Przetargi.pl
Wykonanie nowej nawierzchni drogi gminnej nr 116 283D - ul. Dolna oraz fragmentu drogi gminnej nr 116 298D - ul. Przejazd w Mieroszowie

Gmina Mieroszów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-350 Mieroszów, pl. Niepodległości
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 494 318 , fax. (074) 84 94 323
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mieroszów
    pl. Niepodległości 1
    58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie
    tel. 748 494 318, fax. (074) 84 94 323
    REGON: 89071826000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nowej nawierzchni drogi gminnej nr 116 283D - ul. Dolna oraz fragmentu drogi gminnej nr 116 298D - ul. Przejazd w Mieroszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie nowej nawierzchni drogi gminnej nr 116 283D - ul. Dolna oraz fragmentu drogi gminnej nr 116 298D - ul. Przejazd w Mieroszowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej nawierzchni jezdni wraz z kanalizacją deszczową ul. Dolnej droga gminna nr 116283D i części ul. Przejazd droga gminna nr 116298D w Mieroszowie, od granicy drogi gminnej Adama Mickiewicza, poprzez skrzyżowanie z ul. Miłą do schodów terenowych w części ul. Przejazd. Długość odcinka objętego opracowaniem 0+210km. W ramach wymiany nawierzchni drogi, będą wykonywane następujące roboty: rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki granitowej, rozbiórka zjazdów na posesję, części chodników z kostki betonowej, rozbiórka zjazdów z trylinki, rozbiórka płyt betonowych chodnika i schodów terenowych, częściowa naprawa nawierzchni chodnika w miejscu wymiany krawężnika na odcinku od 0,000km do 0,080km, korytowanie pod jezdnię, plac, zjazdy do posesji i chodnik, wymiana krawężników, wraz z wykonaniem ścieku przykrawęznikowego z bruku granitowego ciętego o wym. 16x18cm, wymiana krawężnika na schodach terenowych, wymiana obrzeży chodnikowych, wykonanie podbudowy pod jezdnią, plac, zjazdami na posesje schodami terenowymi i chodnikami, wykonanie jezdni o nawierzchni jezdni, placu z kostki granitowej 8/11cm, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na chodnikach i schodach betonowych, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki granitowej 8/11cm, wykonanie nowego kanału kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i wpustami ulicznymi i zrzutem do rzeki Ścinawka, wymiana studni kanalizacji sanitarnej oraz zasuw i hydrantów, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ Zamawiający informuje, że podane w SIWZ oraz załącznikach konkretne propozycje materiałów i urządzeń, norm i atestów, dokumentów, nazw, marek itp., gdzie np. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi, nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tzn. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia innymi równoważnymi materiałami lub urządzeniami. Za oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia równoważne, uważa się takie materiały i urządzenia, które zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, oraz spełnią wymagania Zamawiającego opisane w ww. dokumentach i niniejszej specyfikacji. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 PZP wszędzie gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są normy, europejskie ocen techniczne, aprobaty, specyfikacje technicznych i systemy referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone w projekcie umowy. Powyższy obowiązek dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie ręcznych robót ziemnych, roboty konstrukcyjno-budowlanych ustroju nośnego, roboty konstrukcyjno-budowlane przyczółków i muru oporowego, wykonania izolacji, wykonanie nawierzchni. Szczegółowe obowiązki wykonawcy: 1. Wypełnić wymagania wynikające z decyzji, opinii, uzgodnień i innych wydanych przez odpowiednie organy. 2. Zawiadomić Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac zgodnie z decyzją nr 453/2020 z dnia 10.04.2020 r. znak: W/N.5142.185.2020.JK 3. Przed przystąpieniem do prac uzyskać pozwolenie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych, a po jego uzyskaniu spełnić wymagania wynikające z jego treści, w tym m.in. prowadzić badania archeologiczne przez uprawnionego archeologa w oparciu o wykonany i uzgodniony program badań. 4. Zgodnie z pismem znak: WR.4.2.434.155.2019.TM z dnia 13.11.2019 r. i decyzją WR.ZUZ.4.421. 357.2019.WB z dnia 31.12.2019 r.: • powiadomić PGW Wody Polskie Nadzór Wodny w Kłodzku oraz PGW Wody Polskie Zarząd Zlewni • w Nysie z wyprzedzeniem min. 5 dni roboczych o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac, a także doprowadzić koryto potoku do stanu pierwotnego. • pracować dokumenty do zawarcia umowy i zawrzeć w imieniu Zamawiającego umowę na czasowe i trwałe zajęcie gruntów pod wodami płynącymi z RZGW we Wrocławiu 5. Wykonać i umieścić tabliczkę informującą o dofinansowaniu wg wzoru ustalonego w ramach wytycznych wynikających z programu dotyczącego Funduszu Dróg Samorządowych. 6. Spełnić wymagania wynikające z Zaświadczenia Starosty Wałbrzyskiego z dnia 29.04.2020 r. znak: ZAB.6743.115.2020, a w szczególność zawiadomić w imieniu Zamawiającego organ nadzoru budowlanego 7. o terminie rozpoczęcia robót i zarejestrować w organie administracji architektoniczno-budowlanej dziennik budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy zł 00/100 gr) najpóźniej do upływu terminu składania ofert. Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: nr konta 07 8395 0001 0021 8115 2000 0008 w Banku Spółdzielczym w Kamiennej Górze – przelewem z zaznaczeniem – wadium przetargowe i nazwa postępowania. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajdą się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach