Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2018-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 151399002 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie niżej wymienionych zadań: Część 1 - Plac rekreacji ruchowej przy ul. Warszawskiej 142 w Częstochowie, Część 2 Plac rekreacji ruchowej przy ul. Kuncewiczowej 9 w Częstochowie, Część 3 - Zagospodarowanie placu przy ul. Kościuszki 13 urządzeniami Parkour i Streetworkout w Częstochowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie: Plac rekreacji ruchowej przy ul. Warszawskiej 142 w Częstochowie; Plac rekreacji ruchowej przy ul. Kuncewiczowej 9 w Częstochowie; Zagospodarowanie placu przy ul. Kościuszki 13 urządzeniami Parkour i Streetworkout w Częstochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia określają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: Część 1: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100); Część 2: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100); Część 3: 4.400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100);
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. 2)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3)Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4)Dowód wpłaty wadium. Dokumenty wymienione w punktach 6.2. i 6.3. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa placu zabaw Wesoły Zakątek przy Szkole podstawowej nr 3 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-05-27 - Rozbudowa Parku Gminnego w Gminie Boronów - Etap II
Dodano: 2024-04-18 - Wykonanie Placu zabaw w m. Kołaczkowice Duże, Gmina Miedźno w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-02-19 - Budowa placu zabaw w Parku Kopczyńskiego
Dodano: 2023-07-20 - Wykonanie Placu zabaw w m. Kołaczkowice Duże, Gmina Miedźno w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-07-19 - Budowa placów zabaw i stref odpoczynku w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2023-05-11 - Budowa placu zabaw przy parkingu obok kościoła w Pietrzykowicach (trzecie postępowanie)
Dodano: 2023-05-02 - Budowa placu zabaw przy parkingu obok kościoła w Pietrzykowicach (trzecie postępowanie)
Dodano: 2023-05-02 - „Budowa nowej infrastruktury rekreacyjnej – plac zabaw w Bażanowicach”
Dodano: 2023-03-29 - Budowa placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Jana Kasprowicza w Raciborzu.
Dodano: 2022-10-14