Przetargi.pl
Wykonanie obowiązkowych pomiarów elektrycznych

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie obowiązkowych pomiarów elektrycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie obowiązkowych pomiarów elektrycznych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego wraz z usunięciem drobnych usterek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713141003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
    3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (sporządzone wg. Zasad, o których mowa w cz. II pkt.3).
    4. wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia,
    Jako zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, Zamawiający uzna zamówienie, którego przedmiotem były pomiary elektryczne w zakresie: badania skuteczności ochrony przeciwporażeniowej lub badania rezystancji izolacji przewodów 1 i 3- fazowych lub badania wyłączników różnicowo- prądowych lub badania instalacji odgromowej lub pomiarów rozdzielni n/n lub ś/n, stacji trafo, linii kablowych n/n lub ś/n.
    Jako zamówienie odpowiadające swoją wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, Zamawiający uzna zamówienie, którego wartość była nie mniejsza niż 80.000,00 PLN netto, wykonane jednorazowo u jednego zleceniodawcy.
    5. wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponować:
    5.1 co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa).
    5.2 co najmniej czterema osobami, posiadającymi wymagane uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie: obsługi, konserwacji oraz kontrolno- pomiarowym - na stanowisku eksploatacji,
    5.3 co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie: obsługi, konserwacji oraz kontrolno- pomiarowym - na stanowisku dozoru,
    Jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
    6. posiadać ubezpieczenie OC działalności (OC deliktowe) na minimalną sumę ubezpieczenia 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)
    Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunki wymienione w pozostałych punktach muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia//niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołaczonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
    7. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
    8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 8, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    9. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikami nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie,
    10. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodny z Załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ.
    10.1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.10 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    11. Dokumenty potwierdzające, iż osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje, t.j.:
    11.1 uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
    11.2 świadectwa kwalifikacyjne E - uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie: obsługi, konserwacji, kontrolno- pomiarowym- na stanowisku eksploatacji,
    (Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu znamionowym; Linie kablowe do 20 kV; Stacje i rozdzielnie do 20 kV; Transformatory do 1 MVA)
    11.3 świadectwo kwalifikacyjne D - uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie: obsługi, konserwacji, kontrolno- pomiarowym- na stanowisku dozoru,
    (Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu znamionowym; Linie kablowe do 20 kV; Stacje i rozdzielnie do 20 kV; Transformatory do 1 MVA)
    12. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy (OC deliktowe), na sumę ubezpieczenia, o której mowa w pkt.6.
    Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, ze składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert.
    Polisa winna być aktualna (ważna) na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia.
    Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy.
    a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego:
    13. kosztorys ofertowy - tzw. uproszczony dla każdego obiektu, wraz z podaniem łącznej kwoty wykonania całego zakresu robót, sporządzony na podstawie Przedmiaru robót załączonego do Specyfikacji (Suma kwot za poszczególne pozycje kosztorysu ofertowego, powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty. Zamawiający nie dopuszcza stosowania upustów od ceny). Kosztorys winien obejmować wszystkie pozycje oraz czynności wynikające ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) i Przedmiaru robót, ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, oraz tabelę elementów scalonych (z wyszczególnieniem składników ceny R, Kp, Zysk).
    Dokumenty wymienione w pkt. 8 -9 oraz 10.1- 12, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 7 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
    W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 8, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach