Przetargi.pl
Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Nr 102010B Leszczewek – Cimochowizna na długości ok. 550m wraz z przebudową na odcinku długości 660,0 m z nawierzchni żwirowej na nawierzchnię utwardzoną o szerokości nawierzchni 3,50 m na dz. nr geod. 64/5, 20/1.

Gmina Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Świerkowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 662 136 , fax. 875 662 136
  • Data zamieszczenia: 2017-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suwałki
    ul. Świerkowa 45
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 662 136, fax. 875 662 136
    REGON: 79067097000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Nr 102010B Leszczewek – Cimochowizna na długości ok. 550m wraz z przebudową na odcinku długości 660,0 m z nawierzchni żwirowej na nawierzchnię utwardzoną o szerokości nawierzchni 3,50 m na dz. nr geod. 64/5, 20/1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem opracowania jest "Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Nr 102010B Leszczewek – Cimochowizna na długości ok. 550m wraz z przebudową na odcinku długości 660,0 m z nawierzchni żwirowej na nawierzchnię utwardzoną o szerokości nawierzchni 3,50 m na dz. nr geod. 64/5, 20/1." 2. Zakres opracowania przedstawiono na planie sytuacyjnym. Prace podzielono na dwa odcinki. Odcinek A ( 0+000 - 0+450) jest to odnowa istniejącej nawierzchni bitumicznej natomiast odcinek B ( 0+450 - 1+300) polega na zmianie nawierzchni ze żwirowej na utwardzoną. Zakres prac: - roboty ziemne w celu regulacji korpusu drogi - podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą 50% kruszyw przekruszonych układana na wyrównanej istniejącej nawierzchni żwirowej o śr. gr. 15 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11 W oraz nakładka asfaltowa z betonu asfaltowego AC 11S - nawierzchnia betonowa z betonu 30/37 gr. 14 cm szer. 3,5 m lub alternatywnie dwuwarstwowa nawierzchnia z betonu asfaltowego ( 4 cm AC 16W KR1-2, 4 cm AC 11 S KR 1-2) - pobocza z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą 50% kruszyw przekruszonych śr. gr. 12 cm przy nawierzchni betonowej lub 8 cm przy nawierzchni bitumicznej. 3. Przebudowywana droga gminna we wsi Cimochowizna jest to droga szerokości 5,0 - 5,5 m o nawierzchni jednowarstwowej asfaltowej na początkowym odcinku ( odcinek A 0+000 - 0+450). Na dalszej części opracowania jest to droga o nawierzchni żwirowej ( odcinek B 0+450 - 1+300). Odcinek drogi posiada zjazdy gospodarcze do obsługi komunikacyjnej zabudowy oraz pól uprawnych ulegające przebudowie, z uwagi na potrzebę dostosowania ich do nowej projektowanej niwelety drogi. Odwodnienie drogi odbywa się powierzchniowo. 4. Działka, na której została zaprojektowana przebudowa drogi, ozn. nr geod.: 517, 64/5, 20/1 są własnością gminy Suwałki i stanowią pas drogi nie zmieniając swego dotychczasowego przeznaczenia. Przebudowa nie wprowadza nowych połączeń komunikacyjnych. Projektowany odcinek drogi przebiega w terenie zabudowanym w m. Cimochowizna. Dominującymi gruntami przylegającymi do przebudowanego odcinka drogi są siedliska oraz tereny rolnicze. 5. Wzdłuż drogi uwzględniono przebudowę zajazdów gospodarczych na działki przyległe i do zabudowań siedliskowych w celu dostosowania ich do nowej niwelety oraz zapewniając w ten sposób dostęp do drogi. 6. Na opracowywanym odcinku A zaprojektowano wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej nakładką asfaltową gr. 4 cm lokalnie wzmocnioną warstwą wyrównawczą. Na odcinku ok. 70 m przewidziano rozbiórkę konstrukcji nawierzchni w celu korekty niwelet zapewniający prawidłowe odwodnienie drogi. Na opracowywanym odcinku B zaprojektowano drogę o szerokości korony 5,5 m o przekroju szlakowym i nawierzchni z betonu cementowo 30/37 gr. 14 cm lub dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej (4 cm + 4 cm) na 15 cm podbudowie z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z dodatkiem 50% kruszyw przekruszonych. Po obu stronach jezdni projektuje się pobocza wykonane z mieszanki kruszywowej szerokości 1,00 m. Na zjazdach przewidziano 0,5 m nawierzchni utwardzonej ( reszta część zjazdu z nawierzchnią z mieszanki kruszywowej). 7. Dane techniczne i użytkowe dróg: • Szerokość korony drogi - 5,50 m • Szerokość jezdni - 3,50 m • Szerokość poboczy - 1,00 m • Rodzaj nawierzchni jezdni - z betonu cementowego lub betonu asfaltowego • Przekrój poprzeczny jezdni - daszkowy lub jednostronny - 2 %, • Spadek poboczy - 8% 8. Odwodnienie drogi przewiduje się w sposób powierzchniowy poprzez spadki poprzeczne oraz podłużne. 9. Teren, na którym będzie realizowana inwestycja, nie jest objęty żadną z form ochrony konserwatorskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien, przed terminem składania ofert tj. do 18 września 2017 roku do godziny 9:00, wnieść wadium w wysokości 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej z form określonej w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. O/Suwałki 62 1240 5891 1111 0000 5748 9764. W tytule dowodu wpłaty należy wpisać: „Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Nr 102010B Leszczewek – Cimochowizna na długości ok. 550m wraz z przebudową na odcinku długości 660,0 m z nawierzchni żwirowej na nawierzchnię utwardzoną o szerokości nawierzchni 3,50 m na dz. nr geod. 64/5, 20/1." Za termin wniesienia wadium uważa się wpływ pieniędzy na rachunek zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach określone w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. – oryginały – składa się z ofertą. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 1. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres umocowania. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów wraz z ofertą przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 7. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa z pkt 7.4 składa dokumenty wymienione w pkt 7.15. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – załącznik nr 10

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach