Przetargi.pl
WYKONANIE NAWIERZCHNI MIEJSC POSTOJOWYCH DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH

Sąd Rejonowy w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. gen. Wł. Andersa 34
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428609 , fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Koszalinie
    ul. gen. Wł. Andersa 34 34
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428609, fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
    REGON: 00032258300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE NAWIERZCHNI MIEJSC POSTOJOWYCH DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni 26miejsc postojowych dla samochodów osobowych na terenie przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 34 Zakres prac objętych zamówieniem: I. Nawierzchnia parkingu. 1. Rozbiórka opaski betonowej wzdłuż, ściany budynku. 2. Wykonanie koryta pod nawierzchnię parkingu. 3. Demontaż, krawężników betonowych i ław pod krawężniki wraz z odsłonięciem (wykopem). 4. Wykonanie wykopu pod ławę krawężnika. 5. Wykonanie ławy pod krawężnik, 6. Wykonanie krawężnika. 7. Wykonanie podbudowy z piasku pod nawierzchnie parkingu. 8. Wykonanie nawierzchni placu z płyt betonowych ażurowych. 9. Wykonanie opaski betonowej wzdłuż ściany budynku. 10. Wywiezienie gruzu pochodzącego z robót rozbiórkowych i gruntu z wykopów. II. Montaż, blokad parkingowych. 1. Wykopy pod fundamenty blokad parkingowych. 2. Wykonanie fundamentów betonowych pod blokady. 3. Montaż blokad parkingowych. 4. Rozplantowanie gruntu pochodzącego z wykopów. Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują: -wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu budowę ww. elementów wraz z ich uruchomieniem i doprowadzeniem terenu budowy do stanu projektowanego, -wykonanie instrukcji obsługi i eksploatacji zastosowanych urządzeń i wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz w projekcie budowlanym, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Potencjał kadrowy. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 6 osób (w tym 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie robót drogowych - kierownika budowy). Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Potencjał finansowo - ekonomiczny Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość 100.000,00 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. dot. potencjału kadrowego oraz potencjału finansowo - ekonomicznego Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 7 niniejszej instrukcji oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wypełnionego Formularza oferty należy dołączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty. 1.3. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - zał. nr 3 do oferty wraz z kopią uprawnień osoby wykonującej czynności kierownika budowy. 1.4. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - zał. nr 4 do oferty. 1.5. Wypełniony Harmonogram rzeczowo - finansowy (Załącznik nr 5 do oferty). 1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 1.8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.11. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.6. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., 1.6. oraz w pkt. 1.8. - 1.10. powinny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach