Przetargi.pl
Wykonanie nowej nawierzchni chodnika przy ul. Sienkiewicza w Leśnej

Gmina Leśna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-820 Leśna, Rynek 19
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7211239 , fax. 075 7242368
  • Data zamieszczenia: 2012-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leśna
    Rynek 19 19
    59-820 Leśna, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7211239, fax. 075 7242368
    REGON: 23082143400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl; http://bip.umlesna.nv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nowej nawierzchni chodnika przy ul. Sienkiewicza w Leśnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej nawierzchni chodnika przy ul. Sienkiewicza w Leśnej. Trasa opracowywanego odcinka chodnika rozpoczyna się od okolicy skrzyżowania z ul. Rynek, a kończy przy skrzyżowaniu z ul. Krótką. Długość odbudowywanego chodnika wynosi 92,20 mb. Na całej długości chodnika przewiduje się rozebranie istniejącej nawierzchni drogi, tj. mieszanki mineralno-bitumicznej, z wywiezieniem do utylizacji. Kolejno wykonanie koryta z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0 km w miejsce wskazane przez inwestora. Po czym ułożenie od strony jezdni i na wjeździe na posesję, nowych krawężników granitowych o wymiarach 20x35cm posadowionych na ławie betonowej. Następnie wykonanie warstwy odcinającej z piasku lub pospółki o grubości - 10cm, wykonanie podbudowy tłuczniowej frakcji: 0-31,5mm ogr. 15cm stabilizowanej mechanicznie. Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej 8/10cm układanej w łuskę na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 do 5cm. Szerokości chodnika są zmienne i zgodne z istniejącymi. Od strony Rynku nowo projektowaną nawierzchnię należy połączyć z istniejącą o takiej samej nawierzchni i formie układania jak projektowana. Natomiast przy skrzyżowaniu z ul. Krótką projektowaną nawierzchnię z kostki granitowej 8x10cm połączyć z istniejącą nawierzchnią z kostki betonowej gr. 6cm. Zastosować odcięcie z 2 rzędów kostki granitowej. Przewiduje się regulację wszystkich studzienek energetycznych, telekomunikacyjnych oraz zasuw wodnych zlokalizowanych w obrębie przebudowywanego chodnika. Obudowy urządzeń podziemnych oraz słupów zlokalizowanych w chodniku opasać 1 rzędem kostki granitowej. Warstwy konstrukcyjne chodnika: - warstwa odcinająca grubości 10 cm, - podbudowa z tłucznia niesortowanego (frakcja 0-31,5mm) grubości 15 cm, - nawierzchnia z kostki granitowej 8/10 cm układanej w łuskę na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 do 5cm. Odwodnienie jezdni Odwodnienie chodnika stanowić będzie spadek poprzeczny 1,5% (dostosowany do istniejącego) w kierunku jezdni a stąd do istniejących wpustów ulicznych wpiętych w sieć kanalizacji deszczowej. 1.1 Zestawienie powierzchni terenu. Zestawienie danych technicznych: - długość chodnika - 92,20 mb, - powierzchnia chodnika z kostki granitowej 8/10cm - 265,6 m2, - długości krawężników granitowych 20x35cm - 98,1 mb, - spadki poprzeczne chodnika w kierunku jezdni - 1,5% mb. Wskazania w projekcie budowlano - wykonawczym z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów lub ich pochodzenia należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie materiałów i urządzeń. W takim przypadku zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie akceptacji autora projektu, koszty opinii lub koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Szczegółowy zakres robót do wykonania został zawarty w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 2000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych ) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: nr 69 8392 0004 4200 1368 3000 0010 w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Leśnej. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej WADIUM i włożyć do koperty zawierającej ofertę. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umlesna.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach