Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni poliuretanowej dla boiska wielofunkcyjnego w lokalizacji Świecie ul. Petelskiego 1

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Laskowicka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 311 444 , fax. 523 332 170
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Laskowicka 2
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 311 444, fax. 523 332 170
    REGON: 92365566000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspswiecie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni poliuretanowej dla boiska wielofunkcyjnego w lokalizacji Świecie ul. Petelskiego 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni poliuretanowej dla boiska wielofunkcyjnego dla prowadzonej inwestycji „Budowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu wraz z zapleczem użytkowym ” w lokalizacji Świecie ul. Petelskiego 1” obejmująca swoim zakresem wykonanie: - nawierzchni poliuretanowej dla boiska wielofunkcyjnego zawierającego pola do gry w koszykówkę, piłkę siatkową i tenisa ziemnego na istniejącej podbudowie. Spadek boiska podłużny wynoszący 0,5% i poprzeczny 0,75 % Nawierzchnia poliuretanowa o parametrach nie gorszych od niżej przedstawionych: - Twardość nawierzchni 60 0 ±5 Sh A - Wytrzymałość na rozciąganie ≥ 0,85 Mpa - Wydłużenie przy zerwaniu ≥ 70 % - Wytrzymałość na rozdzieranie ≥ 110 N - Ścieralność ≤ 0,09 mm - Współczynnik tarcia kinetycznego na powierzchni suchej ≥ 0,40 - Współczynnik tarcia kinetycznego na powierzchni mokrej ≥ 0,35 Na nawierzchnię poliuretanową należy przedłożyć poniższe dokumenty: (DOŁĄCZYĆ DO OFERTY)  atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni  kartę techniczną potwierdzoną przez producenta  certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN – EN 14877 : 2014 – 02 Montaż nawierzchni winna wykonać firma posiadająca autoryzację producenta systemu poliuretanowego wystawioną na przedmiotowe zadanie z gwarancją dostarczenia oryginalnych materiałów systemowych zgodnie z wydaną przez niego instrukcją. 2. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie, jednakże nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. 3. Zamawiający wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę 3 pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane do czynności niezbędnych do wykonania zamówienia na podstawie przedmiaru robót. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni w/w osoby na czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby: a) Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia będzie mógł zażądać od Wykonawcy, aby przedłożył on dokumenty potwierdzające zatrudnienie w/w osób, w tym: kopii umów o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, oświadczenia od zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia. UWAGA! W wycenie należy uwzględnić takie materiały podstawowe i wykończeniowe (we wszystkich elementach), które pozwolą otrzymać finalny produkt o standardzie i parametrach określonych w dokumentacji projektowej. Przedstawione w kosztorysie materiały i urządzenia oraz ich znaki towarowe i nazwy własne traktowane są, jako przykładowe. „MATERIAŁY I URZĄDZENIA UŻYTE DO WYKONANIA ZADANIA MAJĄ BYĆ CO NAJMNIEJ RÓWNOWAŻNE LUB WYŻSZE” pod względem cech technicznych i jakościowych do materiałów i urządzeń przedstawionych w kosztorysie oraz w stosunku do Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące zł i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO BP Nr 79 1020 5040 0000 6902 0170 8411 z dopiskiem: „Wykonanie nawierzchni poliuretanowej dla boiska wielofunkcyjnego w lokalizacji Świecie ul. Petelskiego 1” 3. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania wymaganej kwoty na rachunku zamawiającego. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu, ul. Laskowicka 2, 86 – 100 Świecie, b) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach