Gmina Świdnica ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
ul. Głowackiego 4 4
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
REGON: 89071838900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie odwiertu studni głębinowej w celu ujęcia wód podziemnych piętra trzeciorzędowego na działce nr 96/38 w Jagodniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający poszukuje jednego Wykonawcę do wykonania odwiertu studni głębinowej w celu ujęcia wód podziemnych piętra trzeciorzędowego na działce nr 96/38 w Jagodniku. Zakres zadania obejmował będzie: - mechaniczne wykonanie studni głębinowej o głębokości 50m wraz z filtrem, - wykonanie drenażu, - pompowanie oczyszczające i kontrolne, - wykonanie dezynfekcji otworów, - wykonanie badań laboratoryjnych wody, - określenie zasobów ujęcia, - sporządzenie dokumentacji hydrogeologicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej dwa odwierty studni o głębokości nie mniejszej niż 45 m każda, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę(ów) oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca dostarczy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru robót (Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej dwa odwierty studni o głębokości nie mniejszej niż 45 m każda) 3. Oprócz w.w dokumentów do oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) 2) parafowane oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ) 3) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót , projekt prac geologicznych oraz warunki lokalizacyjno-terenowe placu budowy. W przypadku materiałów i urządzeń w których w projekcie wskazano nazwę producenta należy wycenić materiały i urządzenia tych producentów lub równoważne. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1: 4.1. pkt.1 ppkt 1,2,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.2. Dokument, o którym mowa w pkt.4.1. lit. a , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt.4.1 lit. b, powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.swidnica.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie otworu poszukiwawczego nr 1 dla potrzeb ujęcia wód podziemnych Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, działka nr 73/2.
Dodano: 2016-05-23 - Wykonanie otworu poszukiwawczego nr 1 dla potrzeb ujęcia wód podziemnych Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, działka nr 73/2
Dodano: 2016-04-15 - Budowa studni głębinowej wierconej awaryjnej nr 6zaw na terenie ujęcia Oleśnicka w Trzebnicy
Dodano: 2015-02-13 - Wykonanie odwiertu studni na działce nr 21/2 na potrzeby wodociągu dla wsi Żelazno
Dodano: 2014-02-14 - Wykonanie odwiertu studni na działce nr 47/1 na potrzeby wodociągu we wsi Wilcza
Dodano: 2013-04-24 - Wykonanie odwiertu studni głębinowej na ujęciu wody w Ścinawie w ramach zadania budowa studni zastępczej III r w Ścinawie
Dodano: 2013-04-19 - Wykonanie prac geologiczno - wiertniczych na wykonanie otworu nr I w utworach czwartorzędowych dla ujęcia komunalnego w Grabownie Wielkim
Dodano: 2012-11-08 - Odwiert dwóch studni zastępczych wraz z uzbrojeniem na ujęciu wód podziemnych w miejscowości Białobrzezie
Dodano: 2012-09-17 - Budowa studni głębinowej wraz z wewnętrznym odcinkiem sieci wodociągowej z PCV 110mm długości 49,0m i z zasilaniem energetycznym - dz.nr 86/3 obręb Chełstów
Dodano: 2011-07-27 - Wykonanie 2 odwiertów studni głębinowych w celu ujęcia wód podziemnych piętra trzeciorzędowego, metodą obrotową na płuczkę somodegradującą, na działce nr 96/38 w Jagodniku oraz na działce nr 74 w Komorowie
Dodano: 2011-07-01