Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni na części parkingu Starostwa Powiatowego w Zgierzu

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2012-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni na części parkingu Starostwa Powiatowego w Zgierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni na części parkingu Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6A. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) ręczne skucie powierzchni betonu zbrojonego wys. ok. 25,00 cm; 2) transport gruzu na odl. do 5,0 km; 3) cięcie prętów okrągłych o śr. do 25 mm; 4) rozebranie ogrodzenia z siatki w ramach z kątownika, warz z wywozem z terenu budowy; 5) roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6 - 10 cm; 6) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno istniejącej nawierzchni betonowej; 7) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 75 kg / m2; 8) nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych gr. 3,0 cm - warstwa ścieralna. 3. Roboty budowlane wymienione w ust. 2 pkt 1, 3,4 Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać w dni robocze w godzinach 17.00 -23.00. 4. Zamawiający dopuszcza wykonywanie prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w dni wolne od pracy. 5. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: 1) przedmiarze 2) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych: a) D - M - 00.00.00 Wymagania ogólne; b) D-04.07.01a, D- 05.03.05a (05b,05c, 07a, 12a, 13a, 24a) Opcjonalne uzupełnienie ogólnych specyfikacji technicznych nawierzchni I podbudowy asfaltowych obejmujących pełny zakres powołań na wymagania techniczne 3) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych: a) Nawierzchnia z betonu asfaltowego (AC S). Warstwa ścieralna, wg. PN- EN; b) Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wyrównawcza; c) Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych; UWAGA: Zamawiający informuje, że wskazane w powyższych opracowaniach typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. 6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 24 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia oraz zobowiązany rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia na okres 24 miesięcy. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach