Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni drogowej w ciągu ul. B. Chrobrego w Morzyczynie

Gmina Kobylanka ogłasza przetarg

  • Adres: 73-108 Kobylanka, ul. Szkolna 12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 57 88 521 , fax. 0 91 57 88 520
  • Data zamieszczenia: 2015-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylanka
    ul. Szkolna 12 12
    73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 57 88 521, fax. 0 91 57 88 520
    REGON: 81168563900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kobylanka.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni drogowej w ciągu ul. B. Chrobrego w Morzyczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest 2-etapowy remont nawierzchni drogi gminnej frezem asfaltowym (destruktem asfaltowym) z uwzględnieniem istniejącej podbudowy i poprzez ułożenie dwóch warstw mieszanki mineralno-emulsyjnej w technologii cienkich warstw na zimno typu slurry seal w ciągu drogi ul. B. Chrobrego w Morzyczynie dz. ewid. 85 obr. Morzyczyn, oraz w obrębie skrzyżowania ulic: Piastów dz. ewid. 84, ul. Długiej dz. ewid. 149/2 i ul. Szczecińskiej dz. ewid. 211 gmina Kobylanka, powiat stargardzki, z podziałem na etapy: I etap - wykonanie 2015 r., II etap - wykonanie wiosna 2016 r. W uzasadnionym przypadku, zwłaszcza przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych, Zamawiający przewiduje możliwość wykonania I etapu zamówienia wiosną 2016 r. Nawierzchnia z destruktu asfaltowego w I etapie zamówienia obejmuje jedną lub więcej warstw nawierzchni z destruktu asfaltowego, leżących na podłożu naturalnym ulepszonym, zaklinowanych i uzdatnionych do bezpośredniego przejmowania ruchu. Całkowita powierzchnia bitumiczna stanowi 1785 m2 nawierzchni drogowej, której warstwa ścieralna jest wykonana z frezu asfaltowego utrwalona emulsją asfaltową i grysem bazaltowym oraz po okresie zimowym zamknięta mieszanką mineralno-emulsyjną typu slurry seal na odcinku dł. 357 mb, szerokości 5,0 m. Ze względu na warunki atmosferyczne zamówienie podzielono na etapy i w dalszym opisie uszczegółowiono jego zakres. Etap I zamówienia obejmuje: 1) Czynności przed wykonaniem nawierzchni bitumicznej: odwodnienie korpusu drogowego poprzez ułożenie sączek podłużnych w poboczu drogi (drenaż francuski o długości ok. 20 m) oraz wykonanie i połączenie 2 studni z kratą ściekową z usytuowaniem w poboczu po obu stronach drogi (na tej samej odległości). Na części drogi, w obrębie skrzyżowania ul. Piastów i ul. Długiej należy ułożyć podbudowę z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (skała lita), grubości po zagęszczeniu minimum 20 cm o powierzchni całkowitej ok. 500 m2. W zakresie dostawy i ułożenia podbudowy z kruszywa łamanego należy w razie konieczności uwzględniać roboty dodatkowe przy skrzyżowaniu z ul. Szczecińską. W ramach zamówienia uwzględnić rzędne wysokościowe ul. Szczecińskiej, w razie potrzeby wynieść jezdnię w ul. Chrobrego lub wzmocnić podbudowę oraz wykonać połączenie nawierzchni wg obowiązujących standardów i warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, traktując ul. Szczecińską w kategorii drogi wojewódzkiej. Przed ułożeniem kruszywa łamanego uwzględnić konieczność korytowania, wymiany gruntu jeżeli zajdzie potrzeba, przeprofilowania skrzyżowania oraz ewentualną korektę przebiegu połączenia dróg w granicy działek drogowych. Nawierzchnia w obrębie skrzyżowania z kruszywa łamanego ze skały litej o uziarnieniu 0/31,5 mm, która ma stanowić podbudowę dla przyszłych warstw bitumicznych, grubości minimum 20 cm po zagęszczeniu, musi być wykonana względem nawierzchni bitumicznej w taki sposób, że w przypadku dalszej realizacji zadania z uwzględnieniem technologii nawierzchni bitumicznej, była możliwość połączenia nawierzchni bez konieczności przebudowy nawierzchni bitumicznej i zmiany minimalnej grubości podbudowy. 2) Czynności w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, formowanie z urobku i utwardzenie poboczy, transport frezu asfaltowego pojazdami samowyładowczymi z załadunkiem mechanicznym złożonego w ilości ok. 500 ton na placu składowym GDDKiA Obwodu Drogowego w Kluczewie (materiał, którym dysponuje Zamawiający), ułożenie nawierzchni rozściełaczem - rozłożenie frezów bitumicznych, zagęszczenie nawierzchni bitumicznej o grubości minimum 10 cm po zagęszczeniu z nadaniem spadków poprzecznych oraz wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową C69BP3PU i grysem bazaltowym o uziarnieniu 4/8 mm. Zamawiający informuje, że nie zna składu ziarnowego destruktu oraz jego obecnej struktury/stanu na placu składowym (zależnego m.in. od składu mieszanki mineralno-bitumicznej, warunków przechowywania), tak więc Wykonawca zobligowany jest do zapoznania się z właściwościami frezów, by móc przygotować prawidłową ofertę. Wykonawca zobligowany będzie do ułożenia nawierzchni o możliwie jednorodnym składzie ziarnowym. Etap II zamówienia obejmuje następujące czynności: ułożenie dwóch warstw mieszanki mineralno-emulsyjnej w technologii cienkich warstw na zimno typu slurry seal grubości do 2 cm na całej powierzchni nawierzchni z frezy asfaltowej. Etap ten przewidziany jest do wykonania przy sprzyjających warunkach atmosferycznych w okresie wiosennym 2016 r. na wykonanym uprzednio podłożu z frezy asfaltowej - elemencie nawierzchni, na którym wykonywana jest cienka warstwa z mieszanki mineralno-emulsyjnej celem głównie uszczelnienia nawierzchni. Przed ułożeniem dwóch warstw mieszanki mineralno-emulsyjnej, w przypadku stwierdzenia, że w podłożu występują ubytki, wyboje, spękania i otwarte spoiny, należy je wyremontować i doprowadzić do odpowiedniej nośności. Istniejąca droga służy głównie do obsługi zabudowy mieszkalnej oraz stanowi dojazd do Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Uproszczonym Projekcie Technicznym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zakresem opracowania objęto odcinek drogi ul. B. Chrobrego o długości 0,378 km od skrzyżowania z drogą ul. Szczecińską (km 0+000) do skrzyżowania ul. Piastów i ul. Długiej (km 0+357) oraz w obrębie skrzyżowania ok. 100 mb. W ramach zamówienia uwzględnia się wykonanie zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego w zakresie wykonania nawierzchni (celem dowiązania) dróg dojazdowych do osiedli na styku z ul. B. Chrobrego oraz wykonanie zjazdów do posesji. Zakres zamówienia obejmuje dodatkowo wykonanie zjazdów w zależności od potrzeb terenowych. Parametry zjazdów zostaną ustalone indywidualnie po wytyczeniu przebiegu drogi przez geodetę (zlecenie po stronie Zamawiającego). Zjazdy zostaną rozliczone wg obmiaru po ich wykonaniu i ceny za wykonanie nawierzchni. Ukształtowanie wysokościowe powierzchni jezdni skrzyżowania powinno być dostosowane do pochylenia podłużnego i poprzecznego drogi z pierwszeństwem przejazdu przy jednoczesnym zapewnieniu sprawnego odprowadzenia wody opadowej ze skrzyżowania. Zamawiający przewiduje w ramach wykonania przedmiotu umowy zwiększenie lub zmniejszenie do 10% zakresu zamówienia bez konieczności zmiany warunków umownych, stosując rozliczenie wg obmiaru z dokładnością do 1 m2, bez względu na zakres robót towarzyszących (formowanie i utwardzenie poboczy, itp.). Dane wyjściowe techniczne do projektowania przyjęto jak dla drogi klasy D. - Droga klasy D - dojazdowa, - Kategoria obciążenia ruchem - KR1, - Obciążenie na oś pojazdu 80 kN, - Prędkość projektowa - 40 km/h, - Szerokość jezdni - 5,0 m, - Szerokość poboczy - 0,75 m, - Pochylenie poprzeczne gruntowego pobocza na odcinku prostym - 8%, - Wewnętrzna krawędź pasa ruchu dla pojazdów skręcających w prawo na skrzyżowaniu powinna być kształtowana za pomocą łuku kołowego o promieniu nie mniejszym niż 6,0 m, - Szerokość jednego pasa ruchu dla pojazdów skręcających w lewo lub w prawo na skrzyżowaniu skanalizowanym nie powinna być mniejsza niż określona w tabeli w zależności od przyjętego promienia skrętu wg § 74. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z dnia 14 maja 1999 r.). Planowany remont drogi mieści się w obecnym pasie drogowym. Projektowana nawierzchnia bitumiczna w planie przebiega istniejącym śladem drogi gruntowej utwardzonej, będzie trwała, odporna na wody opadowe oraz zapobiegnie dalszej degradacji drogi. Projektowana nawierzchnia z kruszywa łamanego w planie przebiega istniejącym śladem drogi gruntowej utwardzonej w obrębie skrzyżowania, zapobiegnie dalszej degradacji drogi, będzie stanowiła podbudowę dla nawierzchni bitumicznej. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zakup, dostawę i wbudowanie materiałów w zakresie przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem materiału Zamawiającego, 2) roboty ziemne i budowlano-montażowe, 3) przygotowanie, uporządkowanie i zagospodarowanie terenu budowy, 4) czynności związane z zajęciem pasa drogowego (Zamawiający nie przewiduje kosztów za czasowe zajęcie pasa drogowego drogi gminnej, Wykonawca powinien uwzględnić i zaproponować czasową organizację ruchu w postaci stosownego oznakowania drogowego i zabezpieczenia terenu budowy), 5) zabezpieczenie istniejących obiektów kubaturowych oraz istniejącej infrastruktury technicznej, jeżeli zachodzi potrzeba, 6) niezbędne odtworzenie nasadzeń, urządzeń infrastruktury oraz innych obiektów i elementów zniszczonych w trakcie prowadzonych prac, 7) przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót oraz dróg dojazdowych na plac budowy do stanu pierwotnego, 8) ubezpieczenie Wykonawcy na okoliczność prowadzenia robót budowlanych objętych zakresem przedmiotu umowy uwzględniające odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody, zdarzenia losowe, a także nieuprawnione działania osób trzecich, 9) uczestnictwo w odbiorach technicznych, 10) inne czynności niezbędne i konieczne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, poparte doświadczeniem, w oparciu o normy i aprobaty techniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Uproszczonej Projekcie Technicznym stanowiącym integralną część SIWZ (załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. UWAGA! W tytule przelewu wadium wnoszonego w pieniądzu należy wskazać dane identyfikujące postępowanie tak, aby przyporządkowanie wadium do danego postępowania nie budziło żadnych wątpliwości, przykładowo: -wadium w przetargu nieograniczonym nr IK.271.3.2015.LS - Wykonanie nawierzchni drogi w Morzyczynie-, itp. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno zawierać w dokumencie poręczenia lub gwarancji oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy, zgodnie z przykładem wskazanym powyżej. 5. Z wadium wniesionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie innej niż pieniężna musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę wnoszoną przez Wykonawców składających ofertę wspólną. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione w formie pieniężnej musi wpłynąć na konto Zamawiającego przed terminem składania ofert. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na osobnym rachunku bankowym. 9. Numer konta Zamawiającego, na które wnosi się wadium w formie pieniężnej: 31 1020 4867 0000 1602 0007 9806 10. Zamawiający zwróci wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 12. Dokument wniesienia wadium musi być załączony do oferty. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w ustawie Pzp. 15. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. Zasady wnoszenia wadium opisane są szczegółowo w rozdziale XI SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium gwarancja - okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kobylanka.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach