Przetargi.pl
Wykonanie nowego dywanika asfaltowego na drogach gminnych nr 622 113 S oraz 622 112 S - ulicach Lipowej i Polnej w Rudzińcu

Urząd Gminy Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Gliwicka 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0324000 700 , fax. 032 4000 703
  • Data zamieszczenia: 2010-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rudziniec
    ul. Gliwicka 26 26
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 0324000 700, fax. 032 4000 703
    REGON: 27625780200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nowego dywanika asfaltowego na drogach gminnych nr 622 113 S oraz 622 112 S - ulicach Lipowej i Polnej w Rudzińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Zakres robót należy wykonać zgodnie z: a) przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego SIWZ i obejmującym m.in.: - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej w ilości 5869,00 m2 - Ścinanie ręczne poboczy w ilości 711,20 m2 - Wykonanie wcinek w nawierzchnię asfaltobetonową w ilości 27,00 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 36 ton - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm w ilości 5869,00 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy z tłucznia sortowanego w ilości 16,00 m3 (grubość warstwy 0,10 m, szerokość 3,20 m, długość 50,0 m) - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 5 cm w ilości 150,00 m2 - dojazd do posesji nr 26, 26a, 28, 30 - Obramowanie jezdni i chodników nawierzchnią z kruszywa kamiennego w ilości 275,60 m2 - Transport mieszanki mineralno-bitumicznej w ilości 641,50 ton - Transport kruszywa kamiennego w ilości 132,40 ton b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ, c) mapą topograficzną z zaznaczonym przebiegiem wykonania zadania stanowiącą załącznik nr 8 do niniejszego SIWZ. 1.2 W przypadku wskazania przez Zamawiającego w przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, to dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie zamówienia publicznego, materiałów lub urządzeń równoważnych tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w ww dokumentacji. 1.3 Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu oraz jego specyfiki, itd., nie będą mogły stanowić wystarczającego powodu dla Wykonawcy aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. 1.4 Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnej współpracy z Zamawiającym. 1.5 Wykonawca ponosi koszty: a) nadzoru nad robotami budowlanymi oraz nadzorów niezbędnych nadzorów specjalistycznych jeśli takowe wystąpią, b) koszty organizacji zaplecza placu budowy wraz z niezbędnym zapleczem socjalnym, c) koszty przeprowadzenia niezbędnych badań i prób, pomiarów, sprawdzeń instalacji i montowanych urządzeń, d) dostawy mediów dla potrzeb budowy i nadzorowania placu budowy, e) koszty ubezpieczenia budowy, f) koszty składowania na składowisku posiadającym zezwolenie na przyjmowanie i utylizację odpadów związanych z realizacją zamówienia, g) inne nie wymienione wyżej koszty niezbędne do wykonania prac budowlanych. 1.6 Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania w dobrym stanie dostępu do placu budowy (w tym dróg dojazdowych), utrzymywanie porządku na terenie inwestycji oraz drogach dojazdowych, zabezpieczenie zgromadzonych materiałów, oraz zapewni właściwe oznakowanie placu budowy, zabezpieczenie istniejącej zieleni, umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie prowadzonej inwestycji. 1.7 Zakres prac należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i ustawą Prawo budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudziniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach