Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Jaktorowska 53
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8553892, 8550563 , fax. 046 8553892
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Jaktorowska 53 53
96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
tel. 046 8553892, 8550563, fax. 046 8553892
REGON: 75015217200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-zyrardow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej masami bitumicznymi na drodze powiatowej nr 4726W Mszczonów - Strzyże - Bobrowce - granica powiatu w km 11+500 ÷ 12+720 - 1220 mb / 6100 m2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej masami bitumicznymi na drodze powiatowej nr 4726W Mszczonów - Strzyże - Bobrowce - granica powiatu w km 11+500 ÷ 12+720 - 1220 mb / 6100 m2 Szczegółowy zakres robót zawiera: - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 6100 m2. - Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 6100 m2. - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie o uziarnieniu 0/8 mm w ilości 75 kg/m2 dla kat. ruchu KR-2 z transportem na średnią odl. 15 km standard II - 457,50 Mg. - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o uziarnieniu 0/8 mm grubości 4 cm (warstwa ścieralna) dla kategorii ruchu KR-2 standard II z transportem masy na odl. do 15 km - 6100 m2. - Naprawy dróg gruntowych - ścięcie poboczy z zagęszczeniem do odpowiedniego spadku /obustronnie/ - 1830 m2. - Przebudowa przepustu - 1 szt./ 10 mb - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.800,00 zł., słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych; - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy oraz kosztorys ofertowy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 6) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty od wcześniejszych zamawiających - co najmniej od dwóch). 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (potencjał techniczny) oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 9) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 11) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (na wykonanie przedmiotu zamówienia), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 13 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym 13. 14) W przypadku składania oferty wspólnej, tylko formularz ofertowy i kosztorys ofertowy (pkt. 1) są składane przez Wykonawców wspólnie, natomiast wszystkie pozostałe dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 2 ÷ 13 składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dla ustanowionego pełnomocnika do oferty powinni załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-zyrardow.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie zagospodarowania terenu wokół Zespołu Szkół przy ul. Św. Kazimierza w Celestynowie - teren w bezpośrednim otoczeniu szkoły
Dodano: 2016-07-27 - Remont ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ulicy Wyspiańskiego do ul. 1-go Maja Przebudowa ulicy Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ulicy Limanowskiego do ulicy Mireckiego wraz z budową kanalizacji sanitarnej w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Remont ulicy Parkowej w miejscowości Lipinki, gmina Wołomin
Dodano: 2016-07-22 - Budowa placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego nr 208 przy ul. Dzielnej 1a w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj (znak sprawy ZP-60/16).
Dodano: 2016-07-20 - Remont nawierzchni ulicy Smugi w miejscowości Stare Lipiny, gmina Wołomin na odcinku od ul. Radosnej do ul. Poranek
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu terenu przy Zespole Szkół w Pniewie z wydzieleniem miejsc postojowych.
Dodano: 2016-07-18 - Remont studzienek piwnicznych, wymiana części ogrodzenia oraz części nawierzchni placu zabaw na terenie Przedszkola nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie (znak sprawy ZP-58/16)
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Magnuszew Mały Nr 5, Nr 21, Nr 42, Nr 43 i Nr 72, Orzyc Nr 143 i Laski Nr 112
Dodano: 2016-07-14 - Remont placu zabaw dla Przedszkola nr 24 przy ul. Drewnianej 10/16 w Warszawie (znak sprawy ZP-59/16)
Dodano: 2016-07-14 - Naprawa nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych w 15 sołectwach na terenie gminy Jednorożec - II etap
Dodano: 2016-07-08