Przetargi.pl
Wykonanie odnowienia oznakowania poziomego na nawierzchniach sztucznych lotniska

Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 94-328 Łódź, ul. gen. S. Maczka 35
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 683-52-12 , fax. 42 6888384
  • Data zamieszczenia: 2013-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o.
    ul. gen. S. Maczka 35 35
    94-328 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 683-52-12, fax. 42 6888384
    REGON: 47078846100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.airport.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zamawiający sektorowy - zarządzający lotniskiem

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie odnowienia oznakowania poziomego na nawierzchniach sztucznych lotniska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odnowienie oznakowania poziomego na nawierzchniach sztucznych lotniska, obejmujących: główną drogę startową, drogi kołowania A, B i C, drogi techniczne oraz częściowo PPS 1 i PPS 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Odnowienie oznakowania polegać będzie na naniesieniu nowych powłok malarskich o grubości od 0,4 mm do 0,8 mm w kolorach białym, żółtym, czerwonym i czarnym przy zastosowaniu farb na bazie żywic akrylowych z dodatkiem szklanych kulek na istniejące, zużyte oznakowanie poziome na ww. płaszczyznach, a we fragmentach, w których będzie to konieczne - usunięciu zbędnego oznakowania i naniesieniu nowych powłok malarskich w sposób określony powyżej. Ponadto do zakresu przedmiotu zamówienia należy także naniesienie nowego oznakowania tj. połączenia drogi serwisowej PPS 1 z drogą serwisową PPS 2 (trzy białe linie o długości po 30 m każda). Łączny zakres prac wynosi około 9.000 m?. Szczegółowego obmiaru pomalowanych powierzchni dokona Wykonawca przy udziale Zamawiającego po zakończeniu prac. Dodatkowe wymagania: 1. Wykonawca musi posiadać możliwości techniczne i organizacyjne umożliwiające realizację Zamówienia bez przerywania działalności operacyjnej lotniska, w tym również pracy w nocy, 2. Użyte do realizacji Zamówienia farby i pozostałe materiały muszą posiadać atesty potwierdzające ich przydatność do zastosowania na nawierzchniach asfaltowych i betonowych oraz potwierdzone właściwości przeciwpoślizgowe malowanych nawierzchni, 3. Materiały użyte do znakowania nawierzchni muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach handlowych i stosowane zgodnie z zaleceniami producenta. Na każdym opakowaniu powinien znajdować się trwały napis zawierający: - nazwę producenta i materiału do znakowania nawierzchni, - masę brutto i netto, - numer partii i datę produkcji, - informację o szkodliwości i klasie zagrożenia pożarowego, - ewentualne wskazówki dla użytkowników. 4. W przypadku konieczności usuwania istniejącego oznakowania poziomego, czynność tę należy wykonać przy zastosowaniu metody jak najmniej uszkadzającej nawierzchnię. 5. Materiały w postaci kulek szklanych refleksyjnych dodawanych do oznakowania powinny zapewniać widzialność w nocy poprzez odbicie powrotne w kierunku pojazdu wiązki światła wysyłanej przez reflektory. Kulki szklane powinny mieć średnicę od 600-650 mikronów, wykazywać odporność na wodę i zawierać nie więcej niż 20% kulek z defektami. Ilość kulek zastosowanych na 1 m? oznakowania powinna wynosić ok. 0,25-0,30 kg. 6. Czas schnięcia oznakowania nie powinien przekraczać czasu gwarantowanego przez producenta farby, z tym, że nie może przekraczać 1 godziny. Za czas schnięcia oznakowania przyjmuje się czas upływający między wykonaniem oznakowania, a możliwością oddania go do użytkowania. 7. Warunki płatności według zapisów w projekcie umowy. 8. Wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. 9. Wykonawca przed rozpoczęciem robót zrealizuje wszystkie wymogi Zamawiającego wynikające z Procedury planowania i prowadzenia prac na terenie chronionym lotniska. 10. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przed złożeniem ofert, dokonanie wizji lokalnej miejsca prac, w celu zapoznania się z warunkami wykonania zamówienia, po uprzednim umówieniu terminu z p. H. Kaczmarkiem lub p. F. Prykowskim. 11. Okres gwarancji na wykonane prace: 36 miesięcy, 12. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz wszystkich pracowników, maszyn i pojazdów zatrudnionych przy realizacji zamówienia. 13. Zamawiający wymaga by osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia nosiły jednolite odblaskowe kamizelki na terenie lotniska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.airport.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach