Przetargi.pl
Wykonanie oddymiania klatki schodowej nr „C” w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27 dz. nr 125/4, 127, 130, 131, 132/4, obręb 0099 oraz wymianę drzwi w budynku od ulicy Rzeźnickiej. BL-I.272.15.2020

Pomorski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583077304 , fax. 583077325
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Urząd Wojewódzki
    Okopowa 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583077304, fax. 583077325
    REGON: 00051424200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oddymiania klatki schodowej nr „C” w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27 dz. nr 125/4, 127, 130, 131, 132/4, obręb 0099 oraz wymianę drzwi w budynku od ulicy Rzeźnickiej. BL-I.272.15.2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oddymiania klatki schodowej nr „C” w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27 dz. nr 125/4, 127, 130, 131, 132/4, obręb 0099 oraz wymianę drzwi w budynku od ulicy Rzeźnickiej. BL-I.272.15.2020, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ (tj. opis zakresu prac, przedmiar, STWIOR, rysunki). UWAGA! PRACE ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ W OBIEKCIE CZYNNYM Zamawiający przewiduje WIZJĘ LOKALNĄ dnia 25.09.2020 r. o godz.11.00 w Gdańsku ul. Okopowa 21/27 – hol na parterze przy wejściu głównym do budynku. 1. Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (specyfikacje technicznego wykonania robót, przedmiar) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1, 2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do: część I a) wykonania oddymiania klatki schodowej nr „C ” w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27 dz. nr 125/4, 127, 130, 131, 132/4, obręb 0099 oraz oddanie do eksploatacji przedmiotu objętego umową zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi, w szczególności:  z Decyzją Prezydenta Miasta Gdańska o pozwoleniu na budowę nr WUiA.VI.6740.152-3.2019.4.MK.46045 z dnia 13 marca 2019 roku w zakresie wykonania oddymiania klatek schodowych w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27 dz. nr 125/4, 127, 130, 131, 132/4, obręb 0099,  z Decyzją Prezydenta Miasta Gdańska w sprawie wydania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych nr BMKZ.4125.2138.2018.JS z dnia 06 grudnia 2018 roku w zakresie wykonania oddymiania klatek schodowych w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27 dz. nr 125/4, 127, 130, 131, 132/4, obręb 0099, b) czynnego uczestniczenia w procedurach odbiorowych objętych przedmiotem umowy w celu uzyskania przez Zamawiającego zezwoleń na użytkowanie przedmiotu zamówienia, c) dostarczenia w wyznaczonych terminach wymaganych prawem budowlanym i przepisami dokumentów, protokołów i oświadczeń niezbędnych do dokonania odbiorów. (między innymi pomiary instalacji elektrycznej i inne), d) przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy i szkoleń serwisowych w zakresie podstawowym, potwierdzonego pisemnie przez przeszkolonych uczestników, e) dostarczenia pełnej dokumentacji technicznej powykonawczej w dwóch egzemplarzach) oraz do wbudowanych systemów i urządzeń dokumentacji techniczno ruchowej, paszportów technicznych i instrukcji eksploatacji oraz obsługi w języku polskim. część II wykonanie wymiany drzwi zewnętrznych do budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku od ulicy Rzeźnickiej oraz wymiany drzwi wewnętrznych wraz z naświetlem. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. część I - wykonania oddymiania klatki schodowej nr „C ” w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27 dz. nr 125/4, 127, 130, 131, 132/4, obręb 0099 część II - wykonanie wymiany drzwi zewnętrznych do budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku od ulicy Rzeźnickiej oraz wymiany drzwi wewnętrznych wraz z naświetlem. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw podwykonawców. 10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 11. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymagał będzie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy b) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wszystkich osób wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu prac instalacyjnych elektrycznych. w następujących czynnościach: dla części I 1) układanie koryt kablowych, 2) układanie wszelkich przewodów elektrycznych , 3) podłączanie pod zaciski wszelkich przewodów elektrycznych, 4) montaż wszelkich puszek i innego osprzętu elektrycznego, gniazd instalacyjnych wtyczkowych,, przycisków w puszce, 5) montaż wszelkich wyłączników nadprądowych w rozdzielnicach elektrycznych, 6) instalowanie wszelkich central oddymiających, central zamknięć ppoż, czujek i gniazd, samoczynnych ostrzegaczy pożarowych, czujek optycznych dymu, ręcznych przycisków przewietrzania, przycisków przerywających, do chwytaków elektromagnetycznych, chwytaków elektromagnetycznych 7) instalowanie ręcznych przycisków ppoż, dla części II 1) demontaż istniejących drzwi i naświetli, 2) montaż drzwi i naświetli, 3) prace malarskie, 4) prace posadzkarskie. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Obowiązki Wykonawcy dotyczące wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań regulują postanowienia umowy – załącznik 4 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi min. 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Termin wykonania zamówienia maksymalnie dla części I i/lub II do 45 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę - przekazania terenu do prac budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu nieograniczonego jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: dla Części I - 1500,- zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100), dla Części II - 500,- zł (słownie: pięćset złotych, 00/100). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert oraz musi obejmować cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. 93 1010 1140 0169 1313 9120 0000 „Wadium – BL-I.272.15.2020”. Przy czym należy pamiętać, że wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie uznania rachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna powinno być wystawione na Zamawiającego. Oryginał wadium należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej opisanej kopercie. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zwrot wadium reguluje art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5.1 W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy; 5.2 W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę upoważnioną, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Niezbędne dokumenty wymienione w treści SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach