Przetargi.pl
wykonanie nawierzchni drogi osiedlowej w Kocierzewie Południowym

Gmina Kocierzew Południowy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-414 Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy 83
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 838-48-25 , fax. 0-46 838-48-25
  • Data zamieszczenia: 2013-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocierzew Południowy
    Kocierzew Południowy 83 83
    99-414 Kocierzew Południowy, woj. łódzkie
    tel. 0-46 838-48-25, fax. 0-46 838-48-25
    REGON: 00054781000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie nawierzchni drogi osiedlowej w Kocierzewie Południowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni drogi osiedlowej - lokalnej z kostki betonowej w Kocierzewie Południowym wraz z wjazdami i chodnikiem, działka nr ewidencyjny 569. Roboty składają się z wykonania: 1) nawierzchni chodników i wjazdów z drogi osiedlowej w Kocierzewie Południowym, 2) nawierzchni drogi wraz z odwodnianiem drogi osiedlowej w Kocierzewie Południowym. Powierzchnia opracowania działki 2650 m2, powierzchnia drogi 1320 m2, powierzchnia chodników i zjazdów 496,44 m2, pobocze trawiaste 770 m2. Projekt przewiduje utwardzenie powierzchni gruntu wraz z wykonaniem po stronie zabudowań chodnika i wjazdów do posesji. W pierwszym etapie robót należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z destruktu asfaltowego gr. 15 cm o powierzchni 1400 m2. Nawierzchnię z kostki betonowej należy połączyć z istniejącą drogą powiatową o nawierzchni asfaltowej. Od strony zabudowań należy wykonać chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm koloru szarego, graniczony krawężnikiem. Spadek 2% w kierunku nawierzchni drogi. Do posesji należy wykonać zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego. W miejsce wjazdów krawężnik obniżony do poziomu drogi. Powierzchnia drogi z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru szarego, z jednej strony zakończona krawężnikiem, z drugiej strony krawężnik na poziomie powierzchni drogi. Spadek 2% w kierunku pobocza trawiastego. Za krawężnikiem pobocze drogi o nawierzchni trawiastej o szerokości 3,5 m. Konstrukcja nawierzchni: 1) nawierzchnia drogi o szerokości 6,0 m: - 8 cm - kostka betonowa koloru szarego, - 5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 25 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-0,315 mm, - 10 cm - warstwa odsączająca z pospółki, 2) nawierzchnia chodnika o szerokości 4,0 m i 2,0 m: - 6 cm - kostka betonowa koloru szarego, - 5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 10 cm - warstwa odsączająca z pospółki, - ułożenie kostki na chodnik do fundamentu ogrodzenia, 3) nawierzchnia wjazdów: - 8 cm - kostka betonowa koloru czerwonego, - 5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 25 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-0,315 mm, - 10 cm - warstwa odsączająca z pospółki, - zjazdy od strony posesji zakończone obrzeżem betonowym o wymiarach 8x20x70 cm. - krawężniki betonowe od strony drogi obniżone do poziomu drogi, 4) pobocze trawiaste drogi: - 10 cm dywanik trawiasty szerokości 3,5 m, - pobocze będzie stanowiło odbiór wód opadowych, które zgromadzą się na powierzchni chodnika, wjazdów i drogi. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności m.in.: 1) dostawę materiałów oraz wykonanie nawierzchni zgodnie z projektem budowlanym, 2) utrzymanie zaplecza budowy, 3) utrzymanie w terenie sieci wodociągowej i kabli telefonicznej w stanie nienaruszonym. 4) prace demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 6) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 7) naprawę i doprowadzenie do stanu pierwotnego w przypadku wystąpienia jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń powstałych w toku realizacji inwestycji, 8) przekazanie do odbioru wykonanej inwestycji, Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min. 3 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń i uruchomieniu wykonanych stacji uzdatniania wody. Uwaga: Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałaby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rzeczy równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych należy wypełnić załącznik nr 10 (tabela równoważności). Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do siwz. 2. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej, w pozycji podstawa posiadają przykładową podstawę wyceny, którą należy traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny. 3. Oferent musi złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarami załączonymi do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu (data i godzina) składania ofert, wskazanym w dziale XI siwz. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca proszony jest o dołączenie do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - droga osiedlowa w Kocierzewie Południowym. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt VIII.3 ppkt 2 - 5 należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą nie złączając z ofertą na stałe. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu. Treść dokumentu wadialnego powinna odwoływać się do sytuacji, w których zamawiający zatrzymuje wadium, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 76 9288 1053 1300 0390 2000 0030. 7. Okoliczności zwrotu wadium i jego przepadku określa Ustawa Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach