Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni na placu zabaw na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi

Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. Ks. Skorupki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 27 21 416; 27 21 417 , fax. 42 6367980
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi
    ul. Ks. Skorupki 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 27 21 416; 27 21 417, fax. 42 6367980
    REGON: 00000100855997
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mosirl.bip.eur.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni na placu zabaw na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie nawierzchni na placu zabaw na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi”. Jest to realizacja zadania nr 2242211 „Stawy Jana – rozbudowa placu zabaw o urządzenia dla dzieci z niepełnosprawnościami – budżet obywatelski”. Budżet Obywatelski 2018/2019, nr działania 000542-294. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) rozbiórkę istniejących elementów placu zabaw, 2) wykonanie nowych nawierzchni bezpiecznych i z kostki betonowej, 3) montaż tablicy informacyjnej o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego Miasta Łodzi, 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną ( należy uwzględnić zamontowane nowe zabawki integracyjne – 4 szt.). 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w.: a) opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) dokumentacji projektowej - Załączniki Nr 1a do SIWZ. UWAGA: Dostawa i montaż nowych zabawek integracyjnych nie wchodzi w zakres niniejszego postępowania przetargowego. 3.3 Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 3.4 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, ze zm.) tj. osób wykonujących: roboty ziemne oraz układanie nawierzchni bezpiecznych. Zakres prac osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ. [Numeracja zgodna z numeracją w SIWZ].
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące zł 00/100 ). [Numeracja zgodna z numeracją w SIWZ].
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://mosirl.bip.eur.pl), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. [Numeracja zgodna z numeracją w SIWZ].

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach