Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 53-674 Wrocław, ul. Legnicka 40
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7711704, 703 , fax. 071 7711708
- Data zamieszczenia: 2009-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED S.A.
ul. Legnicka 40 40
53-674 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7711704, 703, fax. 071 7711708
REGON: 02012677700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie odwodnienia budynku DCM DOLMED S.A. we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 40 [ozn. referencyjne: ODWODNIENIE 2009] - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie odwodnienia budynku DCM DOLMED S.A. we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 40, w tym: - roboty przygotowawcze, odtworzeniowe i towarzyszące, - wykonanie drenażu odwadniającego, - wykonanie przepompowni wód drenażowych, - założenie odwodnień liniowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a). wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (odwodnienie budynku) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto, b). dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia, 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a). posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 tys. zł, 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły [spełnia - nie spełnia].
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w przetargu oraz wymagań określonych przez Zamawiającego, niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1). oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2). aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3). aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 5). wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia oraz aktualnymi zaświadczeniami o przyna-leżności do właściwej izby zawodowej, 6). polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7). pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (lub Wykonawców w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) w niniejszym postępowaniu, chyba że prawo do reprezentacji Wykonawcy przez wymienioną osobę wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, 8). wykaz robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeśli dotyczy), 9). kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej lub szczegółowej. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć osobno oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1-3. Pozostałe dokumenty mogą być złożone przez tych Wykonawców wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Złożenie dokumentów w języku obcym dopuszczalne jest wyłącznie wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolmed.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAPRAWA TYNKÓW SUFITÓW BUDYNKU MZS NR 3 PRZY UL. SŁOWACKIEGO W BOLESŁAWCU
Dodano: 2014-10-30 - NAPRAWA TYNKÓW SUFITÓW BUDYNKU MZS NR 3 PRZY UL. SŁOWACKIEGO W BOLESŁAWCU
Dodano: 2014-10-03 - Roboty budowlane polegające na remoncie budynku KMP we Wrocławiu przy ulicy Hubskiej 29-33.
Dodano: 2014-05-22 - Remont obiektu Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy przy ul. Jagiellońskiej 23.
Dodano: 2014-05-07 - Remont dachu i docieplenie elewacji budynku Komendy Miejskiej Policji ul. Hubskiej 29-31 oraz przebudowa konstrukcji dachu budynku myjni samochodowej przy ul. Hubskiej 29-31 we Wrocławiu
Dodano: 2013-07-08 - Wykonanie remontu obiektu Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy przy ul. Jagiellońskiej 23, zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy, przedmiarem robót, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej
Dodano: 2013-07-01 - Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 we Wrocławiu - Etap II, III
Dodano: 2013-02-19 - Załadunek i wywóz materiałów porozbiórkowych z obiektów dawnego PGR Struga, działka nr 233/44 gmina Stare Bogaczowice
Dodano: 2012-11-09 - Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy pl. Powstańców Warszawy 1 we Wrocławiu - Etap I
Dodano: 2012-06-11 - Remont pracowni w Kłodzkiej Szkole Przedsiębiorczości ul. Szkolna 8
Dodano: 2011-08-17