Urząd Miejski w Szczyrku ogłasza przetarg
- Adres: 43-370 Szczyrk, ul. Beskidzka 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8295026 , fax. 033 8178763
- Data zamieszczenia: 2009-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szczyrku
ul. Beskidzka 4 4
43-370 Szczyrk, woj. śląskie
tel. 033 8295026, fax. 033 8178763
REGON: 00052528600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczyrk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych zbrojonych -betonowych na drogach gminnych w Szczyrku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych zbrojonych- betonowych na drogach gminnych w Szczyrku na długości 487,00 mb na następujących drogach gminnych : ul. Skalista - 70,0 mb ul. Kasztanowa - 20,0 mb ul. Zawodzie - 65,0 mb ul. Poziomkowa - 100,0 mb ul. Zwalisko - 165 mb Os. Podmagura /Do Cichego/ - 67,0 mb Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów Zakres robót obejmuje : - prace pomiarowe, - oznakowanie robot, - przygotowanie nawierzchni do remontu, - ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych zbrojonych z odwodnieniem powierzchniowym z betonowych koryt ściekowych, regulację pionową studzienek. Płyty ażurowe winny spełniać następujące warunki: Płyty drogowe, żelbetowe stosowane do wykonania nawierzchni powinny odpowiadać wymaganiom BN-80/6775-03/01 i BN-80/6775-03/02. Do wykonania nawierzchni należy stosować płyty żelbetowe wielootworowe o wymiarach 0,8 x 0,6 x 0,1. Wymagania dla betonu zgodnie z normą PN-B 06250 Beton zwykły: wytrzymałość - min klasa betonu B-20 nasiąkliwość 5% mrozoodporność - dla 125 cykli zamrażania powierzchnia otworów powinna stanowić 10 do 13% powierzchni płyty ( średnio 12 otworów w jednej płycie) Powierzchnie płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodne z wymaganiami. Krawędzie płyt powinny być równe i proste. Dopuszczalne odchyłki wymiarów płyt żelbetowych nie powinny przekraczać: długość: ? 10 szerokość: ? 6 grubość: ? 3 Kruszywa PN -79/B- 06711 PN -86/B- 06712 Wymagania dla ścieku zgodnie z BN-80/6775-03/01: - do wykonania prefabrykatów należy stosować beton wg PN-B-06250, beton klasy B-20 -nasiąkliwość < 5% Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki dodatkowe; a)w ostatnich 5 latach zrealizowali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością jak w niniejszym postępowaniu b)udzielą minimum 3 -letniej rękojmi/gwarancji na wykonane roboty c)posiadają ubezpieczenie od OC na sumę ubezpieczenia nie mniejsza niż 150.000,00 zł i zobowiążą się ,że ubezpieczenie to będzie ponawiane w okresie realizacji zamówienia Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Informacja o oświadczeniach i dokumentach. 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a)oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzę i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów : a)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje na w/w roboty, protokoły odbioru), (załącznik nr 2 do SIWZ) b)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia- nazwisko i imię osoby odpowiedzialnej za kierowanie pracami (kierownik robót) wraz z potwierdzeniem posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia - należy załączyć odpis uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (zał. nr 3 -doświadczenie zawodowe kierownika robót) c)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; d)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w Lit.C, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 150.000,00 zł . Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji urnowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczyrk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni wybranych odcinków dróg gminnych
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa drogi gminnej ul. Gwoździa w Kaletach wraz z przebudową kanalizacji deszczowej
Dodano: 2016-06-22 - Zaprojektowanie i wybudowanie łącznika drogowego z chodnikiem i oświetleniem pomiędzy parkingiem za pawilonem handlowym a placem przy Domu Przedpogrzebowym w Mikołowie Bujakowie przy ul. ks. Górka
Dodano: 2016-06-14 - 1. Modernizacja ul. Różanej od nr 2 do skrzyżowania z ul. Krokusów 2. Budowa miejsc parkingowych przy Pl. Piłsudskiego 4 (skrzyżowanie z ul. Strzelców Bytomskich 12) 3. Modernizacja ulicy dojazdowej na podwórko przy ul. Szopena 3 4. Modernizacja skrzyżowania ul. Wiejskiej z ul. Wiejska Boczna
Dodano: 2016-06-14 - Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu alejek w parku przy ul. Zamkowej w Mikołowie - Mokrem
Dodano: 2016-05-19 - Przebudowa ulicy Zielonej - II etap wraz z budową miejsc parkingowych
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa drogi gminnej - ulicy Kwiatowej, Osiedlowej i Krótkiej w Hażlachu wraz z odwodnieniem etap II
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi gminnej - ulicy Kwiatowej, Osiedlowej i Krótkiej w Hażlachu wraz z odwodnieniem etap I
Dodano: 2016-04-15 - Remont kapitalny chodników w ul. Słowackiego w Zawierciu - (chodnik obustronny).
Dodano: 2016-04-11 - Przebudowa nawierzchni na wybranych odcinkach dróg powiatowych
Dodano: 2016-04-05