Przetargi.pl
WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH w m. Witów, w m. Zawada Pilicka, w m. Wilgoszcza - kol. Stara Wieś, w m. Wilków

Urząd Gminy w Irządzach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-446 Irządze, Irządze 124
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3543009 , fax. 034 3543110
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Irządzach
    Irządze 124
    42-446 Irządze, woj. śląskie
    tel. 034 3543009, fax. 034 3543110
    REGON: 00099124900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH w m. Witów, w m. Zawada Pilicka, w m. Wilgoszcza - kol. Stara Wieś, w m. Wilków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zgodnie z założeniami opisanymi w SIWZ tego zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 6.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655- z późn. zm)), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.2 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Wykaz wykonanych dostaw lub usług Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 6.3 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.11 Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Lp: Nazwa dokumentu potwierdzającego: Wymagany dokument: 1 Wykaz wykonanych dostaw lub usług Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie 2 Wykaz niezbędnych narzędzi Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi lub urządzeń, jakie posiada wykonawca 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty 4 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5 Szczegółowy kosztorys ofertowy Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie otrzymanych od Zamawiającego przedmiarów robót 6 Oświadczenie z Art. 22 i 24 Oświadczenie z Art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.irzadze.bip.jur.pl/?go=25&read=611
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach