Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na drogach powiatowych w ramach bieżącego utrzymania

Zarząd Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim z siedzibą w Odolionie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Szosa Ciechocińska 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2822745 , fax. 054 2822745
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim z siedzibą w Odolionie
    ul. Szosa Ciechocińska 22 22
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2822745, fax. 054 2822745
    REGON: 91087024800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na drogach powiatowych w ramach bieżącego utrzymania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na drogach powiatowych w ramach bieżącego utrzymania - 6500 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy; nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 oraz spełnia warunki wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający będzie posługiwał się formą spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach