Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni sportowych poliuretanowych na trzech istniejących boiskach asfaltowych przy szkołach podstawowych w Pionkach

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 00 , fax. 48 341 42 04
  • Data zamieszczenia: 2014-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 00, fax. 48 341 42 04
    REGON: 67022346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni sportowych poliuretanowych na trzech istniejących boiskach asfaltowych przy szkołach podstawowych w Pionkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są trzy zadania związane z wykonaniem nawierzchni sportowych poliuretanowych na trzech istniejących boiskach asfaltowych przy szkołach podstawowych w Pionkach: a) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach przy ul. 15-go Stycznia 3 b) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach przy ul. Kochanowskiego 14 c) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach przy ul. Targowej 9 Zadanie 1 - wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej na istniejącym boisku asfaltowym przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach przy ul. 15-go Stycznia 3. 1. Opis stanu istniejącego: 1) Istniejący asfalt posiada liczne szerokie pęknięcia w formie naturalnych dylatacji. 2) Brzegi spękań są nieregularne i wybrzuszone do góry (tworzą wypukłości). 3) Krawężniki pozapadane i uszkodzone. 4) Całość płaszczyzny bez wykonanego odwodnienia i bez wyraźnego spadku ułatwiającego odprowadzenie wody. 5) Zdjęcia stanu istniejącego boiska asfaltowego znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Technologia wykonania: 1) Wykonać niezbędne rozbiórki: demontaż istniejących piłkochwytów oraz bramek do piłki ręcznej (po 2 kpl). 2) Wykonać frezowanie miejscowych wybrzuszeń oraz wystających krawędzi spękań dylatacyjnych asfaltu (wg potrzeb). 3) Wzmocnić w miejscach spękań dylatacyjnych asfalt poprzez uzupełnienie tych miejsc masą mieszanki żwiru i granulatu gumowego spojonej poliuretanem i nanoszonej w sposób ręczny (szpachlą) - grubość wg potrzeb. 4) Na obwodzie całego boiska wykopać stary opornik betonowy i w jego miejsce ułożyć nowy z montażem na cement do wysokości nowej nawierzchni poliuretanowej. Zewnętrzną część krawężnika obsypać gruntem do wysokości górnej krawędzi, a od strony trybun zabetonować. 5) Zamontowanie tulei do słupków do siatkówki (tenisa ziemnego), bramek piłkarskich. Wszystkie tuleje muszą mieć możliwość zaślepienia deklami. 6) Na całej powierzchni tak przygotowanego asfaltu wykonać przy pomocy układarki warstwę nośną (bazę) Eltan ET składającą się z żwiru i granulatu gumowego spojonego lepiszczem poliuretanowym o grubości ok. 35 mm stanowiąca elastyczną i przepuszczalną dla wody podbudowę oraz warstwę naprawczo wyrównującą pod nawierzchnię poliuretanową typu natrysk. Warstwa nośna jest nawierzchnią elastyczną, trwałą w eksploatacji i charakteryzującą się wysokimi parametrami wytrzymałościowymi. Główną jej zaletą jest przepuszczalność dla wody. Wykonywana jest bezpośrednio na podłożu asfaltowym co pozwala wyeliminować nierówności zewnętrznej powłoki podłoża. Składa się z warstwy impregnacyjnej oraz warstwy zasadniczej nośnej wykonywanej z ścieru gumowego granulacji 1-4, grysu kamiennego. 7) Na tak przygotowanej i wyrównanej podbudowie ułożyć nawierzchnię poliuretanową typu natrysk o grubości ok. 13 mm (Eltan N). Nawierzchnia składa się z dwóch warstw: - warstwa elastyczna składająca się z granulatu gumowego SBR o grubości ok 10-11mm - warstwa właściwa użytkowa wykonywana z granulatu gumowego EPDM metodą natryskową, warstwa o grubości ok 2-3 mm 8) nawierzchnię boiska wielofunkcyjnego należy wykonać w dwóch kolorach: ceglastym i zielonym. 9) wytyczyć i wykonać linie segregacyjne dla poszczególnych boisk: do piłki ręcznej, do piłki siatkowej i do tenisa ziemnego. 10) Uporządkować teren i wywieźć odpady powstałe podczas budowy na wysypisko. 3. Odwodnienie boiska 1) Nawierzchnię poliuretanową boiska sportowego należy ułożyć z 0.5% spadkiem w celu odprowadzenia wód opadowych na zewnątrz boiska. Kierunki spadków zostaną ustalone z Wykonawcą podczas wykonywania robót. 4. Parametry techniczno - użytkowe nawierzchni boiska wielofunkcyjnego: boisko o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach istniejącego boiska asfaltowego tj. 43,15m x 21,10m. Zadanie 2 - wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej na istniejącym boisku asfaltowym przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach przy ul. Kochanowskiego 14. 