Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni z płyt IOMB i żelbetowych płyt drogowych na terenie Gminy Wejherowo

Urząd Gminy Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Os. Przyjaźni 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6779701 , fax. 058 6779700
  • Data zamieszczenia: 2010-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wejherowo
    Os. Przyjaźni 6 6
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6779701, fax. 058 6779700
    REGON: 00054511300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni z płyt IOMB i żelbetowych płyt drogowych na terenie Gminy Wejherowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie dróg i wykonywanie nawierzchni drogowych na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na części. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ Opis prac został zawarty w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, która stanowi załącznik nr 11 do SIWZ Oprócz robót drogowych opisanych w SST Wykonawca wykonując nawierzchnię z płyt IOMB musi uwzględnić następujący zakres prac: - korytowanie szer. 5,0m, głęb. 0,25 m. z wywozem urobku na najbliższe wysypisko, - nawierzchnia z płyt IOMB na podsypce piaskowej 15 cm z nawiązaniem do nawierzchni - zakończenie odcinka z płyt - krawężnik drogowym 30x15 leżącym na płasko, - wyrównanie poboczy. - zgodnie z załączonym szkicem. Oprócz robót drogowych opisanych w SST Wykonawca wykonując nawierzchnię z żelbetowych płyt drogowych musi uwzględnić następujący zakres prac: - korytowanie szer. 6,0m, głęb. 0,35 m. z wywozem urobku na najbliższe wysypisko, - nawierzchnia z żelbetowych płyt drogowych na podsypce piaskowej 25 cm z nawiązaniem do nawierzchni - wyrównanie poboczy. - zgodnie z załączonym szkicem. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na następujące zadania (części) i dopuszcza składanie ofert częściowych. Zadanie nr 1 (Część I) 1) Zmiana nawierzchni ul. Klonowej w Gościcinie Stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona Zakres robót : - ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB na szerokości 5 m za kwotę 30.000,- zł - prace rozpocząć od posesji nr 1. - na skrzyżowaniach wykonać poszerzenia o promieniu skrętu 5 m 2) Zmiana nawierzchni ul. Łukowej w Gościcinie Stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona Zakres robót : - ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB na szerokości 5 m za kwotę 30.000,- zł - prace rozpocząć od posesji ul. Dworskiej. - na skrzyżowaniach wykonać poszerzenia o promieniu skrętu 5 m 3) Zmiana nawierzchni ul. Osiedlowej w Gościcinie Stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona Zakres robót : - ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB na szerokości 5 m za kwotę 40.000,- zł - prace rozpocząć od końca nawierzchni płyt w kierunku ul. Podgórnej. - na skrzyżowaniach wykonać poszerzenia o promieniu skrętu 5 m 4) Zmiana nawierzchni ul. Południowej w Gościcinie Stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona Zakres robót : - ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB na szerokości 5 m za kwotę 95.500,- zł - prace rozpocząć od końca nawierzchni płyt w kierunku ul. Kwiatowej. 5) Zmiana nawierzchni ul. Robakowskiej w Gościcinie Stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona Zakres robót : - ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB na szerokości 5 m za kwotę 70.000,- zł - prace rozpocząć od końca nawierzchni płyt od ul. Słonecznej kierunku lasu. - na skrzyżowaniu wykonać poszerzenia o promieniu skrętu 5 m 6) Zmiana nawierzchni ul. Szkolnej w Bolszewie Stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona Zakres robót : - ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB na szerokości 5 m za kwotę 92.000,- zł - prace rozpocząć od końca nawierzchni asfaltowej w kierunku zabudowań i ul. Głównej - na skrzyżowaniu wykonać poszerzenia o promieniu skrętu 5 m - wykonać regulację 2 studni kanalizacyjnych 7) Zmiana nawierzchni ul. Nadrzecznej w Bolszewie Stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona Zakres robót : - ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB na szerokości 2,5 m za kwotę 57.000,- zł - prace rozpocząć od końca nawierzchni asfaltowej - na skrzyżowaniach wykonać poszerzenie o promieniu skrętu 5 m 8) Zmiana nawierzchni ul. Wrzosowa od ul. Dworskiej w Gościcinie Stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona Zakres robót : - ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB na szerokości 5 m za kwotę 25.000,- zł - na skrzyżowaniu wykonać poszerzenia o promieniu skrętu 5 m Zadanie nr 2 (Część II) Zmiana nawierzchni ul. Brzozowej w Gościcinie Stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona Zakres robót : - ułożyć nawierzchnię z żelbetowych płyt drogowych 1m x 3 m na szerokości 6 m za kwotę 100.000,- zł - prace rozpocząć od nawierzchni bitumicznej - na skrzyżowaniu wykonać poszerzenie o promieniu skrętu 6 m Ustalenia ogólne Wymagany okres gwarancji na wszystkie wykonane zadania wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dopuszczenia do wbudowywania przez Wykonawcę wyrobów budowlanych, o niepełnej jakości. Wszelkie opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy spowodowane z tego tytułu będą uznawane przez Zamawiającego jako pozostawanie w zwłoce za co będą naliczane stosowne kary umowne. Dokumenty jakościowe tj. m.in. certyfikaty, atesty - Wykonawca będzie miał obowiązek przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia. W czasie realizacji zadań wykonawca zobowiązany jest do dokonania regulacji wysokościowej istniejących urządzeń takich jak: studzienki rewizyjne, elementy sieci, zasuwy i elementy innych instalacji np. teletechnicznych, mocowań sprzętu itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę dla zadania nr 1 wniesienia wadium w wysokości 10.000,- zł słownie: dziesięć tysięcy złotych; 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium SA Nr konta: 80 1160 2202 0000 0000 61963934 z podaniem tytułu: wadium - RZPO/341/08/2010 - Wykonanie nawierzchni z płyt IOMB i żelbetowych płyt drogowych na terenie Gminy Wejherowo 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie pieniężnej Wykonawca załącza do oferty 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Beneficjentem takich dokumentów musi być zamawiający (nazwa, adres). Dokument taki - gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter nieodwołalny i bezwarunkowy oraz być płatnym na pierwsze wezwanie Beneficjenta. Dokument musi w sposób jednoznaczny wskazywać iż gwarant lub poręczyciel wypłaci bezwarunkowo kwotę wadium w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w treści dokumentu stanowiącego zabezpieczenie - wadium, powinno się znaleźć wyraźne stwierdzenie, że gwarant zapłaci określoną kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy stanie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wadium składane (przez podmioty występujące wspólnie) w formie innej niż pieniężna wskazywać musi na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w części zadania nr 1 8. Dla zadania nr 2 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach