Urząd Gminy w Irządzach ogłasza przetarg
- Adres: 42-446 Irządze, Irządze 124
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3543009 , fax. 034 3543110
- Data zamieszczenia: 2009-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Irządzach
Irządze 124
42-446 Irządze, woj. śląskie
tel. 034 3543009, fax. 034 3543110
REGON: 00099124900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH w m. Witów, w m. Zawada Pilicka, w m. Wilgoszcza - kol. Stara Wieś, w m. Wilków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zgodnie z założeniami opisanymi w SIWZ tego zadania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 6.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655- z późn. zm)), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.2 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Wykaz wykonanych dostaw lub usług Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 6.3 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.11 Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Lp: Nazwa dokumentu potwierdzającego: Wymagany dokument: 1 Wykaz wykonanych dostaw lub usług Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie 2 Wykaz niezbędnych narzędzi Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi lub urządzeń, jakie posiada wykonawca 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty 4 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5 Szczegółowy kosztorys ofertowy Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie otrzymanych od Zamawiającego przedmiarów robót 6 Oświadczenie z Art. 22 i 24 Oświadczenie z Art. 22 i 24
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.irzadze.bip.jur.pl/?go=25&read=611
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Kamińsko
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa dróg gminnych w Małusach Wielkich - Kolonia
Dodano: 2016-05-11 - Budowa drogi leśnej Nr 32 w leśnictwie Rycerzowa. Znak sprawy S.270.18.2015.
Dodano: 2015-10-29 - Budowa drogi w Jaskrowie na odcinku od asfaltowej drogi śródpolnej do ul. Starowiejskiej
Dodano: 2014-09-19 - Przebudowa dróg leśnych nr 36 w leśnictwie Cicha i nr 57 w leśnictwie Praszywka na terenie Nadleśnictwa Ujsoły. Znak sprawy S-2710-7/2014.
Dodano: 2014-06-20 - Wykonanie przebudowy drogi leśnej wewnątrzzakładowej ppoż. nr 78 w Leśnictwie Siedliska - Małachów - Siedliska, obręb Nakło, Gm. Lelów, pow. Częstochowski, woj. Śląskie.
Dodano: 2014-03-26 - Remont - modernizacja drogi dojazdowej do pól Krasice - Jaźwiny - Krasice
Dodano: 2013-09-17 - Wykonanie przebudowy dróg leśnych wewnątrzzakładowych ppoż. nr 78W i 82 (stanowiących jedno zadanie) w Leśnictwie Siedliska, obręb Nakło, Gm. Lelów, pow. Częstochowski, woj. Śląskie.
Dodano: 2013-07-24 - Modernizacja nawierzchni jezdni ulicy Racjonalizatorów w Chorzowie.
Dodano: 2013-06-20 - Przebudowa drogi gminnej w Małusach Małych
Dodano: 2013-04-12