Gmina Wilkowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 817 30 43
- Data zamieszczenia: 2019-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
Wyzwolenia 25
43-365 Wilkowice, woj. śląskie
tel. 334 990 077, fax. 33 817 30 43
REGON: 72182309000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie odwodnienia i izolacji przeciwwilgociowej budynku Przedszkola Publicznego w Wilkowicach przy ul. Strażackiej 13. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odwodnienia i izolacji przeciwwilgociowej budynku Przedszkola Publicznego w Wilkowicach przy ul. Strażackiej 13. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic i ścian fundamentowych oraz wykonanie drenażu wokół budynku Przedszkola Publicznego wraz z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, a w szczególności: - wykonanie zewnętrznej pionowej izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian piwnic, - wykonanie zewnętrznej pionowej izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian fundamentowych części niepodpiwniczonej budynku, - wykonanie drenażu opaskowego wokół ścian zewnętrznych budynku wraz z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, - wykonanie kanalizacji deszczowej dla podłączenia odprowadzania wody z rur spustowych, - wykonanie odwodnienia wzdłuż ogrodzenia budynku (od strony wschodniej) - odtworzenie terenów utwardzonych i zielonych wokół budynku po wykonaniu robót ziemnych, - wykonanie robót budowlanych wykończeniowych związanych z realizacja robót izolacyjnych i instalacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 5) Dla przeprowadzenia oceny ofert tj. uzyskania określonej ilości punktów w ramach kryterium - doświadczenie osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia każdy Wykonawca przedłoży przy ofercie następujące dokumenty: a) wykaz wskazujący osoby dedykowane przez Wykonawcę do pełnienia: 1) funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w konstrukcyjno-budowlanej i minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz określający roboty budowlane przy których osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w powyższej specjalności. Wykazane roboty budowlane, o których mowa powyżej muszą polegać na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej budynku o wartości brutto min. 30.000,00 zł każda. 2) funkcji kierownika robót posiadającego uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji kierownika robót/budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych i wodociągowych i minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót/budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych i wodociągowych oraz określający roboty budowlane przy których osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika robót/budowy w powyższej specjalności. Wykazane roboty budowlane, o których mowa powyżej muszą polegać na wykonaniu drenażu obiektu lub terenu o wartości brutto min. 40.000,00 zł każda. Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. b) dowody potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że dedykowane osoby pełniły przy ich realizacji odpowiednio funkcję kierownika budowy/robót. Dowodami, o których mowa mogą być: • w zakresie wykazania, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – protokoły odbioru końcowego robót budowlanych, referencje, poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; • w zakresie wykazania, że dedykowana osoba pełniła przy wskazanych robotach funkcję kierownika budowy/robót w odpowiedniej specjalności – protokoły odbioru końcowego robót budowlanych, oświadczenie inwestora potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w wykazanym przedsięwzięciu funkcję kierownika budowy/robót w odpowiedniej w specjalności, oświadczenie wykonawcy/zleceniodawcy potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w realizowanej przez wykonawcę/zleceniodawcę inwestycji funkcję kierownika budowy/robót w odpowiedniej specjalności, oświadczenie dedykowanej osoby potwierdzające, że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję kierownika budowy/robót w odpowiedniej specjalności. 7) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. b).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej 4787 S – ul. Wiejska w Preczowie – etap IX
Dodano: 2020-08-27 - Modernizacja systemu ciepłowniczego miasta Pyskowice - podgrupa SWC -etap I
Dodano: 2020-05-06 - ,,Budowa kanalizacji w sołectwie Bobrowniki” dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w kompleksie mieszkaniowym przy ulicy Bażantów w Bobrownikach – ETAP II”
Dodano: 2019-10-11 - ,,Budowa kanalizacji w sołectwie Bobrowniki” dla zadań: Część nr 1) ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w kompleksie mieszkaniowym przy ulicy Bażantów w Bobrownikach – ETAP I” Część nr 2) ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w kompleksie mieszkaniowym przy ulicy Bażantów w Bobrownikach – ETAP II”
Dodano: 2019-09-13 - Przebudowa drogi powiatowej 4707 S - ul. Marii Dąbrowskiej w Bobrownikach – etap IV
Dodano: 2019-08-06 - Wykonanie odwodnienia i izolacji przeciwwilgociowej budynku Przedszkola Publicznego w Wilkowicach przy ul. Strażackiej 13
Dodano: 2019-06-24 - 1. ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Sączów – etap III” 2. ,,Budowa sieci kanalizacji w zlewni ul. Podraszkowie, Kolejowa i Tadeusza Kościuszki w Rogoźniku” 3. ,,Zakup samochodu specjalistycznego oraz agregatu prądotwórczego”
Dodano: 2019-06-03 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie gm. Żywiec
Dodano: 2019-02-11 - Budowa zbiornika retencyjnego w rejonie ulicy Zimowej - budowa kanalizacji w okolicy ulicy Głównej - etap I
Dodano: 2018-09-27 - Adaptacja do zmian klimatu – gospodarowanie wodami opadowymi na terenie miasta Zabrze. Kontrakt nr 3: Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych w Parku Leśnym Powstańców Śląskich w Zabrzu, dzielnicy Centrum Południe w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2018-07-31