1. Opis stanu istniejącego: 1) Istniejący asfalt posiada liczne szerokie pęknięcia w formie naturalnych dylatacji. 2) Brzegi spękań są nieregularne i wybrzuszone do góry (tworzą wypukłości). 3) Krawężniki pozapadane i uszkodzone. 4) Całość płaszczyzny bez wykonanego odwodnienia i bez wyraźnego spadku ułatwiającego odprowadzenie wody. 5) Zdjęcia stanu istniejącego boiska asfaltowego znajdują się w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Technologia wykonania: 1) Wykonać niezbędne rozbiórki: demontaż istniejących piłkochwytów (2 kpl.), bramek do piłki ręcznej (2 kpl), koszy do gry w koszykówkę (2 kpl.) oraz słupów oświetleniowych (8 szt.). 2) Wykonać frezowanie miejscowych wybrzuszeń oraz wystających krawędzi spękań dylatacyjnych asfaltu (wg potrzeb). 3) Wzmocnić w miejscach spękań dylatacyjnych asfalt poprzez uzupełnienie tych miejsc masą mieszanki żwiru i granulatu gumowego spojonej poliuretanem i nanoszonej w sposób ręczny (szpachlą) - grubość wg potrzeb. 4) Na obwodzie całego boiska wykopać stary opornik betonowy i w jego miejsce ułożyć nowy z montażem na cement do wysokości nowej nawierzchni poliuretanowej. Zewnętrzną część krawężnika obsypać gruntem do wysokości górnej krawędzi, a od strony trybun zabetonować. 5) Zamontowanie tulei do słupków do siatkówki (tenisa ziemnego), bramek piłkarskich. Wszystkie tuleje muszą mieć możliwość zaślepienia deklami. 6) Na całej powierzchni tak przygotowanego asfaltu wykonać przy pomocy układarki warstwę nośną (bazę) Eltan ET składającą się z żwiru i granulatu gumowego spojonego lepiszczem poliuretanowym o grubości ok. 35 mm stanowiąca elastyczną i przepuszczalną dla wody podbudowę oraz warstwę naprawczo wyrównującą pod nawierzchnię poliuretanową typu natrysk. Warstwa nośna jest nawierzchnią elastyczną, trwałą w eksploatacji i charakteryzującą się wysokimi parametrami wytrzymałościowymi. Główną jej zaletą jest przepuszczalność dla wody. Wykonywana jest bezpośrednio na podłożu asfaltowym co pozwala wyeliminować nierówności zewnętrznej powłoki podłoża. Składa się z warstwy impregnacyjnej oraz warstwy zasadniczej nośnej wykonywanej z ścieru gumowego granulacji 1-4, grysu kamiennego. 7) Na tak przygotowanej i wyrównanej podbudowie ułożyć nawierzchnię poliuretanową typu natrysk o grubości ok. 13 mm (Eltan N). Nawierzchnia składa się z dwóch warstw: - warstwa elastyczna składająca się z granulatu gumowego SBR o grubości ok 10-11mm - warstwa właściwa użytkowa wykonywana z granulatu gumowego EPDM metodą natryskową, warstwa o grubości ok 2-3 mm 8) nawierzchnię boiska wielofunkcyjnego należy wykonać w dwóch kolorach: ceglastym i zielonym. 9) wytyczyć i wykonać linie segregacyjne dla poszczególnych boisk: do piłki ręcznej, do piłki siatkowej i do tenisa ziemnego. 10) Uporządkować teren i wywieźć odpady powstałe podczas budowy na wysypisko. 3. Odwodnienie boiska 1) Nawierzchnię poliuretanową boiska sportowego należy ułożyć z 0.5% spadkiem w celu odprowadzenia wód opadowych na zewnątrz boiska. Kierunki spadków zostaną ustalone z Wykonawcą podczas wykonywania robót. 4. Parametry techniczno - użytkowe nawierzchni boiska wielofunkcyjnego: boisko o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach istniejącego boiska asfaltowego tj. 45,25m x 25,00m. Zadanie 3 - wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej na istniejącym boisku asfaltowym przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach przy ul. Targowej 9. 1. Opis stanu istniejącego: 1) Nawierzchnia asfaltowa boiska jest w dobrym stanie technicznym, wykonana jest ze spadkiem umożliwiającym odprowadzenie wody opadowej do istniejącego wpustu deszczowego. 2) Zdjęcia stanu istniejącego boiska asfaltowego znajdują się w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Technologia wykonania: 1) Na obwodzie całego boiska wykopać stare obrzeża betonowe i w ich miejsce ułożyć nowe z montażem na cement do wysokości nowej nawierzchni poliuretanowej. Zewnętrzną część obrzeża obsypać gruntem do wysokości górnej krawędzi. 2) Zamontowanie tulei do słupków do siatkówki (tenisa ziemnego), bramek piłkarskich. Wszystkie tuleje muszą mieć możliwość zaślepienia deklami. 3) Dostarczyć i założyć ruszt żeliwny na wpuście deszczowym, dokonać regulacji wysokościowej wpustu wraz z wyniesieniem nawierzchni wokół wpustu. 4) W celu zapewnienia właściwego spadku nawierzchni umożliwiającego odprowadzenie wody opadowej do istniejącego wpustu deszczowego należy wykonać frezowanie nawierzchni (wg potrzeb i jeżeli zajdzie taka potrzeba). 5) Na całej powierzchni tak przygotowanego asfaltu wykonać przy pomocy układarki warstwę nośną (bazę) Eltan ET składającą się z żwiru i granulatu gumowego spojonego lepiszczem poliuretanowym o grubości ok. 35 mm stanowiąca elastyczną i przepuszczalną dla wody podbudowę oraz warstwę naprawczo wyrównującą pod nawierzchnię poliuretanową typu natrysk. Warstwa nośna jest nawierzchnią elastyczną, trwałą w eksploatacji i charakteryzującą się wysokimi parametrami wytrzymałościowymi. Główną jej zaletą jest przepuszczalność dla wody. Wykonywana jest bezpośrednio na podłożu asfaltowym co pozwala wyeliminować nierówności zewnętrznej powłoki podłoża. Składa się z warstwy impregnacyjnej oraz warstwy zasadniczej nośnej wykonywanej z ścieru gumowego granulacji 1-4, grysu kamiennego. 6) Na tak przygotowanej i wyrównanej podbudowie ułożyć nawierzchnię poliuretanową typu natrysk o grubości ok. 13 mm (Eltan N). Nawierzchnia składa się z dwóch warstw: - warstwa elastyczna składająca się z granulatu gumowego SBR o grubości ok 10-11mm - warstwa właściwa użytkowa wykonywana z granulatu gumowego EPDM metodą natryskową, warstwa o grubości ok 2-3 mm 7) nawierzchnię boiska wielofunkcyjnego należy wykonać w dwóch kolorach: ceglastym i zielonym. 8) wytyczyć i wykonać linie segregacyjne dla poszczególnych boisk: do piłki ręcznej, do piłki siatkowej i do tenisa ziemnego. 9) Uporządkować teren i wywieźć odpady powstałe podczas budowy na wysypisko. 3. Odwodnienie boiska 1) Nawierzchnię poliuretanową boiska sportowego należy ułożyć z 0.5% spadkiem w celu odprowadzenia wód opadowych na zewnątrz boiska. Kierunki spadków zostaną ustalone z Wykonawcą podczas wykonywania robót. 4. Parametry techniczno - użytkowe nawierzchni boiska wielofunkcyjnego: boisko o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach istniejącego boiska asfaltowego tj. 42,00m x 28,03m. Wspólne wyposażenie wszystkich boisk: Boisko do piłki ręcznej. Dwa komplety bramek do piłki ręcznej, w skład kompletu wchodzi: 1) bramka do piłki ręcznej, aluminiowa o wymiarach 2m x 3m; 2) siatka do bramki z łapaczem gł. 0,8m, wykonana z PE, grubość sznurka: 2,5mm. Kort do tenisa ziemnego. Dwa słupki do tenisa typowe, profesjonalne - aluminiowe, wyposażone w urządzenie naciągowe wewnętrzne z zastosowaniem śruby trapezowej i kółka zaczepnego, haki zaczepowe na przeciwległym słupku, w skład kompletu słupków wchodzi: siatka do tenisa biała, wykonana z PE, grubość sznurka 2mm. Boisko do siatkówki. Słupki do siatkówki aluminiowe profesjonalne wielofunkcyjne z naciągiem wewnętrznym blokowanym mimośrodowo, płynna regulacja wysokości siatki (możliwość gry w tenisa), profil aluminiowy 70 x120 mm, korbka składana, chowana w słupku, w skład kompletu słupków wchodzi: urządzenie naciągowe, haki zaczepowe (przesuwne), siatka do siatkówki popularna biała, sznurki i naciągi polipropylenowe wymiary: 9,5m x 1m. Piłkochwyty Wysokość 5,00 m x dług. 21,10 m - 2 szt. Rozstaw słupów skrajnych co 3,5 m, natomiast słupów pośrednich co 4,7 m. W skład kompletu wchodzą: 1) słupy aluminiowe wys. 5,7 m, 2) tuleje mocujące słup, 3) zastrzały stabilizujące ocynkowane, 4) siatka ochronna polipropylenowa, średnica linki 4mm, oczko 10x10, kolor zielony, 5) elementy mocujące. Uwarunkowania i wymogi dotyczące wykonywania robót: 1. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. 2. Zaleca się złożenie wraz z ofertą kosztorysu ofertowego, który będzie podstawa do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. 3. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z umową (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją przetargową - będącymi załącznikami do SIWZ. 4. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, 5. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań, 8) wykona wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem realizacji zamówienia, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzana jest na koszt Wykonawcy. 7. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w innych dokumentach (projekt budowlany, przedmiar robot, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach