Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej o wymiarach 15/17 cm układanej na podbudowie betonowej - II

Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, Nadbrzeżna 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej
    Nadbrzeżna 11
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    REGON: 890197772
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej o wymiarach 15/17 cm układanej na podbudowie betonowej - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni (jezdnia z poboczami) o łącznej powierzchni ok. 1122 m2 z kostki granitowej o wymiarach 15/17 cm układanej na podbudowie betonowej na mokro w Leśnictwie Witoszów (lokalizacja określona została w zał. Nr 13a do SWZ) W zakres robót wchodzi wykonanie 15 cm podbudowy pomocniczej, 20 cm warstwy stabilizacji C 1,5/2,0 Mpa z dowozu, 23 cm podbudowy z betonu c12/15 (dylatowana), nawierzchni z kamienia granitowego 15/17 cm spoiny wypełnione zaprawą cementowo-piaskową 1:3. Do wykonania jest nawierzchni w dwóch konstrukcjach: a. Droga z placem o powierzchni o. 833 m2 (zał. Nr 13b i 13c do SWZ), b. Dwa brody o powierzchni ok. 300 m2 (zał. Nr 13d i 13e do SWZ). Wymagany sposób wykonania określony został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych od pkt. 14-16 i pkt. 19 (zał. Nr 13f do SWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 500,00 zł2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ 58 1600 1462 1024 9130 7000 0004 z dopiskiem: „wadium w postępowaniu A.270.20.2023”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) sytuacja ekonomiczna lub finansowa: a. Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 000 zł; b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż na 200 000 zł2) Wykonawca wykaże, że wykonał (roboty zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed, upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robotami budowlanymi polegającymi na układaniu nawierzchni z kostki granitowej lub brukowej o łącznej powierzchni co najmniej 600 m2 oraz wartości nie niższej niż 300.000,00 zł brutto. przy czym: (a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich Wykonawców powinien wykazać roboty polegające na wykonaniu kompletnych instalacji fotowoltaicznych wolnostojących na gruncie lub na dachach o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości robót wymaganej w treści niniejszego warunku, (b) w przypadku polegania na doświadczeniu podmiotów udostępniających zasoby, co najmniej jeden z takich podmiotów lub Wykonawca (a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z takich Wykonawców) powinien wykazać roboty polegające na wykonaniu kompletnych instalacji fotowoltaicznych wolnostojących na gruncie lub na dachach o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości robót wymaganej w treści niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach