefonu: 34 378 53 00 wew 609. Wizji można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert. 4. Elementy robót nieuwzględnione i niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (SIWZ z załącznikami) zostaną uznane za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwie sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów przy wycenie obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 5. Miejscem realizacji zamówienia będzie teren Centralnej Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. 6. Wykonawca udzieli: 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia oraz gwarancji na wykonane roboty jak i materiały dostarczone do ich wykonania - liczonej od daty odbioru robót w wymiarze: 60 miesięcy gwarancji w zakresie ZADANIA I oraz 36 miesięcy gwarancji w zakresie ZADANIA II. 7. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i doręczenia prawidłowo wystawionych faktur wystawionych na podstawie dokonanego odbioru częściowego lub końcowego. 8. Jeśli Wykonawca nie będzie używał mediów Zamawiającej zaznaczy to w pisemnym oświadczeniu po podpisaniu umowy, inaczej zobowiązany jest ponosić koszty zużytej wody i energii. Wykonawca w sytuacji korzystania z ujęć energii i wody należących do Zamawiającej musi na własny koszt zamontować podliczniki poboru tych mediów w miejscu uzgodnionym z Zamawiającą. Ewentualny pobór energii i wody będzie rozliczony po zrealizowaniu umowy w formie obciążenia Wykonawcy za zużytą energię i wodę według stawek obowiązujących Zamawiającą w dniu odczytu podliczników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiająca żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: w zakresie ZADANIA I. 3.400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych) w zakresie ZADANIA II. 190,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli przed upływem terminu składania ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez zamawiającą w niniejszej SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 6. Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. 8. Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawca traci wadium, gdy: 1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach