Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg
- Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
- Data zamieszczenia: 2017-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
ul. Rynek 1
96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
tel. +48468345100, fax. +48468345151
REGON: 000524306 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie nawierzchni w sięgaczu ul.Gajowej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Wykonanie nawierzchni w sięgaczu ul.Gajowej” 1. Nazwa i adres Zamawiającego: 1) Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl, nr telefonu (46) 834-51-00 834-51-35 nr faksu (46) 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym dla zadań inwestycyjnych pn.: „Wykonanie nawierzchni w sięgaczu ul.Gajowej”. 2. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.) zwaną dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp”. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Kod CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby, 45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg, 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. 3.2 .Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne: „Wykonanie nawierzchni w sięgaczu ul.Gajowej” zgodnie z dokumentacją projektową (załączniki nr 9 do niniejszej SIWZ) i przedmiarem robót (załączniki nr 1.1, 1.2 do niniejszej SIWZ). 3.3 Orientacyjny zakres inwestycji pn. „Wykonanie nawierzchni w sięgaczu ul.Gajowej”. Roboty polegać będą między innymi na przebudowie ul.Gajowej – wykonanie nawierzchni w sięgaczu ul.Gajowej. Konstrukcja nawierzchni jezdni – wariant I: a) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej AC11S – 4 cm, b) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W - gr. 4 cm, c) warstwa wyrównawcza z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 mm, d) istniejąca warstwa z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 gr. ok.20 cm. Konstrukcja nawierzchni jezdni – wariant II: a) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej AC11S – 4 cm, b) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W - gr. 4 cm, c) istniejąca warstwa z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 gr. ok.20 cm. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 3.4. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice (załączniki do ogłoszenia o zamówieniu). 3.5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - wykopów ręcznych, - robót brukarskich w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - wykopów ręcznych, - robót brukarskich w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 15 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podanych w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi w porozumieniu z projektantem, po akceptacji Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto zamawiającego, a nie data złożenia przelewu. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem: „RZP.271.24.2017 – wadium do przetargu pn.: „Wykonanie nawierzchni w sięgaczu ul.Gajowej”. 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym, i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kasie. 7. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9.Wadium należy wnieść na okres związania ofertą. 10. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 107260E na odcinku Poręby – Iły
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa drogi gminnej w m. Nieborowa, ul. Chmielna
Dodano: 2024-04-11 - Remont drogi gminnej w m. Bełchów
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie robót bud. poleg. na remoncie parkingu w Sieradzu przy ul. 3 Maja 7 -II etap, w ramach zadania pn.: "Parking na miarę" (II etap) w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2024 rok
Dodano: 2024-04-10 - Budowa oświetlenia w miejscowości Emilia ul. Zgierska od pos. 4 do ronda
Dodano: 2024-04-07 - Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 107260E na odcinku Poręby – Iły
Dodano: 2024-03-15 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sielec (Nowa Góra)
Dodano: 2024-02-21 - „Rozbudowa drogi gminnej nr 116303E Rokiciny – Kolonia – Kolonia Łaznów (etap I) od km 0+000 do km 1+444”
Dodano: 2024-02-21 - „Budowa oświetlenia w miejscowości Rosanów ul. Letnia” „Budowa oświetlenia w miejscowości Rosanów ul. Zimowa” „Budowa oświetlenia w miejscowości Rosanów ul. Poprzeczna i Przedwiośnie”
Dodano: 2024-02-21 - Rewitalizacja obszarów popegeerowskich w Gminie Ujazd.
Dodano: 2024-02-15