Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni tłuczniowej lub z destruktu asfaltowego na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice

Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2147114 , fax. 032 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach
    Plac Jana Pawła II 1 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 032 2147114, fax. 032 2147152, 2147182
    REGON: 00052360800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czechowic-dziedzice.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni tłuczniowej lub z destruktu asfaltowego na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie nawierzchni tłuczniowej lub z destruktu asfaltowego na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice z podziałem na części Zakres prac obejmuje CZĘŚĆ NR I Wykonanie nawierzchni tłuczniowej na pow. ok. 1 100m2 Zakres prac obejmuje : 1.Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z wywozem urobku. 2.Wykonanie warstwy odcinającej. 3.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna. 4.Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego - warstwa. CZĘŚĆ NR II Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na pow. ok. 3 200m2 Zakres prac obejmuje : 1.Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z wywozem urobku. 2.Wykonanie warstwy odcinającej. 3.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna. 4.Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego - warstwa górna. Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja techniczna - załącznik nr 1 dla części I i II, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp dla części I i II: a/ posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych dowykonania zamówienia; c/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24Pzp. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : CZĘŚĆ NR I 1.Dostępność do minimum jednego samochodu ciężarowego. 2.Dostępność do minimum jednego samochodu osobo - towarowego. 3.Dostępność do minimum jednej koparki lub spycharki lub koparko - ładowarki lub koparko - spycharki. 4.Dostępność do minimum jednego walca. 5.Dostępność do minimum jednej zagęszczarki. 6.Udzielenie min. 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 7.Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. trzech prac związanych z ułożeniem nawierzchni tłuczniowych o wartości min. 20 000 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. CZĘŚĆ NR II 1.Dostępność do minimum jednego samochodu ciężarowego. 2.Dostępność do minimum jednego samochodu osobo - towarowego. 3.Dostępność do minimum jednej koparki lub spycharki lub koparko - ładowarki lub koparko - spycharki. 4.Dostępność do minimum jednego walca. 5.Dostępność do minimum jednej zagęszczarki. 6.Udzielenie min. 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 7.Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. trzech prac związanych z ułożeniem nawierzchni z destruktu asfaltowego o wartości min. 30 000 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1.1oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ustawy - załącznik nr 3, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy), 1.4. wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. trzech prac związanych z ułożeniem nawierzchni tłuczniowych o wartości min. 20 000 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania - dla CZĘŚCI NR I Wykaz ten winien zawierać : a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanych prac c/ wartość i termin realizacji, 1.5. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.4. 1.6. wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. trzech prac związanych z ułożeniem nawierzchni z destruktu asfaltowego o wartości min. 30 000 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania - dla CZĘŚCI NR II Wykaz ten winien zawierać : a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanych prac c/ wartość i termin realizacji, 1.7. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.6. 1.8. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do przeprowadzenia wymaganych robót. 1.9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.1.8. Wykonawca wskazał sprzęt, którymi będzie dysponował. 1.10. tabela elementów rozliczeniowych - załącznik nr 4, 4a. 1.11. wykaz prac powierzonych do wykonania przez Wykonawcę podwykonawcom (załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców). Wykaz powinien zawierać: a/ podanie zakresu prac, który dany podwykonawca będzie realizował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach