Gmina Myszków ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
- Data zamieszczenia: 2018-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
Kościuszki 26
42-300 Myszków, woj. śląskie
tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
REGON: 151398497 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„WYKONANIE ODCINKA CHODNIKA W CIĄGU DROGI GMINNEJ UL. KRÓLOWEJ JADWIGI W W MYSZKOWIE” W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. „BUDOWA/PRZEBUDOWA CHODNIKÓW NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA”. ZADANIE REALIZOWANE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz robót budowlanych, polegających na budowie odcinka chodnika w ciągu drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Myszkowie, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa/Przebudowa chodników na terenie miasta Myszkowa”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla odcinka chodnika w ciągu drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Myszkowie o długości 56 m i szerokości 1,50 m (odcinek pomiędzy istniejącymi już chodnikami); 2) Uzyskanie decyzji administracyjnej od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zezwalającej na realizację przedmiotowej inwestycji, gdyż teren na którym ma zostać wykonany odcinek chodnika jest objęty rejestrem zabytków nr A/361 z dnia 31.03.1953 r.; 3) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę; 4) Wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową i STWiORB oraz pozwoleniem na budowę, tzn. wykonanie robót określonych w programie funkcjonalno-użytkowym obejmujących wykonanie fragmentu chodnika przy ul. Królowej Jadwigi w Myszkowie; 5) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 5. Zamawiający wymaga, aby roboty brukarskie były wykonywane przez osoby zatrudnione w okresie realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 108 z późn. zm.). 6. W związku z art. 30 ust. 9 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania odbioru robót budowlanych dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników drogi i zapewniające jednocześnie dostępność drogi dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności ustawy Prawo budowlane i ustawy o drogach publicznych, oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie tych ustaw, a następnie wykonał roboty budowlane zgodnie z ww. dokumentami. 7. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny kod CPV: - 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. 2) Dodatkowe kody CPV: - 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę; - 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu; - 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; - 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; - 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 10. Zamawiający nie dopuszcza do: 1) składania ofert wariantowych; 2) składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załącza do oferty: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, przy czym: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie to składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w tym oświadczeniu; 2) zobowiązanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach; przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Informacja dotycząca składania ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Myszków w zakładce PRZETARGI/Informacje z otwarcia ofert w dniu zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji podawanych podczas otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego i że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, dostarczane wraz z ofertą w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, winno zawierać w swojej treści informacje dotyczące co najmniej: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada spośród dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r . poz. 1126) – dokumenty tych podmiotów w zakresie jakim składa je Wykonawca, tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty (treści oferty) Wykonawca winien dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które podobnie jak oferta winno być podpisane i złożone w oryginale – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) zobowiązanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 3) stosowne pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
Dodano: 2024-06-10 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum Gminy Mierzęcice
Dodano: 2024-05-24 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach (II)
Dodano: 2024-04-30 - Modernizacja ulic bocznych od ulicy Wczasowej - etap I
Dodano: 2024-04-04 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach
Dodano: 2024-04-02 - Budowa chodnika wraz z odwodnieniem ulicy Korczaka w Kłobucku
Dodano: 2023-11-15 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w Pyskowicach i w Paniówkach – część I
Dodano: 2023-10-19 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w Pyskowicach i w Paniówkach – część II
Dodano: 2023-10-17 - Remont dróg powiatowych Nr 2918S i 2960S oraz remont chodnika przy drodze powiatowej Nr 2991S - I
Dodano: 2023-08-28 - Rozbudowa drogi publicznej nr 490018S („Kościelna”) w sołectwie Jasienica poprzez budowę chodnika
Dodano: 2023-03-30