Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-390 Wałbrzych, ul. Kasztanowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 6497175 , fax. 74 8423379
- Data zamieszczenia: 2015-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
ul. Kasztanowa 1 1
58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 74 6497175, fax. 74 8423379
REGON: 00001775600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oddymiania klatek schodowych I/ZUS w Kłodzku - II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie mechanicznej instalacji oddymiającej w dwóch klatkach schodowych budynku Inspektoratu ZUS w Kłodzku, Pl. Bolesława Chrobrego 21. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę i montaż przewodów nawiewnych. 2) Dostawę i montaż przewodów wywiewnych, wyprowadzonych ponad dach. 3) Wykonanie izolacji i obudowy przewodów wentylacyjnych. 4) Dostawę i montaż wentylatorów nawiewnych i wywiewnych. 5) Dostawę i montaż centralek oddymiania. 6) Wykonanie instalacji zasilającej. 7) Wykonanie instalacji oddymiania, włączenie jej do istniejącego systemu p.poż. i przeprogramowanie centralki SAP. 8) Wymianę drzwi w toaletach na drzwi o odporności ogniowej. Szczegółowy zakres robót określają: 1) Projekt wykonawczy. 2) Przedmiar robót. 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SIWZ.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). II. Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620 z późn. zm.). III. Termin i miejsce wniesienia wadium 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w Rozdziale VII SIWZ. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP C.K. I w Warszawie nr: 71 1020 5590 0000 0302 9360 7014. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w Rozdziale III, Podrozdział II SIWZ - zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Wałbrzychu, ul. Kasztanowa 1, pok. 259. 4. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać gwarantowanie dla beneficjenta gwarancji zapłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na jego pierwsze żądanie. Okres ważności gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości lub formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46, ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (lub wybrany wykonawca odmówił podpisania umowy). Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. IV. Zwrot wadium Zamawiający zwraca wadium w trybie art. 46, ust. 1, 1a, 2, 4, ustawy. V. Utrata wadium 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach, gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na wykonane roboty budowlane
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie projektu remontu instalacji elektrycznej i domofonowej wraz z wykonaniem prac objętych projektem w budynku użytkowym przy ul. Rynek 25 we Wrocławiu zarządzanym przez Zarząd Zasobu Komunalnego
Dodano: 2016-07-21 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym położonym przy ul. Łanowej 2 we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-24 - Modernizacja instalacji elektrycznej i sieci komputerowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Sobótce, przy ul. M. Skłodowskiej Curie 19
Dodano: 2016-06-06 - Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 96 przy ul. Krakowskiej 2 we Wrocławiu - realizacja częściowa
Dodano: 2016-06-02 - Wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji hydrantowej oraz malowanie korytarzy i klatki schodowej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Kowarach
Dodano: 2016-05-30 - Oświetlenie uliczne - rozbudowa i modernizacja istniejących punktów świetlnych - rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Mleczno i Rudna
Dodano: 2016-05-20 - Rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Chobienia
Dodano: 2016-05-10 - Remont instalacji elektrycznej parteru oraz I i II piętra budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Czernicy, gmina Czernica
Dodano: 2016-04-20 - Roboty remontowe w budynku biurowym przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu. ZZK - WP/3400/51/16
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W GIMNAZJUM NR 2 - ETAP II (INSTALACJA I i II PIĘTRA)
Dodano: 2016-03-23