Przetargi.pl
Wykonanie nośników identyfikacji wizualnej dla Powiatu Krasnostawskiego, Gminy Fajsławice, Gminy Łopiennik Górny, Gminy Piaski oraz Gminy Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5765211...13, 5767278
  • Data zamieszczenia: 2013-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
    ul. Sobieskiego 3 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5765211...13, 5767278
    REGON: 11020012000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nośników identyfikacji wizualnej dla Powiatu Krasnostawskiego, Gminy Fajsławice, Gminy Łopiennik Górny, Gminy Piaski oraz Gminy Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79822500-7 - Usługi projektów graficznych 22462000-6 - Materiały reklamowe (roll-up, banner) 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 30191140-7 - Akcesoria do identyfikacji osób Część I zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odrębnie dla każdego z 5 samorządów tj. Powiatu Krasnostawskiego, Gminy Fajsławice, Gminy Łopiennik Górny, Gminy Piaski oraz Gminy Zakrzew, nośników identyfikacji wizualnej według poniższej specyfikacji: 1.Wykonanie nośników identyfikacji wizualnej dla Powiatu Krasnostawskiego, według następującej specyfikacji: 1)Identyfikatory (Holder na identyfikator, na smyczy) - 100 sztuk 2)Roll-up - 4 sztuki 3)Tablica informacyjna (mała) na drzwi - 100 sztuk 4)Tablica informacyjna (duża) na ścianę - parametry: a)Typ I - 8 sztuk b)Typ II - 2 sztuki 5)Broszura informacyjna - 1000 sztuk 2.Wykonanie nośników identyfikacji wizualnej dla Gminy Fajsławice, według następującej specyfikacji: 1)Tablica informacyjna (mała) na drzwi - 30 sztuk 2)Tablica informacyjna (duża) na ścianę - 5 sztuk 3)Folder - 200 sztuk 3.Wykonanie nośników identyfikacji wizualnej dla Gminy Łopiennik Górny, według następującej specyfikacji: 1)Tablica informacyjna (mała) na drzwi - 30 sztuk 2)Tablica informacyjna (duża) na ścianę - 5 sztuk 3)Broszura informacyjna - 500 sztuk 4)Folder - 200 sztuk 5)strona internetowa (przeprojektowania i rozbudowy strony internetowej Gminy Łopiennik Górny) - 1 sztuka 4.Wykonanie nośników identyfikacji wizualnej dla Gminy Piaski, według następującej specyfikacji: 1)Tablica informacyjna (duża) - parametry: a)Typ I - 1 sztuka b)Typ II - 2 sztuka c)Typ III - 2 sztuka 2)Broszura informacyjna - 1000 sztuk 3)Foldery - 200 sztuk 5.Wykonanie nośników identyfikacji wizualnej dla Gminy Zakrzew, według następującej specyfikacji: 1)Tablica informacyjna (mała) - parametry: a)Typ I - 10 sztuk b)Typ II - 2 sztuki c)Typ III - 10 sztuk d)Typ IV - 3 sztuki e)Typ V - 5 sztuk 2)Tablica informacyjna (duża). a)Typ I - 1 sztuka. b)Typ II - 1 sztuka. c)Typ III - 1 sztuka. d)Typ IV - 1 sztuka. e)Typ V - 1 sztuka. 3)Foldery - 200 sztuk Część II Zamówienia Witacze dla Gminy Piaski - 8 sztuk -Konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie. -Poszycie wykonane z wysokoudarowych płyt kompozytowych aluminiowych grubość 2 mm, odpornych na uderzenia oraz warunki atmosferyczne. (Lekkie, sztywne i trwałe płyty kompozytowe wszechstronnego zastosowania, składające się z lakierowanych warstw aluminiowych połączonych rdzeniem polietylenowym. Połączenie warstw wykonane jest metodami chemicznymi i mechanicznymi co sprawia, że płyta ta jest nadzwyczaj odporna na rozwarstwienie). -Obróbka materiałów technologią CNC. -Grafika wykonana techniką laserową CNC, solventową wraz z zabezpieczeniem UV oraz w opcji z foliami odblaskowymi (elementy graficzne). Kolor poszycia nadawany poprzez oklejanie wysokojakościowymi foliami odpornymi na warunki zewnętrzne; -Konstrukcja wykonana zgodnie z przepisami BHP, -zabezpieczenie bezpieczeństwa przechodniom: gładkie krawędzie, ukryte kotwienie, precyzyjne dopasowanie elementów. -Stabilność konstrukcji nośnej zgodna z parametrami określonymi dla I i II strefy wiatrowej. -Witacze muszą być zamontowane na fundamencie z betonu B20 (C 15-20).zbrojonego lub fundamentu prefabrykowanego o masie i wymiarach gwarantujących stabilność konstrukcji. Minimalna trwałość kolorów i materiału - 5 lat od dnia protokolarnego odbioru, Wysokość witacza - 4 m i szer. 1,4m. Transport witaczy leży po stronie Wykonawcy. Miejsce montażu witaczy wskaże Gmina Piaski. Podstawowe obowiązki, wymagania i warunki współpracy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego zadania opisanego w Części I i w Części II zamówienia. 1.Zamawiający przekaże Wykonawcy System Identyfikacji Wizualnej opisany w Księdze znaku, odrębnie dla każdego samorządu w oparciu o który Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie nośniki informacyjne. 2.Przed rozpoczęciem druku na poszczególnych elementach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ich ostateczne projekty graficzne do zatwierdzenia. 3.Minimalna wymagana trwałość kolorów i materiału wynosi 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru, jeśli nie została szczegółowo ustalona dla danego nośnika. 4.Przy wykonywaniu prac związanych z wykonaniem i montażem tablic oraz witaczy należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty. 5.Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji na materiał i robociznę w dniu bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, co znajdzie potwierdzenie w sporządzonym protokole odbioru. 6.Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie montażu i terenach przyległych. 7.W zakres zamówienia wchodzą wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 8.Transport i montaż leży po stronie Wykonawcy. 9.Dokładne miejsca montażu/ustawienia witaczy i tablic zostaną uzgodnione z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy. Zamawiający oraz gminy Partnerskie będą odpowiedzialne za wszelkie formalności związane z ustawieniem witaczy i tablic informacyjno-promocyjnych wynikające z przepisów prawa. 10.Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane. 11.Wszystkie witacze, tablice, roll-upy, broszury, foldery, strona internetowa muszą zostać oznakowane zgodnie z Zasadami promocji projektów dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert na okres 30 dni od upływu terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3.gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego: nr konta BS Krasnystaw 38 8200 0008 2001 0000 0042 0010. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej Wykonawca winien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające fakt jego wniesienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach