Przetargi.pl
Wykonanie niezbędnych materiałów promocyjnych, zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w wybranych mediach (promującej ofertę inwestycyjną Gminy Zawiercie) oraz organizacja Dni Otwartych Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu w projekcie: Promocja oferty inwestycyjnej Gminy Zawiercie.

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie niezbędnych materiałów promocyjnych, zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w wybranych mediach (promującej ofertę inwestycyjną Gminy Zawiercie) oraz organizacja Dni Otwartych Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu w projekcie: Promocja oferty inwestycyjnej Gminy Zawiercie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych materiałów promocyjnych, zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w wybranych mediach (promującej ofertę inwestycyjną Gminy Zawiercie) oraz organizacja Dni Otwartych Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu w projekcie realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - Priorytet 1 Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna projekt Promocja oferty inwestycyjnej Gminy Zawiercie (WND-RPSL.01.01.02-00-028/11-03), zgodnie z wytycznymi zawartymi w poniższym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Przekazy na wszystkich materiałach muszą uwzględniać odpowiednie wymagania z zakresu informacji i promocji (w tym wizualizacji), tj. źródła finansowania. Ponadto powinny obowiązkowo zawierać znaki graficzne: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, logo województwa śląskiego, flaga UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zapis: Kampania finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Tym samym należy stosować aktualne wytyczne w zakresie informacji i promocji (przedmiotowego Regionalnego Programu Operacyjnego). OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zadanie pn. Wykonanie niezbędnych materiałów promocyjnych Zadanie obejmuje: 1. Folder promocyjny Zaprojektowanie graficzne, opracowanie tekstów, skład DTP i druk 2500 szt. folderu inwestycyjnego, zawierającego prezentację potencjału gospodarczego miasta (tekst, tabele, zdjęcia, wykresy, mapy) - objętość 28 stron. Wykonanie lub zakup zdjęć i map do folderu i tłumaczenie na j. angielski po stronie Wykonawcy. Specyfikacja techniczna: - format: A4, - wersja polsko-angielska, - gramatura papieru: okładka 250 g/m2, środek 170 g/ m2, - kolorystyka: okładka 4+4, środek 4+4, - uszlachetnianie: folia matowa+UV, - inne: zszywany, okładka punktowo lakierowana. 2. Broszura, syntetycznie prezentująca ofertę Zawiercia Zaprojektowanie graficzne, opracowanie tekstów, skład DTP i druk 4000 szt. broszury, zawierającej prezentację oferty inwestycyjnej Strefy Aktywności Gospodarczej (tekst, tabele, zdjęcia, wykresy, mapy) - objętość 8 stron, pełny kolor, okładka lakierowana punktowo. Wykonanie lub zakup zdjęć do folderu i tłumaczenie na j. angielski po stronie Wykonawcy. Specyfikacja techniczna: - format: A4, - wersja polsko-angielska, - gramatura papieru: okładka 250 g/m2, środek 170 g/ m2, - kolorystyka: okładka 4+4, środek 4+4, - uszlachetnianie: folia matowa+UV, - inne: zszywany, okładka punktowo lakierowana. 3. Gadżety promocyjne Zadanie obejmuje wykonanie: 1) Gadżetów targowych: a. Zestaw notes + długopis + torba - ilość minimum: 500 szt. Notes: rozmiar: 40x70 mm + 10%,, bloczek klejony z nadrukiem, materiał: papier offset 80g/m2, 25 kartek, kartki klejone na górnej krawędzi, na spodzie podkładka - karton usztywniający notes + magnes z nadrukiem, kolor: nadruk full kolor 4+0. Długopis: materiał PVC, wymiar 140 x20 mm + 10%, znakowanie 3 cm2 + 10%, długopis posiada zaczep karabińczykowy w górnej części, przycisk z boku, niebieski tusz, kolor: korpus biały, 4 elementy kolorowe, metoda znakowania: dowolna trwała. Torba papierowa - ilość minimum: 500 szt., uchwyt wklejany z wzmocnioną zakładką, materiał: papier offsetowy o gramaturze 120 g/m2, biały, rozmiar: 240x320x100 mm + 10%, nadruk: full kolor 4+0 nie mniejszy jak 100 cm2 + 10%, b. Pamięć przenośna - ilość minimum: 500 szt. zestawów. typ pendrive, kształt prostokąt, z obrotową zatyczką, pojemność min. 4 GB, materiał: plastik i metal, zatyczka metalowa, metoda znakowania: dowolna trwała, pakowanie jednostkowe w pudełko tekturowe oznaczone (logotypy UE) od spodu pudełka. c. Kubek porcelanowy - ilość minimum: 500 szt., kolor biały, nadruk full kolor 4+0 nie mniejszy jak 40 cm2 + 10%, pojemność 250 ml + 10%, pakowanie jednostkowe w pudełko tekturowe lakierowane z nadrukiem full kolor 4+0 nie mniejszy jak 80 cm2 + 10%. d. Torebka na ramię - ilość minimum: 500 szt., minimum 3 przegrody, w tym dwie zamykane na zamek błyskawiczny, pasek regulowany na ramię z zapięciami na karabińczyki, materiał poliester, wymiar 110x160x90 mm + 10%, nadruk 100 cm2 + 10%, e. Brelok w kształcie karabinku - ilość minimum: 500 szt. Brelok z aluminiowym karabinkiem z metalowym ringiem, wymiar 30x56x5 mm + 10%. Brelok posiada, poliestrową taśmą z nadrukowaniem pełnokolorowym, f. Pokrowiec izotermiczny na butelkę 0,5 l - ilość minimum: 500 szt., wymiar 200x70 mm + 10%, pasek regulowany na ramię, materiał nylon, zamykanie (klapa) na rzep z otworem do picia bez wyciągania butelki z pokrowca przy zamkniętej klapie, nadruk 40 cm2 + 10%, 2) gadżetu biznesowy: a. zestaw biznesowy: zestaw piśmienniczy w eleganckim etui (pióro wieczne i długopis + torba papierowa) - ilość minimum: 300 szt. zestawów. Etui: wymiary: 180 x 65 x 35 mm, materiał: tworzywo sztuczne, wewnątrz wyścielony materiałem przypominającym atłas w kolorze szarym. Pakowane w białe nasuwane pudełko kartonowe, metoda nadruku na etui: dowolna trwała metoda. Pióro wieczne: przystosowane do nabojów atramentowych, materiał: metal, stalówka ze stali nierdzewnej, kolor korpusu: grafit błyszczący, Kolor wykończenia korpusu i skuwki: wykończenia chromowane, wkład: nabój atramentowy niebieski. Długopis: materiał: metal, kolor korpusu: grafit błyszczący, kolor wykończenia: wykończenia chromowane, Wkład: kolor niebieski, wysuwany poprzez przyciśnięcie górnej części korpusu, wymiary: 140 x 10 mm ? 10%. Torba papierowa: zakładka górna, wzmocniona tekturą 800 g/m2, dno torby usztywnione tekturą, uchwyt - sznurek przewlekany przez wzmocnioną zakładką, bawełniany o wyrazistym grubym splocie, materiał: papier kredowy o gramaturze 170 g/m2 biały, rozmiar: 300x400x100 mm ? 10%, nadruk: full kolor 4+0 nie mniejszy jak 100 cm2 b. Przycisk do papieru: - ilość minimum: 100 szt. materiał: szkło, na rewersie wypukły kształt amonitu o śr. 60 mm ? 10%, rozmiar przycisku 100x100x40 mm ? 10%, na awersie grawerowane logo Zawiercia , każdy przycisk pakowany osobno w kartonowe pudełko oznaczone (logotypy UE) od spodu pudełka. c. Kufel kryształowy - ilość minimum: 100 szt. pojemność 0,5 l, materiał: szkło kryształowe zdobione szlifem w dolnej części, grawerowane logo Zawiercia, zestaw paskowany w kartonowe, lakierowane pudełko z nadrukiem jednokolorowym, pudełko wewnątrz wyścielony materiałem przypominającym atłas w kolorze niebieskim. Zadanie pn. Kampania promocyjna w wybranych mediach Zadanie obejmuje miesięczną kampanię promocyjną w wybranych mediach: 1. Przygotowanie strategii komunikacji kampanii promocyjnej. Zadanie obejmuje opracowanie Key Visual (koncepcji graficznej), claimu (hasła kampanii), tekstów promocyjnych, projektów graficznych wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, opracowanie koncepcji dotarcia do grupy docelowej. Stworzenie kompleksowej identyfikacji wizualnej oferty inwestycyjnej Zawiercia pokazującej potencjał gospodarczy miasta w języku polskim i angielskim. Przy opracowaniu należy uwzględnić wytyczne dotyczące stosowania logo Zawiercia, które znajdują się na stronie internetowej http://zawiercie.eu/kategorie/brand-logowanie W załączeniu skan z tej strony. 2. Kampania w internecie. Zadanie obejmuje: 1) Stworzenie i wykup powierzchni pod kampanię reklamową (gwarantującą minimum 14 milionów odsłon oraz minimum 40 tysięcy kliknięć), sprofilowaną pod przedsiębiorców i top menedżerów wykorzystującą wybrane bannery spośród: billbord, double billboard, boks śródtekstowy, reklamy pełnoekranowe (typu layer), scroller, skyscraper, jak również wsparcie kampanii poprzez działania SEM. Dodatkowo stworzenie dla kampanii projektów graficznych i opracowanie tekstów zgodnie z key visualem. Kampania musi uwzględniać m.in. jedną z wybranych witryn poruszających śląską problematykę gospodarczą, 2) Zakup wysyłki reklamy typu e-mailing do inwestorów w kraju i zagranicą; wysyłka do minimum 40 tys. rekordów zagranicznych (min. z Wlk. Brytanii, Niemiec, Rosji, Włoch) oraz minimum 80 tys. krajowych rekordów (profesjonalne bazy docierające do osób decyzyjnych w firmie: właścicieli firm, top menedżerów, menedżerów, dyrektorów firm). Zadanie obejmuje przygotowanie kreacji mailingowej HTML (wersje językowe: polska, angielska, niemiecka) oraz wysyłkę w imieniu Gminy Zawiercie. 3) Cała kampania internetowa musi zostać zmonitorowana zewnętrznym systemem monitorującym (np. Gemius, MediaMind). 3. Kampania outdoorowa (zewnętrzna). Kampania outdoorowa o charakterze wizerunkowo-informacyjnym przeprowadzona na minimum 20 billboardach formatu 6x3 m, zlokalizowanych na trasie ciągów komunikacyjnych (drogi) na odcinkach: Warszawa - Bielsko-Biała, Mierzęcice - Kielce, Zawiercie - Kraków. Zadanie obejmuje druk, ekspozycję oraz monitoring ekspozycji. 4. E-społeczności w powiązaniu z podstroną www.gospodarka.zawiercie.eu. Zadanie zakłada aktualizację projektu graficznego (layotu) i treści podstrony gospodarczej www.gospodarka.zawiercie.eu. Na jednym wybranym portalu społecznościowym np. Facebook, GoldenLine, LinkedIn założony zostanie profil firmowy (fan page) oraz umieszczone informacje nt. inwestowania w Zawierciu. Zadanie obejmuje codzienne moderowanie informacji na wybranym portalu, w tym organizowanie konkursów (w powiązaniu ze stroną www.zawiercie.eu), zamieszczanie aktualności, galerii zdjęć, porad, konsultacji odpowiedzi na zadawane przez internautów pytania. Promowana będzie sfera okołobiznesowa, by pokazać, że Zawiercie jest miastem, w którym można inwestować, mieszkać, wypoczywać. Dodatkowo na wybranym portalu społecznościowym zorganizowana zostanie kampania reklamowa kierująca do odpowiedniego profilu firmowego. 5. Public Relations w kraju. Zadanie obejmuje: 1) uruchomienie wirtualnego, elektronicznego biura prasowego kampanii, kierowanego do inwestora krajowego, 2) wysyłkę do minimum 100 ogólnopolskich i wojewódzkich mediów branżowych oraz firm konsultingowo-doradczych specjalnie przygotowanego materiału prasowego (typu press-kit) poświęconego inwestowaniu w Zawierciu, 3) monitorowanie aktywności medialnej poświęconej inwestycjom w Zawierciu - raport zbiorczy, 4) organizację konferencji prasowej otwierającej projekt, która obejmuje przygotowanie i organizacja konferencji dla 40 osób: a) wysyłka zaproszeń (min. 100 zaproszeń), b) wynajem sali konferencyjnej w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdki lub innym obiekcie zapewniającym co najmniej taki sam standard w promieniu 20 km od siedziby zamawiającego, c) zapewnienie: nagłośnienia, projekcji multimedialnej, transportu 2 makiet na miejsce konferencji, d) konsumpcja (przerwa kawowa: kawa, herbata, zimne napoje, ciastka minimum 3 rodzaje, lunch: forma szwedzkiego stołu, minimum: 2 rodzaje zupy, 3 rodzaje drugich dań, 3 rodzaje surówek, 3 rodzaje przystawek (np. ryż, ziemniaki, makaron), 3 rodzaje ciasta, kawa herbata, zimne napoje, wino białe i czerwone), e) zaproszenie gości specjalnych (eksperci biznesowi, przedstawiciele władz, znane postacie ze sfery gospodarki) - organizacja panelu dyskusyjnego, f) moderowanie konferencji, g) zwiedzanie Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu z wykorzystaniem samochodów terenowych (off road). Wykonawca zapewnia transport z miejsca konferencji na tereny inwestycyjne i z powrotem. Czas zwiedzania co najmniej 1 godzinę na miejscu. 6. Public Relations za granicą. Zadanie obejmuje: 1) uruchomienie wirtualnego, elektronicznego biura prasowego kampanii, kierowanego do inwestora zagranicznego w języku angielskim, 2) przygotowanie i wysyłkę materiału prasowego typu press-kit w językach: angielskim, francuskim, niemieckim, rosyjskim, włoskim, w wersji tradycyjnej oraz/lub elektronicznej do przynajmniej 100 zagranicznych mediów, związanych z inwestycjami gospodarczymi (Wlk. Brytania, Francja, Niemcy, Rosja, Włochy), 3) monitoring zagranicznej aktywności medialnej poświęconej inwestycjom w Zawierciu - raport zbiorczy. 7. Promocja komunikacyjna. Zawiera trzy podstawowe działania: 1) reklama w formacie minimum 1/2 strony w dwóch różnych magazynach pokładowych wybranych linii lotniczych obsługujących Międzynarodowy Port Lotniczy Katowice w Pyrzowicach, 2) reklama na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach - jednostronna tablica na głównej elewacji budynku, format 6 x 2 m oraz banner/proporzec w terminalu B (hala odlotów międzynarodowych), format 1,3 x 4 m, 3) reklama w pociągach ekspresowych (EC, IC), które przejeżdżają przez stację Zawiercie, w postaci ekspozycji minimum 150 ramek. 8. Przygotowanie (realizacja wg zatwierdzonego scenariusza) oraz minimum 40 emisji 8-sek. billboardów sponsorskich w kanałach lub przy programach tematycznych (gospodarka i pokrewne) oraz informacyjnych w stacjach monitorowanych, np.: TVP, Polsat, TVN24. Zadanie - Organizacja Dni Otwartych Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu Zadanie obejmuje organizację w dniu 08.09.2012 roku Dni Otwartych Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu. Impreza musi być spójna ze kampanią promocyjną (zaproponowane scenariusz powinny cechować się dużą atrakcyjnością dla publiczności, zapewnić wysoką frekwencję, medialność). 1. W ramach tego zadania planowane jest przeprowadzenie imprezy promocyjnej, w ramach której zorganizowane będą minimum takie elementy jak: 1) Stoisko promocyjne biura obsługi inwestora (przygotowanie, wyposażenie), w tym: Stojak na ulotki lub foldery składany z pokrowcem, ilość kieszeni/półek minimum 6xA4. Namiot promocyjny, nadmuchiwany przy pomocy pompki, niewymagający stałego zasilania. Poszycie namiotu wykonane z materiału kompozytowego ( poliester 145 g/m?), odpornego na warunki atmosferyczne, wymiar: 4 x 4 m, wysokość całkowita 270 cm, wysokość przejścia 195 cm, powierzchnia całkowita 16 m?, powierzchnia wewnętrzna 10 m?, ciężar 20 kg, nadruk pełnokolorowy na wszystkich ściankach, Flaga - 2 sztuki - typu Batfan, dzianina poliestrowa zadrukowana cyfrowo lub sitodrukiem, utrwalona termicznie i chemicznie, mocowanie na maszcie z włókna szklanego (bardzo duża wytrzymałość na silne podmuchy wiatru), rozmiarach: min. 3 m wysokości podstawa składana (krzyżak + wkrętak), pokrowiec. Baner typu sandwich - 2 sztuki, dzianina poliestrowa typu mesh lub gruby poliester, gramatura: 130g/m2 (mesh), lub 200g/m2 (gruby poliester), pełny nadruk kolorowy, składany, dwustronny, pokrowiec, wymiar 200 x 100 cm. Parametry techniczne mogą odbiegać +/- 5%. Rzeczy przechodzą na własność Zamawiającego. 2) Konsultacje plenerowe na stoisku promocyjnym zlokalizowanym na terenie imprezy plenerowej, gdzie można uzyskać bezpłatną poradę geodety, urbanisty, architekta, otrzymać materiały nt. SAG itp. 3) Zawody sportowe w ramach Pucharu Polski Strong Man. W zawodach sportowych musi uczestniczyć minimum 6 zawodników ze ścisłej czołówki kadry Polski lub rangi międzynarodowej. Sędzią zawodów musi być sędzia co najmniej klasy krajowej. Podczas zawodów musi być przeprowadzone minimum 6 konkurencji siłowych. W trakcie zawodów odbędą się minimum 2 zabawy dla publiczności oraz minimum 1 pokaz sportowy/artystyczny. 4) Minimum 3 atrakcje dla dzieci (dmuchańce, trampoliny, ścianka wspinaczkowa) towarzyszące zawodom. 5) Wystawa koncepcji zagospodarowania terenów inwestycyjnych oraz prezentacja planów inwestycyjnych miasta w miejscu odbywania się imprezy plenereowej: wydruk 15 plansz w formacie B2 pełny kolor, podklejonych pianką, wg grafiki Zamawiającego, zakup 15 szt. teleskopowych sztalug plenerowych, wykonanych z aluminium, z pokrowcami. Rzeczy przechodzą na własność Zamawiającego. 6) Zwiedzanie terenów inwestycyjnych Strefy Aktywności Gospodarczej (SAG) w dniu imprezy. Transport z przewodnikiem z miejsca imprezy na tereny SAG i z powrotem z częstotliwością nie mniejsza jak co 3 godziny. Co najmniej 2 kursy. 2. Wykonawca zapewni: wynajęcie miejsca na imprezę promocyjną w centrum miasta spełniającego wymagania imprezy, reklamę imprezy w mediach (internet, prasa lokalna o zasięgu ponadlokalnym - obejmującym co najmniej powiat zawierciański, 100 plakatów formatu A1 w pełnym kolorze na słupach ogłoszeniowych w mieście i okolicy, 10 bilbordów 3 m x 4 m w pełnym kolorze w mieście), koszulki i spodenki dla zawodników z logo Zawiercie, ochronę stosownie do przewidywanej ilości publiczności, zapewnienie obsługi medycznej (karetkę z obsługą), obsługę techniczną (w tym: nagłośnienia, oświetlenie, przyłącze elektryczne + elektryk), toalety, ogrodzenie (płotki antydemonstracyjne lub inna forma zabezpieczenia), profesjonalnego konferansjera (prezenter/redaktor rozgłośni radiowej lub telewizyjnej) oraz oprawę muzyczną w wykonaniu profesjonalnego DJ. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją imprezy stosownie do przewidywanej ilości publiczności, zobowiązany jest również do uzyskanie wszelkich pozwoleń oraz zgłoszeń przewidzianych prawem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 6) Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU Pekao S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: Wykonanie niezbędnych materiałów promocyjnych, zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w wybranych mediach (promującej ofertę inwestycyjną Gminy Zawiercie) oraz organizacja Dni Otwartych Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sposób realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach